Sick Blik Geplaatst 16 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2016 MVP _O_ Doubters stay doubting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Michael Page _O_ Wat een baas zeg, ongekend. Die actie op het einde ook, petje op en pokéball gooien :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Dit is wel wat minder leuk, wel echt ziek en luguber zeg. Tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Holy... Dit is wel echt een bizarre blessure ja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 Blegh, nu moet die Paige zich wel kut voelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Chad Mendes voor 2 jaar geschorst, was positief getest op een PED. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Goh, Holly dus weer verloren. Zag er ook niet goed uit tegen Shevchenko zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2016 Ngannou en Barboza _O_ goed man. Herrig ook verrassend goed. Gun ik dr. Lees trouwens dat Rico op 10 december ff Badr Hari richting z'n pensioen gaat meppen. Zin in :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Woodley :D. Goh wat een lekkere K.O. zeg, ben benieuwd tegen wie hij zijn titel mag gaan verdedigen. Lijkt me toch dat Wonderboy nu zijn shot krijgt. Krylov ook weer een mooie win en leuk dat Kowalkiewicz ook won. Al had ik ook prima met Rose als winnares kunnen leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Nacht ervoor heel weinig geslapen, toen de hele dag gewerkt, gisterenavond ergens heen gegaan en besloten om na Masvidal vs Pearson ff een powernapje te doen tot en met Ellenberger vs Brown. Wekker gezet, maar enkel op trillen om de rest hier niet wakker te maken. Geen idee of ik er doorheen geslapen heb of dat ik hem half slapend uitgezet heb, maar ik heb de rest in ieder geval gemist. Enfin, heb enkel Masvidal vs Pearson gezien dus. Vond dat maar een vrij matige partij, ondanks dat Pearson het een tijdje erg lastig had. Pearson heeft de eerste 2 rondes veel te weinig gedaan, kon het grote verschil in reach niet goedmaken. Derde ronde lukte dat al iets beter. Krylov ook weer een finish zie ik, die man is erg goed bezig. Neem aan dat hij nu wel een top 10-contender krijgt. Die fights daarna boeien me niet zo, ken die gasten niet en op het eerste gezicht zien ze er ook niet bijzonder talentvol uit. Erik Perez misschien alleen. Dan Ellenberger tegen Brown. Kon mijns inziens alle kanten op, al vind ik die Brown een vrij arrogante vent. Hoopte dus dat Ellenberger zou winnen en dat heeft hij ook gedaan. Kowalkiewicz vs Namajunas, was van tevoren voor Kowalkiewicz, maar in die embedded-series vond ik Namajunas toch wel erg sympathiek over komen. Alleen haar kapsel vind ik echt afgrijselijk, maar dat is haar eigen keuze. Had dus niet echt een voorkeur voor een winnaar, al vind ik het wel leuk voor Kowalkiewicz dat ze ongeslagen gebleven is. Was gelukkig ook een erg gelijkwaardige pot zo te zien, al viel dat wel te verwachten. Dan de main event. Vond het vrij raar dat Woodley de kans kreeg, maar hij heeft hem dus wel met beide handen aangepakt. Ben een Lawler-fan, was altijd enorm verbaasd hoe die man zoveel rake tikken op zijn kop kon krijgen en gewoon lachend door kon lopen. Dat was dit keer niet het geval helaas. Erg jammer, zeker aangezien ik Woodley helemaal niet zo speciaal vind. Gooit wel echt met bommen die man, maar krijgt het altijd lastig als een partij meer dan 1 of 2 rondes duurt. Zie hem dan ook niet lang champion blijven, zeker niet als Wonderboy nu een welverdiende shot krijgt. Las trouwens dat Woodley een andere fighter/fighters aan het uitdagen was? Zal je zien dat Thompson dadelijk alsnog geen shot krijgt hè :r Zelfde gezeik als met die Bisping. Geef gewoon een shot aan degene die het het meest verdient, niet aan degene tegen wie de champion toevallig wil vechten. Woodley vs Thompson en Lawler tegen de winnaar van Maia vs Condit, winnaar van die pot tegen de winnaar van Woodley vs Thompson. Lijkt mij het meest logische. Die welterweight-division zit trouwens wel vol met goede fighters zeg, tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Las trouwens dat Woodley een andere fighter/fighters aan het uitdagen was? Zal je zien dat Thompson dadelijk alsnog geen shot krijgt hè :r Zelfde gezeik als met die Bisping. Geef gewoon een shot aan degene die het het meest verdient, niet aan degene tegen wie de champion toevallig wil vechten. Woodley vs Thompson en Lawler tegen de winnaar van Maia vs Condit, winnaar van die pot tegen de winnaar van Woodley vs Thompson. Lijkt mij het meest logische. Die welterweight-division zit trouwens wel vol met goede fighters zeg, tering. Zul je zien dat Conor op 202 overtuigend van Diaz wint, krijgt die een titleshot tegen Woodley :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Zul je zien dat Conor op 202 overtuigend van Diaz wint, krijgt die een titleshot tegen Woodley :r Dan kunnen we helemaal janken ja. Al mag die eerst nog ff tegen Aldo dan. Of andersom, als Diaz weer wint dat hij dan een shot krijgt. Ben er trouwens wel echt enorm benieuwd naar hoe Conor het nu gaat doen tegen Diaz, traint nu al langer op dit gewicht en Diaz heeft nu ook een full camp. Zag laatst een foto van laatstgenoemde, ziet er een stuk sterker en fitter (logisch ook natuurlijk) dan de vorige keer. Heeft ook nog eens het voordeel dat hij een chin heeft die niet kapot kan, maar dat dachten we van Lawler ook. Conor heeft ook veel getraind op jiu-jitsu, al zal Diaz daar altijd beter in blijven dan Conor natuurlijk. Krijg er wel steeds meer zin in eigenlijk, terwijl ik totaal geen fan ben van deze match-up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 YouTube kanaal van de UFC is echt heerlijk zeg:<. Veel en leuke content. Zit al uren filmpjes te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Conor gaat niet terug naar Aldo. Zijn conclusie ik heb de hele divisie gesloopt en de kampioen van nu heb ik in 13 sec geKO'ed. Nee hij pakt gewoon de grootste money fight en wie dat is boeit hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Belfort/Mousasi en Struve/Magomedov op UFC 204 in Manchester. Idiote is alleen dat de card niet op de UK tijden begint, maar in de nacht om het op prime-time in Amerika te kunnen uitzenden :cab: Maar Moose eindelijk eens een 'grote' naam als tegenstander, die hij ook gewoon moet kunnen hebben tegen deze Vitor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ai, jammer van de tijden vooral voor de supporters daar. Maar zolang ik geen PPV doe heb ik geen recht van spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 (bewerkt) Werd tijd ook voor Gegard zeg. Eindelijk een grote naam. Bisping vs. Hendo is dan wel weer om te janken. Maar oké ;e 15 augustus 2016 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Het begint er op te lijken dat Jones onterecht van de UFC 200 card is gehaald. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Ik zie het inderdaad net, ongekend :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Die press conference :r Dana was niet blij, huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Je zult zo'n blik op je kop krijgen terwijl je daar zit :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hoelaat wordt het gevecht van Conor - Diaz ongeveer verwacht? Persco was wel lachen hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 https://streamable.com/ifr4 Deze gast kan nu alleen nog maar verliezen natuurlijk:D. Mooie oneliners ook van Conor en Nate:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2016 Heb zin in Rumble vs Glover en Magny vs Larkin. :< En hopen dat Cody Garbage verliest, maar ben bang van niet. Conor is trouwens officieel emotioneel geïnvesteerd in dit gevecht, benieuwd of dat een impact heeft op de manier waarop die vecht. Normaal zorgt die dat de tegenstander dat is (Poirier en Aldo). Of hij kan heel goed acteren, maar dat vertrouw ik niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2016 Lorenz Larkin, holy fuck! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten