Sick Blik Geplaatst 1 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2015 Ben benieuwd naar Islam Makhachev, die was me ziek goed in z'n debuut. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Komend event maakt Sage Northcutt zijn debuut in de UFC, kerel is er één om in de gaten te houden. Dacht eerst dat het wel meeviel, toen even wat filmpjes gekeken... Kan alles die man. Denk dat we zondagnacht zijn eerste slooppartij kunnen gaan aanschouwen. Ook even wat filmpjes gecheckt naar aanleiding van je post. Spectaculair mannetje hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Op de titlefight na echt een slaapverwekkend event. Sage Northcutt in de pre-lims, baasje hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2015 Engnekken Cormier en Bader gewonnen en mn mannen Makhachev en Jouban ko geslagen, nee dit was niet mijn event. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Op de titlefight na echt een slaapverwekkend event. Sage Northcutt in de pre-lims, baasje hoor _O_ Heerlijk ja. Die gaat ver komen als hij een beetje goede begeleiding/training krijgt. Titlefight was ook heel ziek. Cormier is niet kapot te krijgen, Gustafsson gaf ook alles wat hij had. Daar kijk je voor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Redelijk event wel. Eerste twee fights waren niet veel aan. Alle fighta tot de main bout waren heerlijk. Prachtige K.O.'s, goed vermaak! Belfort - Hendo was wel erg snel klaar, jammer. Wel een zieke kick van Vitor natuurlijk. Nu op naar UFC193, echt zin in. Ronda hopelijk een hele interessante fight tegen Holly en natuurlijk ook nog Joanna :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 november 2015 Auteur Share Geplaatst 8 november 2015 Thoooooooomas Almeida _O_ Wat een prestatie weer, hoe Birchak erbij lag man, hopelijk betekent niet dat iedereen hem nu gaat ducken zoals ze bij Sterling doen, Bantamweight zit sowieso vol met allemaal van die laffe gasten als Caraway en Butfface Faber. Rest was helaas idd weinig verrassend. Had beetje op Hendo en Tibau gebet, vond Belfort namelijk echt lachwekkend slecht tegen Schijtman, mja Hendo let ff niet op en dan zo'n vroege stoppage. Pot van Tibau werd ook al veel te vroeg gestopt, maar die wint tenminste nog ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 november 2015 Auteur Share Geplaatst 12 november 2015 Belfort was zogenaamd slecht omdat ie geen wrestling heeft. Die laffe lul ging er steeds bovenop liggen. Raar dat je op Hendo zet want die had een kistje besteld voor naast Patje Cummins. Lachwekkend die vent ook weer hoor :-D Maar Hendo is al 1.5 voer voor alles wat jonger is dan hemzelf. Nja tegen Boetsch had die ook al zo'n hoge odd, die kwam als een debiel in. Dacht dat Belfort dat ook ging doen. Dit weekend ga ik trouwens op Whittaker. Hall heeft z'n fluke win weer gehad en wordt nu weer eens massaal overschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 UFC 193 wordt op het open kanaal van Fox uitgezonden, misschien Rousey dan even live meepakken zondagochtend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Ga wel even kijken als ik daar nog toe in staat ben. Ziek veel zin in, weigh-in was ook wel lekker net. Rousey liep gefokt naar Holm toe en Holm deelde een hoek uit, Rousey bijna jankend in de microfoon staan praten :D Die is gefokt dus, jammer voor Holm. Die maakte al geen schijn van kans en nu zeker niet. Die Poolse pakt die Canadese ook wel (lastige namen hebben ze, dus noem ze wel ff zo) denk ik. Lekkere main card in ieder geval : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Ik ben er nog helemaal niet zo zeker van hoor dat Holm kansloos is. Als Holly het staand weet te houden wil ik nog wel eens zien hoe goed Ronda haar stand-up game is. Daar heb ik eigenlijk geen idee van. Sowieso wel een lekker event denk ik met ook nog Joanna en Stefan Stuve vs. Jared Rosholt. Zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Ik ben er nog helemaal niet zo zeker van hoor dat Holm kansloos is. Als Holly het staand weet te houden wil ik nog wel eens zien hoe goed Ronda haar stand-up game is. Daar heb ik eigenlijk geen idee van. Sowieso wel een lekker event denk ik met ook nog Joanna en Stefan Stuve vs. Jared Rosholt. Zin in :< Denk dat Holm een punchers chance heeft, meer niet. Ronda zal de afgelopen maanden vooral hebben getraind op haar striking en zodra Holm op de grond ligt is ze klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 (bewerkt) Ronda's striking is drama man, maar zie Holm haar niet finishen, dus wordt op de grond beslist. Wat een overdreven gedoe trouwens die weigh in manmanman. 14 november 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Denk dat Holm een punchers chance heeft, meer niet. Ronda zal de afgelopen maanden vooral hebben getraind op haar striking en zodra Holm op de grond ligt is ze klaar. Oh natuurlijk, daar ga ik ook wel vanuit hoor. Hoop sowieso dat Ronda wint, hoe maakt me niet uit. Bedoelde eigenlijk meer dat ik eigenlijk nog geen gevecht van Ronda gezien heb waar ze echt gebruik moest gaan maken van haar striking game ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 (bewerkt) Zit er klaar voor hoor :< Denk trouwens niet dat het zo'n makkelijke overwinning wordt, denk namelijk dat ze weer even wil bewijzen dat ze het staand ook kan en ben ergens bang dat ze nog gaat verliezen ook. Zou typisch zijn ook, Holm die in de UFC alleen 2x op decision gewonnen heeft en Rousey die alles binnen 1 minuut afmaakt en dan Holm die Rousey gelijk KO'd :D Hoop van niet uiteraard, Rousey _O_ Hopen dat Struve en Hall ook winnen. Edit I: Die Struve is de slechtste fighter in die hele UFC hè? :D Wat een drama. Zo'n zieke reach en dan 2 rondes lang niks doen. 15 november 2015 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 (bewerkt) Mooi dat Ronda dr striking nog steeds drama wordt genoemd terwijl die gewoon de afgelopen potten dik vooruit is gegaan en op een hoger niveau zit dan de rest van die hele flutdivisie :mrg: Wordt er gewoon 1 binnen 30 sec hoor. Die Holm scheet hem al 9 kleuren tijdens die weigh in nadat Rousey zo kwaad werd. Dat wordt wat als die meteen gefokt in de ring op je af komt rennen en je met een zieke judo worp in een houdgreep legt op de grond. Geen discussie waardig dit. Als Rousey niet onder een minuut wint dan zal ik een maand niet posten hier. Toch geen twijfel mogelijk man Sorry vriend. Deze moet ik natuurlijk quoten huhu. :D Kijk het nooit. Gio kwam er mee dat er nog wat leuke gevechtsjes aankwamen. Nou. Koekoek. 15 november 2015 bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 (bewerkt) ZO. ZO. ZO. Ongekend dit. Echt. Ongekend. Had al een voorgevoel en ja hoor :D Sjongejongejonge zeg. Zooooo zonde dit. Edit: Beetje adrenaline kwijt nu. Holm heel goed gevochten, maar begint al bij Rousey natuurlijk :D Was alweer gefokt en vloog er blind op en achteraan, totaal geen defense. Wilde het ook weer per se staand doen met die overdreven bewijsdrang van haar en het liefst zo snel mogelijk natuurlijk. Gewoon na 1 ronde al helemaal kapot zijn, 2 keer missen/vallen en vervolgens met een zieke kick KO geschopt worden :mrgy: Echt, eeuwig zonde dit. 15 november 2015 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 (bewerkt) Wat een sensatie zeg, die laatste fight althans. De rest viel, op Whittaker vs. Hall na, behoorlijk tegen. Heb in al die tijd dat ik nu de UFC actief volg nog nooit zo'n debiel gameplan gezien :cab:. Ik had al zo'n voorgevoel dat de bewijsdrang van Ronda haar downfall zou gaan worden dit gevecht. Ze was echt als een bezetene achter Holm aan het aan rennen. Ze liep echt letterlijk tegen de klappen aan. Na die eerste ronde was al duidelijk dat dit helemaal fout zou gaan. Echt totaal geen defense ook, bizar. Wat ik nog veel vreemder vind is dat niemand uit haar coaching staff de tactiek even wijzigde na die eerste ronde. Als ze na die eerste ronde overgeschakeld was op haar ground game had ze het tij wellicht nog kunnen keren. Alle credits voor Holm overigens hoor, dik verdiend gewonnen en een faire kampioen denk ik. Je kunt de klok er nu op gelijk zetten dat Holm haar titel direct weer mag verdedigen tegen Ronda en vrij snel ook al denk ik :-D. De rest van het event viel me wat tegen. Joanna was niet extreem overtuigend, al lag dat misschien ook wel aan het degelijke optreden van Letourneau. Hunt vs. Bigfoot was gelukkig snel klaar en Stefan Struve is echt een lachertje zeg. Die heeft gewoon 2 rondes echt helemaal geen flikker gedaan, ik weet wat voor een idee daarachter zat, maar het sloeg in ieder geval nergens op. Whittaker vs. Hall was wel een vette fight, lekker actief en agressief. Whittaker uiteindelijk dik verdiend gewonnen wat mij betreft. 15 november 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 White zal wel in een hoekje aan het huilen zijn dat zijn grote ster heeft verloren, nog een stukje erger dan de winst van Serra op GSP dit. Belachelijk dat Ronda weeral de kooi leek in te stappen zonder enige vorm van een gameplan, terecht dat je dan zo wordt afgestraft. Ze zal die rematch wel winnen, om dan nog eens tegen Cyborg en Tate te vechten voordat ze stopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 White zal wel in een hoekje aan het huilen zijn dat zijn grote ster heeft verloren, nog een stukje erger dan de winst van Serra op GSP dit. Belachelijk dat Ronda weeral de kooi leek in te stappen zonder enige vorm van een gameplan, terecht dat je dan zo wordt afgestraft. Ze zal die rematch wel winnen, om dan nog eens tegen Cyborg en Tate te vechten voordat ze stopt. Echt bizar om te zien ja. Maar die peptalk van de coaching staff na die eerste ronde was ook lachwekkend. Niemand die ook ff tegen Ronda zegt dat ze niet als een idioot achter Holm aan moet rennen. Mag toch hopen dat ze tijdens de rematch wel gaat inzetten op haar ground game. Als ze het weer staand gaat proberen gaat ze weer K.O. denk ik. Als ze de rematch wint denk ik ook dat ze Cyborg en Tate nog op haar lijst heeft staan en dan is ze er wel klaar mee. En dan blijft er niets over van die divisie ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 november 2015 Auteur Share Geplaatst 15 november 2015 Zo, lekker event hoor. Jammer van Struve want dat was gewoon weer eens een wanprestatie tegen een enge wrestlefucker. Hall ook exposed, wilde er nog geld opzetten, maar natuurlijk niet gedaan. :cab: Joanna zag er weer heel goed uit, heerlijke combinaties. Ben echt benieuwd naar de rematch met Gadelha. En tja die Rousey, iedereen met een beetje verstand van vechtsport kon wel inzien dat haar striking nergens op leek, dus dan zie je wel wie er verstand van heeft en wie niet. Won dr potten ook puur op intimidatie. Heeft Greg Jackson toch weer goed voor elkaar, na Jones een nieuwe kampioen. Zie je het verschil tussen een topcoach en zo'n hack als Taverdyan. Ook die oblique kicks zaten er weer in. :D Maar ff serieus, Tate pakt die Holm gewoon. Zat wel te gillen he, heerlijk Dana's cashcow verloren, al dat gehype voor niks. :D Dana op suicide watch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Ik denk dat Rousey haar rematch gewoon wint. Ze zag er ook niet echt fit uit vond ik maar denk dat ze sterker terugkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 november 2015 Auteur Share Geplaatst 15 november 2015 Ik denk dat Rousey haar rematch gewoon wint. Ze zag er ook niet echt fit uit vond ik maar denk dat ze sterker terugkomt. Heeft toch niks met fitheid te maken man. :D Ronda kan gewoon niet striken en dat wil ze doen met een kampioen boksen. Nou koekoek, dat is net Dordrecht in de Eredivisie vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Denk dat Dana gewoon lachend achter zn bureau zit vandaag hoor. Rematch tussen die 2 gaat heel veel opleveren en als Rousey gewoon normaal doet (gevecht naar de grond halen dus) pakt ze die Holm echt wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 november 2015 Auteur Share Geplaatst 15 november 2015 Denk dat Dana gewoon lachend achter zn bureau zit vandaag hoor. Rematch tussen die 2 gaat heel veel opleveren en als Rousey gewoon normaal doet (gevecht naar de grond halen dus) pakt ze die Holm echt wel. En Rousey is volledig overklast man, die wint een rematch ook niet. Of je moet denken dat Werdum tegen Cain ook een fluke was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten