Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Werdum kan van alles willen, maar het gevecht begint staand en wil je het naar de grond krijgen zul je voor een takedown moeten zorgen en je tegenstander op de grond moeten houden. Herb Dean had Werdum allang gewaarschuwd en daarna een punt afgetrokken.

Had best gemogen ja, maar dit was gewoon een verschrikkelijke mismatch qua fighters. Had ook liever Bigfoot vs. Barnett en Overeem vs. Kharitonov gezien als halve finales in de grandprix.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe zag ik ook op sherdog voorbij komen. Maarja valt hier voor de rest toch niet echt veel te discussiëren over MMA aangezien wij volgens mij de enige twee liefhebbers zijn van deze geweldige sport.

Zullen er vast wel meer zijn die het volgen, maar dat zijn dan mensen die hier bijna nooit reageren.

Zoals ik.

Desalniettemin een fantastische sport, idd. Komende zaterdag komt er weer een UFC: Brazil, niet waar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen er vast wel meer zijn die het volgen, maar dat zijn dan mensen die hier bijna nooit reageren.

Zoals ik.

Desalniettemin een fantastische sport, idd. Komende zaterdag komt er weer een UFC: Brazil, niet waar?

Jup, hele geile card met oa Griffin vs. Rua 2 en opa Nogueira die klappen gaat krijgen van Brendan Schaub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Uitslagen UFC 134]Preliminary Bouts

Thiago Tavares def. Spencer Fisher via second-round TKO

Rousimar Palhares def. Dan Miller via unanimous decision

Paulo Thiago def. David Mitchell via unanimous decision

Raphael Assuncao def. Johnny Eduardo by unanimous decision

Erick Silva def. Luis Ramos via first-round TKO

Yuri Alcantara def. Felipe Arantes via unanimous decision

Yves Jabouin def. Ian Loveland via split decision

Main Card

Anderson Silva def. Yushin Okami via second-round TKO

Mauricio Rua def. Forrest Griffin via first-round KO

Edson Barboza def. Ross Pearson via split decision

Antonio Rodrigo Nogueira def. Brendan Schaub via first-round KO

Stanislav Nedkov def. Luiz Cane via first-round TKO

Ik de Main Card gekeken, en de card heeft precies geleverd wat het beloofde te worden.

Minotauro liet zien dat hij nog lang niet gedaan is, en Shogun (één van m'n favorieten) is eindelijk écht terug. Forrest heeft nog een lange weg te gaan om terug op zijn niveau te komen. Ik had Yushin de overwinning gegund, maar helaas is Anderson daar te veel beest voor. Die kerel moet echt van weight-class gaan wisselen, want dit begint gewoon te ver te gaan. GSP-Anderson zou een dream-fight zijn, en dat wordt misschien wel tijd ook. En anders kunnen we alsnog Forrest's voorstel doen: Anderson twee mensen tegelijkertijd laten vechten.

Wat een crowd was dat trouwens, in Rio _O_ Ik dacht Ronaldo er ook nog tussen te zien zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het event net gekeken en vond het voor mij persoonlijk nogal een tegenvaller. Schaub had gewoon van Nogueira moeten winnen en daar had hij ook de kansen voor, Big Nog gaat echt blijvend letsel overhouden als ie met een Lesnar/Velasquez/dos Santos in de octagon wilt. Forrest Griffin had gewoon die fight niet moeten accepteren, die moet sowieso al niet te ver van Vegas zijn en dan kwam er nu ook nog bij dat zijn vrouw zwanger was. Wat mij betreft zegt deze overwinning van Shogun niet veel, denk dat Forrest een eventuele rubbermatch in Amerika gewoon zou winnen. Okami maakte het helaas Silva ook niet moeilijk, beetje jammer dat die kerel zo goed is want dat maakt zijn fights een stuk minder aantrekkelijk om te kijken. Hoop dat hij binnenkort een rematch gaat hebben met Hendo of Sonnen, wil Sonnen wel zien als champ ;d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alistair Overeem vs. Brock Lesnar, set for December 30

_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

Wat een dream match, Jezus Christus. Overeem werd zo'n beetje uit Strikeforce gejaagd door problemen met Zuffa, komt hij terug voor zo'n match. Echt gruwelijk. Hopelijk is Brock Lesnar ook weer de oude.

De UFC is echt gruwelijk bezig op dit moment. Allemaal matches die ik altijd al heb willen zien. Jones - Rampage, Diaz - St. Pierre, Miller - Bisping (de UF build up, iig), Velasquez - Dos Santos en nu weer dit. Als Silva - St. Pierre in de nabije toekomst nog gaat plaatsvinden, dan is de cirkel echt rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu we toch bezig zijn, hoe gaat het met Lyoto Machida, volg het echt een tijd niet zo intensief meer dus ken die nieuwe kampioenen ook niet/

Heeft toen z'n titel verloren aan Shogun. Verloor toen ook van Rampage. Wist toen de 47-jarige Randy Couture te verslaan en moet nu nog geboekt worden voor een volgend gevecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites