Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

En krijgen we nu de volgende BJJ grandmaster met Jacaré. :D Al is zijn tegenstander wel een paar niveau's hoger dan Nelson huhu.

Ja, zin in. Wordt sowieso een mooie potje als hij daarna voor de titel mag vechten tegen de winnaar van Weidman/Rockhold.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weidman had natuurlijk allang onderweg naar het ziekenhuis moeten zijn, maar Rockhold heeft hem mooi gedomineerd. Wordt lachen als Weidman straks gelijk weer zijn rematch krijgt, gaat zich gewoon op dezelfde manier uitspelen als nu dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weidman had natuurlijk allang onderweg naar het ziekenhuis moeten zijn, maar Rockhold heeft hem mooi gedomineerd. Wordt lachen als Weidman straks gelijk weer zijn rematch krijgt, gaat zich gewoon op dezelfde manier uitspelen als nu dan.

Tuurlijk krijgt ie die. Dana kan Romero niet promoten na zo'n controversiële win. Gaat gewoon excuses bedenken waarom Weidman niet top was en weer de HE BEAT SILVA kaart spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk krijgt ie die. Dana kan Romero niet promoten na zo'n controversiële win. Gaat gewoon excuses bedenken waarom Weidman niet top was en weer de HE BEAT SILVA kaart spelen.

Daar twijfel ik ook niet aan, de hele UFC is nu gebouwd op die rematches.

Nu nog Aldo die McGregor terug naar de werkelijkheid brengt en deze avond is compleet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de kin van Aldo overschat, in deze divisie is er niemand die de kracht van McGregor weet te evenaren. Hoop dat hij nu niet gelijk achter de winnaar van dos Anjos/Cerrone aangaat en zijn titel nog een paar keer verdedigd, McGregor tegen Edgar in Dublin zou erg gaaf zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persconferentie zou om 07.30 beginnen, die hebben ze maar gecancelled? Zijn nog even met Weidman langs het atelier om zijn gezicht aan elkaar te naaien? Of is Aldo nog aan het janken?

Edit: Weidman naar het ziekenhuis dus. Kijken of ze er daar wat mee kunnen :D

Edit II: Heerlijke persconferentie van Conor hoor. Wat een held is die vent zeg. Heerlijk droge kerel.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ff tijd om te verwerken gehad dmv paar uur slaap.

Eerste wat in me opkomt is dat het al met al een enorm tegenvallend event was. Max tegen Stephens was een mismatch, net als Maia tegen Nelson. Romero wint alleen omdat die de hele kooi kapottrekt terwijl Jacare een goede takedown heeft in de tweede ronde en het main event was meteen over. Alleen Rockhold tegen Weidman was nog aardig, maar zelfs daar had ik meer van verwacht.

- Weidman is dus inderdaad al die tijd overschat geweest, al denk ik wel dat hij sterker hiervan gaat terugkomen. Had wel met hem te doen trouwens. Zag er gebroken uit.

- Over gebroken gesproken. Aldo leek volledig in shock te zijn voor en tijdens het gevecht, heb hem nog nooit zo nerveus gezien. Denk dat dat ook zeker meespeelde.

- Conor is misschien wel de beste striker in UFC history.

- Romero is geen partij voor Rockhold. Na 1 ronde is die klaar.

- Ik geloof nog steeds dat Jacare de beste MW is en de titel pakt zodra hij ervoor mag vechten.

Al met al wel een mooie trilogie van events geweest. Al is het vooral door de entourage, gevechten waren minder dan bijvoorbeeld op 189. (Lawler, Almeida etc.)

Nu volgende week leuk event, maar wordt echt uitkijken naar de DOMINATOR die de volgende kampioen volledig gaat afstraffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Je doelt op Condit? Zo ja, dan is dat toch die gozer met die gruwelijke elbows in de clinch?

Dos Anjos vs. Cerrone kan ook best een leuk gevecht worden denk ik.

Tot slot een oprechte vraag, zou Conor kans maken in de lightweight division tegen mannen als Pettis, Dos Anjos, Cerrone etc.? Ik denk van wel. Maar ik twijfel of hij niet eerst op de match tegen Edgar wacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites