JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Andrew Holbrook afgehaakt voor het event van volgende week, moest eigenlijk tegen Northcutt. Laatstgenoemde mag het nu in een welterweight-bout op gaan nemen tegen Bryan Barbarena :cab: Snap niet dat hij opeens een gewichtsklasse hoger gaat doen, maar er zal vast wel een reden voor zijn. Ken die Barbarena verder ook niet, [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; enig idee misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2016 Andrew Holbrook afgehaakt voor het event van volgende week, moest eigenlijk tegen Northcutt. Laatstgenoemde mag het nu in een welterweight-bout op gaan nemen tegen Bryan Barbarena :cab: Snap niet dat hij opeens een gewichtsklasse hoger gaat doen, maar er zal vast wel een reden voor zijn. Ken die Barbarena verder ook niet, [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; enig idee misschien? Gewichtsklasse hoger denk ik omdat het makkelijkere weight cut is voor Barbarena dan, wss konden ze niemand anders meer vinden op ong. 1 week notice. Volgens mij is Sage sowieso een natuurlijke WW. Maar ken hem ook niet goed nee. :D Meeste prelim gasten ken ik echt slecht, kijk die ook pas echt intensief sinds kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2016 Cain out :D:D:D:D Werdum vs. Miocic nu, wordt een stuk interessanter. Zie Werdum alsnog niet verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Werdum ook out dus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Lekker voor Cain :D Die titlefight is meteen een stuk interessanter geworden. Maakt me eigenlijk niet veel uit wie hem wint, als het maar een vette fight is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2016 Er is helemaal geen titelgevecht meer. Vage shit man. :cab: Vooral zonde van mn bankrekening want Werdum had een veel te goede odd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Jezus wat vaag. Dacht gelezen te hebben dat Miocic z'n titleshot kreeg nu Cain uitviel. Tot zover UFC 196 dus :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 (bewerkt) Was ook de bedoeling, maar Werdum wilde alleen tegen Cain vechten. Matig event vandaag, alleen Northcutt en het main event even checken. Rest van de fights liep/loop ik niet echt warm voor. Edit: Godverdomme zeg :-D Had hem de eerste ronde (werd aan het eind wel wat slordiger), slipt weg in de tweede, komt onderop te liggen en wordt redelijk eenvoudig afgemaakt :-D Je ziet wel dat die kerel potentie heeft, maar dit was niet zoveel. Had meer verwacht. Edit II: Geluid staat uit hier, iemand die me even kan vertellen wat die vent allemaal in de microfoon liep te schreeuwen? Anders kijk ik het straks even terug, maar hoop niet dat die een grote bek had, want zelf was meneer ook niet veel. 31 januari 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2016 Sorry mijn schuld Bet alles goed opeens. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 (bewerkt) Tja, heeft hij dat ook weer gehad. Is de hype er i.i.g. voor een groot deel vanaf en is het verwachtingspatroon lager, die kerel is ook pas 19 hè. Lees nu allemaal van die trieste reacties op Facebook/Twitter/Instagram, maar blijf fan van die kerel hoor. Schitterend mannetje, heeft er zichtbaar plezier in, heeft een ziek fysiek (helaas kunnen we dat niet zeggen van zijn uithoudingsvermogen) en heeft zeker talent. Denk dat hij nog wel ver gaat komen. Denk trouwens dat Johnson die Bader gewoon (T)KO slaat. Ga lekker neutraal die pot in, half 4 ongeveer begint die fight toch? Edit: Wat moet je hebben Bartje? Edit II: Zo. Dacht even dat ie in een armbar gelegd werd. Knap hoe die dat volhield, dan ben je wel genaaid als hij bovenop je zit hoor. Knappe overwinning. 31 januari 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2016 Bader :-D Gameplannetje hoor. Daar zijn we vanaf gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Bader :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Wat denk je van Sage. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Benson Henderson naar Bellator :( Zonde, vind dat wel een baasje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Stephen Thompson _O_. Ik ben fan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2016 WONDERBOY _O_ Eindelijk van die Hendricks af, die man wordt kampioen hoor. Als hij de ziekste chin in de lagere divisies in 1 ronde al kan breken, ik zie niemand hem stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 WONDERBOY _O_ Eindelijk van die Hendricks af, die man wordt kampioen hoor. Als hij de ziekste chin in de lagere divisies in 1 ronde al kan breken, ik zie niemand hem stoppen. Zijn stijl is ook echt prachtig. Die beweeglijkheid enzo, heerlijk man :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 x Wel ouder dan die lijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Komen wel weer een paar lekkere (title)fights aan zeg. Cowboy vs. Cowboy, Silva vs. Bisping, Dos Anjos vs. McGregor, Holm vs. Tate, Cormier vs. Jones en zo te zien gaat Khabib ook weer vechten. Tegen Tony Ferguson : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 UFC Zagreb heeft Rothwell vs. dos Santos als main event, geeft hoop voor het main event in Rotterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2016 Ticket prices: EUR: 12.40 24.81 35.26 45.05 54.84 104.46 (VIP) Dat geeft ook hoop. Als het twee keer zo duur is hier is het nog te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2016 Anders lekker weekendje Zagreb als de card in Rotterdam tegenvalt. :huhu: Mn man Ngannou daar nog op de main card ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Overeem heeft bijgetekend, dus hopelijk in Rotterdam te zien tegen Miocic als nr. 1 contender fight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Overeem heeft bijgetekend, dus hopelijk in Rotterdam te zien tegen Miocic als nr. 1 contender fight. Zou een mooie fight zijn. Al zie ik Miocic die dan wel winnen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2016 Overeem op de card ja _O_ Zegt t net zelf bij Helwani, tegenstander niet bekend. Werdum gaat tegen Miocic overigens, dus zal Cain of Browne worden, ga maar uit van Browne want Cain is een lafbek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten