JanVertonghen Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) Op 18-2-2024 om 07:24 zei Michaelinho*: WAUW wat een main card . Lange tijd niet zo genoten van een card. Merab echt met een masterclass, strategisch sterk van Garry, vuurwerk tussen Whittaker en Costa en Topuria met een heerlijke combo om de ‘onverslaanbare’ Volk toch te pakken. Er komt eindelijk wat ‘nieuw’ talent door die zich echt naar de top begeven. Lekker man . Topuria ruikt wel de dollars met z’n call-out voor Conor. Maar geef ‘m eens ongelijk Volk gewoon van P4P #1 en één van de mogelijke GOATS naar 1-3 in z'n laatste 4, waarvan 2 met zieke KOs verloren. Bizarre sport. Groot fan van Volk, maar zag hem een beetje aankomen. Heel benieuwd hoe goed z'n chin nu nog is. Topuria is ook bizar goed, maar vind ik echt een clown zodra z'n mond open gaat. Iedereen die nu nog om Conor schreeuwt wordt steeds kanslozer Denk dat Topuria - Yair wel echt een hele zieke match-up zou zijn. Topuria is niet het beste in het verdedigen van kicks, dus dat is tegen Yair erg interessant. Verder de komende weken een aantal mooie events, zeker voor UFC 300 gaan we een nachtje zitten. Met name nieuwsgierig of Holloway z'n chin het vol gaat houden tegen Gaethje. 22 februari bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Kijktip voor degenen die Yair - Ortega nog niet gezien hebben. Wat een ziek gevecht . Ortega pakt wel echt veel damage in zijn gevechten, maar hoe hij alles doorstaat vind ik wel echt prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Als je de Early Prelims kunt openen met Figueiredo - Garbrandt dan weet je dat het een goede card moet zijn: https://www.ufc.com/event/ufc-300 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april (bewerkt) W T F. Holloway Poatan 14 april bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Max Holloway Wat een ongelooflijk beest, bi-zar. . Mijn all-time favorite en na vannacht zeker. Verder een hele toffe card. Paar saaiere gevechten er tussendoor. Maar die Harrison trouwens, die is toch 40kg te zwaar man . (Voor de weightclass bedoel ik dan). Gameplan van Holly begreep ik weinig van, wel die Harrison wel eens tegen en Nunes achtig type zien. 14 april bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Ik ben nu Glory 91 aan het kijken en er zitten wel wat leuke wedstrijden bij. Toch wel weer genieten. En wat mij weer opvalt is dat de Marokkaanse "fans" weer onsportief zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Poirier - Makachev zo. Lig er al klaar voor. Hele zieke scorecard trouwens bij Strickland - Costa. 49-46 Costa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni 58 minuten geleden zei Beppu: Poirier - Makachev zo. Lig er al klaar voor. Hele zieke scorecard trouwens bij Strickland - Costa. 49-46 Costa. Die scorecard moet toch een grap geweest zijn? Had het Poirier echt gegund, maar die d’arce choke was wel weer echt next level. Ben Dustin echt wel gaan waarderen door de jaren heen, ben benieuwd of dit z’n laatste was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni 14 minuten geleden zei Michaelinho*: Die scorecard moet toch een grap geweest zijn? Had het Poirier echt gegund, maar die d’arce choke was wel weer echt next level. Ben Dustin echt wel gaan waarderen door de jaren heen, ben benieuwd of dit z’n laatste was. Ik kreeg echt bijna de tranen in de ogen tijdens zijn interview . mijn favoriete vechter aller tijden. Zou ook lekker stoppen als ik hem was. Niks meer te bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni 3 minuten geleden zei Beppu: Ik kreeg echt bijna de tranen in de ogen tijdens zijn interview . mijn favoriete vechter aller tijden. Zou ook lekker stoppen als ik hem was. Niks meer te bewijzen. Mooi dat respect van Khabib en Justin Gaethje (vanuit het publiek) ook voor hem. Ook nog iemand die gewoon redelijk normaal en respectvol is gebleven. Al dat geld is ‘m nog niet echt naar z’n bol gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Poatan Zet hem tegen Jon Jones man! Rest van het event was niet heel boeiend. Ortega nooit meer op 145 laten vechten, kan gewoon niet meer. Begint een beetje een Gastelum light te worden zo. Machado Garry tactics sterk, verder een redelijk snooze fest.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 22 uur geleden zei Michaelinho*: Poatan Zet hem tegen Jon Jones man! Rest van het event was niet heel boeiend. Ortega nooit meer op 145 laten vechten, kan gewoon niet meer. Begint een beetje een Gastelum light te worden zo. Machado Garry tactics sterk, verder een redelijk snooze fest.. Gastelum zal zelf nog eens Gastelum light moeten worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Maatje van me staat opeens tegenover deze man. Sta je ook wel even gek te kijken, denk ik. Gaat verder echt helemaal niks meer worden met hem hè? Gisteren 36 geworden, drie jaar niet gevochten. Blijft ondanks alle rare fratsen en trieste acties natuurlijk wel één van de leukste fighters om naar te kijken. Wat dat betreft heel jammer dat zijn carrière als een nachtkaars uitgegaan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 3 uur geleden zei JanVertonghen: Maatje van me staat opeens tegenover deze man. Sta je ook wel even gek te kijken, denk ik. Gaat verder echt helemaal niks meer worden met hem hè? Gisteren 36 geworden, drie jaar niet gevochten. Blijft ondanks alle rare fratsen en trieste acties natuurlijk wel één van de leukste fighters om naar te kijken. Wat dat betreft heel jammer dat zijn carrière als een nachtkaars uitgegaan is. Met een gebroken teen kun je toch prima een weekendje Ibiza pakken voor wat ontspanning? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 4 uur geleden zei JanVertonghen: Maatje van me staat opeens tegenover deze man. Sta je ook wel even gek te kijken, denk ik. Gaat verder echt helemaal niks meer worden met hem hè? Gisteren 36 geworden, drie jaar niet gevochten. Blijft ondanks alle rare fratsen en trieste acties natuurlijk wel één van de leukste fighters om naar te kijken. Wat dat betreft heel jammer dat zijn carrière als een nachtkaars uitgegaan is. En toch blijf je bij hem stiekem ergens hopen dat hij nog 1x zo'n streak neer weet te zetten als toen hij begon. Gaat niet meer gebeuren, maar het blijft natuurlijk wel een publiekstrekker. Voordeel voor hem is vooral dat Chandler inmiddels ook bijna 3 jaar niet meer gevochten heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Poh Dricus! Izzy z’n beste tijd zit er toch wel echt op nu vermoed ik. Verder vond ik het geen hele boeiende card. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 augustus Auteur Share Geplaatst 18 augustus Erik Jan van LuckyTV zat te jureren bij Rozenstruik. 30-27 Tuivasa. Dan moet je wel echt allerhande hallucinerende drugs in je systeem hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Die is er tijdens het event nog uitgegooid door Dana ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 september Auteur Share Geplaatst 20 september Zojuist mn eerste live mma pot gezien. Zit bij One Championship in Bangkok. Vooral Muay Thai, maar ook twee MMA potjes. Lekker hoor. Ook een slechte decision op het eind, dus had alles dat gevecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Poatan . Rountree Jr. hield het goed en knap vol, maar wat een masterclass weer. Pennington vs. Peña leek weer nergens op en verder geen extreem goede card Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Nog andere mensen die vannacht gaan opblijven of heel vroeg de wekker zetten voor UFC 309? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november (bewerkt) Ik niet, maar ga wel op m'n gemakje alles terug kijken zondag. Uiteraard Instagram en andere apps niet openen voordat ik alles gezien heb. 16 november bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 november Auteur Share Geplaatst 16 november Ik zit in Colombia dus hoef niet zo heel laat op te blijven gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten