Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Andrew Holbrook afgehaakt voor het event van volgende week, moest eigenlijk tegen Northcutt. Laatstgenoemde mag het nu in een welterweight-bout op gaan nemen tegen Bryan Barbarena :cab: Snap niet dat hij opeens een gewichtsklasse hoger gaat doen, maar er zal vast wel een reden voor zijn. Ken die Barbarena verder ook niet, [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; enig idee misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andrew Holbrook afgehaakt voor het event van volgende week, moest eigenlijk tegen Northcutt. Laatstgenoemde mag het nu in een welterweight-bout op gaan nemen tegen Bryan Barbarena :cab: Snap niet dat hij opeens een gewichtsklasse hoger gaat doen, maar er zal vast wel een reden voor zijn. Ken die Barbarena verder ook niet, [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; enig idee misschien?

Gewichtsklasse hoger denk ik omdat het makkelijkere weight cut is voor Barbarena dan, wss konden ze niemand anders meer vinden op ong. 1 week notice. Volgens mij is Sage sowieso een natuurlijke WW. Maar ken hem ook niet goed nee. :D Meeste prelim gasten ken ik echt slecht, kijk die ook pas echt intensief sinds kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ook de bedoeling, maar Werdum wilde alleen tegen Cain vechten.

Matig event vandaag, alleen Northcutt en het main event even checken. Rest van de fights liep/loop ik niet echt warm voor.

Edit: Godverdomme zeg :-D Had hem de eerste ronde (werd aan het eind wel wat slordiger), slipt weg in de tweede, komt onderop te liggen en wordt redelijk eenvoudig afgemaakt :-D Je ziet wel dat die kerel potentie heeft, maar dit was niet zoveel. Had meer verwacht.

Edit II: Geluid staat uit hier, iemand die me even kan vertellen wat die vent allemaal in de microfoon liep te schreeuwen? Anders kijk ik het straks even terug, maar hoop niet dat die een grote bek had, want zelf was meneer ook niet veel.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, heeft hij dat ook weer gehad. Is de hype er i.i.g. voor een groot deel vanaf en is het verwachtingspatroon lager, die kerel is ook pas 19 hè. Lees nu allemaal van die trieste reacties op Facebook/Twitter/Instagram, maar blijf fan van die kerel hoor. Schitterend mannetje, heeft er zichtbaar plezier in, heeft een ziek fysiek (helaas kunnen we dat niet zeggen van zijn uithoudingsvermogen) en heeft zeker talent. Denk dat hij nog wel ver gaat komen.

Denk trouwens dat Johnson die Bader gewoon (T)KO slaat. Ga lekker neutraal die pot in, half 4 ongeveer begint die fight toch?

Edit: Wat moet je hebben Bartje?

Edit II: Zo. Dacht even dat ie in een armbar gelegd werd. Knap hoe die dat volhield, dan ben je wel genaaid als hij bovenop je zit hoor. Knappe overwinning.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites