Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Op 18-2-2024 om 07:24 zei Michaelinho*:

WAUW wat een main card . Lange tijd niet zo genoten van een card. Merab echt met een masterclass, strategisch sterk van Garry, vuurwerk tussen Whittaker en Costa en Topuria met een heerlijke combo om de ‘onverslaanbare’ Volk toch te pakken. 

Er komt eindelijk wat ‘nieuw’ talent door die zich echt naar de top begeven. Lekker man . Topuria ruikt wel de dollars met z’n call-out voor Conor. Maar geef ‘m eens ongelijk :-D

Volk gewoon van P4P #1 en één van de mogelijke GOATS naar 1-3 in z'n laatste 4, waarvan 2 met zieke KOs verloren. Bizarre sport. Groot fan van Volk, maar zag hem een beetje aankomen. Heel benieuwd hoe goed z'n chin nu nog is. Topuria is ook bizar goed, maar vind ik echt een clown zodra z'n mond open gaat. Iedereen die nu nog om Conor schreeuwt wordt steeds kanslozer :D

Denk dat Topuria - Yair wel echt een hele zieke match-up zou zijn. Topuria is niet het beste in het verdedigen van kicks, dus dat is tegen Yair erg interessant. Verder de komende weken een aantal mooie events, zeker voor UFC 300 gaan we een nachtje zitten. Met name nieuwsgierig of Holloway z'n chin het vol gaat houden tegen Gaethje. 

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max Holloway _O_ Wat een ongelooflijk beest, bi-zar. :D. Mijn all-time favorite en na vannacht zeker. 

Verder een hele toffe card. Paar saaiere gevechten er tussendoor. Maar die Harrison trouwens, die is toch 40kg te zwaar man :-D. (Voor de weightclass bedoel ik dan). Gameplan van Holly begreep ik weinig van, wel die Harrison wel eens tegen en Nunes achtig type zien. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Beppu:

Poirier - Makachev zo. Lig er al klaar voor.

Hele zieke scorecard trouwens bij Strickland - Costa. 49-46 Costa.

Die scorecard moet toch een grap geweest zijn? 

Had het Poirier echt gegund, maar die d’arce choke was wel weer echt next level. Ben Dustin echt wel gaan waarderen door de jaren heen, ben benieuwd of dit z’n laatste was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Michaelinho*:

Die scorecard moet toch een grap geweest zijn? 

Had het Poirier echt gegund, maar die d’arce choke was wel weer echt next level. Ben Dustin echt wel gaan waarderen door de jaren heen, ben benieuwd of dit z’n laatste was. 

Ik kreeg echt bijna de tranen in de ogen tijdens zijn interview :uhoh:. mijn favoriete vechter aller tijden. Zou ook lekker stoppen als ik hem was. Niks meer te bewijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Beppu:

Ik kreeg echt bijna de tranen in de ogen tijdens zijn interview :uhoh:. mijn favoriete vechter aller tijden. Zou ook lekker stoppen als ik hem was. Niks meer te bewijzen.

Mooi dat respect van Khabib en Justin Gaethje (vanuit het publiek) ook voor hem. Ook nog iemand die gewoon redelijk normaal en respectvol is gebleven. Al dat geld is ‘m nog niet echt naar z’n bol gestegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poatan :<_O_ Zet hem tegen Jon Jones man! 

Rest van het event was niet heel boeiend. Ortega nooit meer op 145 laten vechten, kan gewoon niet meer. Begint een beetje een Gastelum light te worden zo. 

Machado Garry tactics sterk, verder een redelijk snooze fest.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Michaelinho*:

Poatan :<_O_ Zet hem tegen Jon Jones man! 

Rest van het event was niet heel boeiend. Ortega nooit meer op 145 laten vechten, kan gewoon niet meer. Begint een beetje een Gastelum light te worden zo. 

Machado Garry tactics sterk, verder een redelijk snooze fest.. 

Gastelum zal zelf nog eens Gastelum light moeten worden :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3b0870496fe9c7cbbe6b9096fc364991.png

Maatje van me staat opeens tegenover deze man. Sta je ook wel even gek te kijken, denk ik.

Gaat verder echt helemaal niks meer worden met hem hè? Gisteren 36 geworden, drie jaar niet gevochten. Blijft ondanks alle rare fratsen en trieste acties natuurlijk wel één van de leukste fighters om naar te kijken. Wat dat betreft heel jammer dat zijn carrière als een nachtkaars uitgegaan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JanVertonghen:

Maatje van me staat opeens tegenover deze man. Sta je ook wel even gek te kijken, denk ik.

Gaat verder echt helemaal niks meer worden met hem hè? Gisteren 36 geworden, drie jaar niet gevochten. Blijft ondanks alle rare fratsen en trieste acties natuurlijk wel één van de leukste fighters om naar te kijken. Wat dat betreft heel jammer dat zijn carrière als een nachtkaars uitgegaan is.

Met een gebroken teen kun je toch prima een weekendje Ibiza pakken voor wat ontspanning?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JanVertonghen:

En toch blijf je bij hem stiekem ergens hopen dat hij nog 1x zo'n streak neer weet te zetten als toen hij begon. Gaat niet meer gebeuren, maar het blijft natuurlijk wel een publiekstrekker. 

Voordeel voor hem is vooral dat Chandler inmiddels ook bijna 3 jaar niet meer gevochten heeft :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites