Sick Blik Geplaatst 1 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2014 Schijtman: “I think American fans may need to start cheering for their own a little more. There were more Americans cheering for Anderson Silva and Lyoto Machida when I fought, than for me. Guys like Conor McGregor, he’s got more fans than Dustin Poirier, and that fight was in America. I guess they support the style more than the nationality, when you go to other countries they all cheer their own fighters.” ;e;e;e;e murica Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2014 Behalve dat die muricans al zo chauvinistisch als wat zijn, hoorde bij Conortje dit weekend opeens ook USA USA USA omdat ze geen raad wisten met de fans van Conor. Vind het verder onzin om maar per se constant voor je nationaliteit te juichen. Ik juich dan ook wel voor Overeem en Mousasi, maar begin bij die eerste al behoorlijk sceptisch te raken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 McGregor.. Hij is mijn held in UFC. Wat een gast, heerlijk! Sinds 5 maanden UFC aan het volgen, beetje oude fights terug kijken, vind het echt een van de weinige vechtsporten die mij interesseert. Alleen is UFC 1 veel meer baas dan nu. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2014 McGregor.. Hij is mijn held in UFC. Wat een gast, heerlijk! Sinds 5 maanden UFC aan het volgen, beetje oude fights terug kijken, vind het echt een van de weinige vechtsporten die mij interesseert. Alleen is UFC 1 veel meer baas dan nu. :p Het is anders, vind niet dat je het met elkaar kan vergelijken. Ik denk dat de vroegere Pride je misschien ook wel meer ligt dan, dan de UFC. Mij wel iig. Daar had je gewoon soms superfights, lekker showen, fights die de fans willen, allemaal pure karakters, enorm veel spektakel (met soccer kicks, foot stomps, noem het maar op). Dat is nu wat minder. Nu heb je veel van die saaie All American wrestlefuckers die soms zon hele fight gewoon kapot maken. Al was UFC 178 wel een enorme stap in de goede richting hoor, hopelijk blijft dit zo doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 UFC 178 had alles wat ik in een event wil zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2014 Vanaf 1800 uur live de prelims voor Fight Night Zweden, verwacht een stel spectaculaire fights, vooral op de main card met Holloway, Bäckström en Nelson. Gelijk daarna Canada, maar dat is een hele zwakke card. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 (bewerkt) Nu even UFC178 kijken :<. Beetje laat, maargoed. Yoel Romero - Tim Kennedy wat een gevecht. Wel ongelooflijk vies hoe z'n hele team even lekker ging lopen vertragen. Wel rete knap hoe hij die Kennedy vervolgens helemaal tot moest slaat :-D. 4 oktober 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2014 Nu even UFC178 kijken :<. Beetje laat, maargoed. Yoel Romero - Tim Kennedy wat een gevecht. Wel ongelooflijk vies hoe z'n hele team even lekker ging lopen vertragen. Wel rete knap hoe hij die Kennedy vervolgens helemaal tot moest slaat :-D. Romero treft geen blaam, de UFC cornerman doet teveel vaseline op zijn wenkbrauw, vervolgens is het ook zijn taak om het krukje te pakken, wat niet gebeurt. Dan gaan er een paar in die hoek staan te schreeuwen en komt Big John er op af, hij wil dan dat die vaseline verminderd wordt en roept de cornerman van Romero weer erbij, die door de taalbarriere of door slimme geniepigheid zijn rug begint af te drogen, dan ontstaat er chaos waarna ze zelf de vaseline verwijderen, dit duurt 20 sec bij elkaar. Daarna stuurt Big John iedereen inclusief kruk weg en wil hij verder gaan, dat is pas de eerste keer dat hij dat zegt dan en dan is Romero ook daadwerkelijk weer ready to go. Dus ja, het komt slecht uit voor Kennedy, maar als het iemand zijn schuld moet zijn, is het eerder de schuld van die UFC cornerman of van Big John. Overigens had Kennedy hem nooit gerocked als die niet zijn handschoen gepakt, dus die moet zijn hypocriete muil houden. Mag die vent totaal niet, met zijn constante gezeur en gejank op alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Romero treft geen blaam, de UFC cornerman doet teveel vaseline op zijn wenkbrauw, vervolgens is het ook zijn taak om het krukje te pakken, wat niet gebeurt. Dan gaan er een paar in die hoek staan te schreeuwen en komt Big John er op af, hij wil dan dat die vaseline verminderd wordt en roept de cornerman van Romero weer erbij, die door de taalbarriere of door slimme geniepigheid zijn rug begint af te drogen, dan ontstaat er chaos waarna ze zelf de vaseline verwijderen, dit duurt 20 sec bij elkaar. Daarna stuurt Big John iedereen inclusief kruk weg en wil hij verder gaan, dat is pas de eerste keer dat hij dat zegt dan en dan is Romero ook daadwerkelijk weer ready to go. Dus ja, het komt slecht uit voor Kennedy, maar als het iemand zijn schuld moet zijn, is het eerder de schuld van die UFC cornerman of van Big John. Overigens had Kennedy hem nooit gerocked als die niet zijn handschoen gepakt, dus die moet zijn hypocriete muil houden. Mag die vent totaal niet, met zijn constante gezeur en gejank op alles. Ja zo'n kenner ben ik niet. Dus ken al die maniertjes van de voor mij onbekendere mannen natuurlijk niet :p. Vond het hoe dan een prachtige 'comeback' van Romero, jeetje dat gezicht van Kennedy was echt een mess :r. Vond dat gevecht van Cat Zingano ook wel tof. Zingano die echt bijna out ging in de eerste ronde en vervolgens dat gevecht wel aardig bloederig afmaakte. Dat was me wel een sneetje hoor. McGregor was ook gewoon een baas. Gewoon tegen die Poirier praten tijdens het gevecht en in amper twee minuten het gevecht beëindigen. De trash-talk na de wedstrijd was ook tof :-D. Vond die Demetrious Johnson niet veel aan eigelijk, deed echt niets bijzonders. Leuke kimura, maar daar had je het ook wel mee gehad. Aan het einde van mijn aflevering lieten ze die Dominick Cruz nog even zien, wat een baas _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2014 Canada card was slaapverwekkend, maar heb toch iets gemist zie ik: Weer een Rus, die mannen nemen de UFC over hoor, niet te stoppen. Khabib is slechts het begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2014 Leuk dat die dan zo'n Clay Guida type wrestlefucker tegenover zich krijgt die alleen maar in de clinch wil gaan duwen. Leek net alsof ik weer van die fights aan het kijken was met die Canadese TUF prutsers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 McGregor in januari in Boston tegen Dennis Siver, die gaat voor Aldo dus geen fatsoenlijke tegenstand meer krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 november 2014 Auteur Share Geplaatst 17 november 2014 (bewerkt) Die glazen chin van Manhoef. :/ Slaat die etter van een Schilling 1 ronde helemaal de tering in, vangt vervolgens zelf 1 klap en is neer. :cab: en dat Tito vs Bonnar wat een raar WWE gedoe zeg, vooral dat gedoe om die decision heen. 17 november 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 november 2014 Auteur Share Geplaatst 17 november 2014 Ik hoorde dat je present bent in Stockholm ? Blijkbaar gaan ze 28nov in de verkoop en zijn die uitverkocht binnen 45 minuten :cab: Nope ik niet, krijg net te horen dat ik volgend jaar niet eens meer stufi vang. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Dat account bestaat niet meer, zal wel een fake zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 december 2014 Auteur Share Geplaatst 6 december 2014 Dit is er inderdaad eentje ja, ga hem misschien ook wel meepakken, verwacht veel vroege finishes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 december 2014 Auteur Share Geplaatst 7 december 2014 (bewerkt) Lawler _O_ Eindelijk een bazige champ erbij naast Aldo, lekker dat die kampgast van een Hendricks met zijn wrasslin de titel mooi kwijt is. En die big announcement was dat zo'n WWE mandrama gastje opeens gaat vechten in de UFC? Hoop dat die neergaat, elke match opnieuw, wat moeten we met zulke figuren? 7 december 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 Als Phil het komende half jaar zich vol op BJJ gaat richten gaat hij gewoon wedstrijden winnen in de UFC, hij heeft er de aanleg in ieder geval voor als je Rener Gracie mag geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 december 2014 Auteur Share Geplaatst 7 december 2014 Nja Dana heeft al gezegd dat die tegen TUF rejects mag gaan vechten dus hij gaat zeker wedstrijden winnen ja. Wel jammer, al die mandrama soapvechters in onze sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 13 december 2014 Share Geplaatst 13 december 2014 Vannacht is toch the Reem vs Stefan Struve of vergis ik me nu een dag ? Ben wel benieuwd in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 december 2014 Auteur Share Geplaatst 14 december 2014 Struve _O_ Ik ga keihard supporten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 december 2014 Auteur Share Geplaatst 14 december 2014 Overeem ;e;e;e;e;e;e;e;e en dan volgende fight weer binnen 10 seconden KO gaan tegen Shawn Jordan ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 Jones heeft Cormier goed op zijn plek gezet, nu nog een rematch met Gustafsson en dan een move naar Heavyweight. Van de zomer waarschijnlijk Aldo tegen McGregor in Aviva Stadium in Dublin, dat gaat echt vet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 Jones geniale vechter maar een arrogant persoon. Hou daar normaal in elke sport wel van. Lynch NFL, CR7 en McGregor maar Jones is gewoon een slecht persoon dat voel je aan alles. Maar wel terechte winnaar en de betere. Maar Jones zegt eerder naar middleweight te willen gaan dan naar Heavyweight. Die gast moet eens laten zien dat hij de grote aankan. Want ik denk dat Gustafsson misschien nog wel kan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2015 Wat dachten we van Rumble? Dat is ook een fenomeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten