Michaelinho* Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 We krijgen er waarschijnlijk een vrouwen divisie bij. Calderwood en Letourneau staan gescheduled voor een Flyweight fight. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Ik had al zo'n voorgevoel. Gaat zo'n gozer er natuurlijk uit tegen een mindere tegenstander :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Nog mensen die er bij zijn morgen? Hopelijk geen deceptie dat Overeem nokkie wordt getikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2016 Ik kijk m lekker thuis, veel te veel geld voor zo'n matige card. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Ken nie goed gaan als dat echt gaat gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2016 Dit is niet het bokstopic hé. Interesseert me niks die Mayfaggot. Kowalkiewicz mooie pot hoor. Combinaties scherp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Hah, mooie winst voor die Oekraïner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Willie had het niet helemaal scherp meer :-D Eerste landgenoot nu. Heb haar nog nooit zien vechten, dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Willie had het niet helemaal scherp meer :-D Eerste landgenoot nu. Heb haar nog nooit zien vechten, dus ben benieuwd. Hahaha, was die even een partij stoned. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Ho ho ho, aardig knietje hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Huhuhu lekker stefan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Struve : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Bigfoot :-D Die kan ook beter gewoon stoppen hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2016 1 jab letterlijk hé. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Stefan :D Lekker hoor! Best een tof event tot nu toe. Kowalkiewicz erg sterk, die zie ik wel een aanval doen op de top 5. Krylov lekker agressief en Germaine snel klaar met Elmose. Ook genoten van Gunnar, prachtige stijl vind ik hem hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Zou het echt typisch vinden als Overeem nu tegen een stoot van Arlovski zou aanlopen, alleen toen herinnerde ik me dat die laatste twee wedstrijden van Arlovski om te janken waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Hohohohoho Overeem _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Jezus wat een trap joh:cab:. Als die mijn kin zou raken dan lag mijn kop verderop in de maas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Prima win van Cees, nu op naar de rematch tegen Werdum voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Die trap hohoho. En dan gelijk een goede hoek erachteraan. Goed en geduldig gevochten weer door Overeem hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2016 Mooie KO, jammer dat het event de ene mismatch na de ander was, niet echt hele leuke gevechten gezien. Bigfoot was wel het dieptepunt. Stiekem wel blij dat ik hier geen 200 euro voor betaald heb. :D Was ook meer een gevecht voor Overeem om bezig te blijven, was namelijk hij of Miocic voor de titel, nu is hij de enige die over is, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Zeer goede fight van Overeem. Mooie avond geweest voor de Nederlanders :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Mooie KO, jammer dat het event de ene mismatch na de ander was, niet echt hele leuke gevechten gezien. Bigfoot was wel het dieptepunt. Stiekem wel blij dat ik hier geen 200 euro voor betaald heb. :D Was ook meer een gevecht voor Overeem om bezig te blijven, was namelijk hij of Miocic voor de titel, nu is hij de enige die over is, Zou onze grote Mexicaanse vriend Velasquez niet uitsluiten als hij op UFC 200 van Browne wint, volgens mij wilt de UFC de rematch met Werdum erg graag. Hopelijk krijgen we nu vaker events in Nederland, volgens mij was deze avond voor de UFC zeer succesvol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2016 Zou onze grote Mexicaanse vriend Velasquez niet uitsluiten als hij op UFC 200 van Browne wint, volgens mij wilt de UFC de rematch met Werdum erg graag. Hopelijk krijgen we nu vaker events in Nederland, volgens mij was deze avond voor de UFC zeer succesvol. Goh daar word je ook moe van idd, die Cain ;e Mja dat kan je toch bijna niet meer verkopen nu. En ja was genoeg interesse voor het event, ben ervan overtuigd dat de UFC puur voor Nederland heeft gekozen door Glory in Amsterdam wat echt een daverend succes was, wij Nederlanders leven blijkbaar veel meer mee dan Amerikanen ofzo. Mag het wel hopen overigens en dan een beetje een fastoenlijke card, want denk dat alleen al van dit event zeker 5 man gecut gaan worden, Gates, Bigfoot, Cabral, McLellan en Waters ziiten llemaal op behoorlijke losing streaks, zou me verbazen als we hen nog in de UFC gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Zo te zien was het een prachtige sfeer in Ahoy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Stipe _O_ Damn wat heerlijk, hoopte al dat hij hem zou winnen. Heerlijke vent vind ik dat. En ik snap nu ook wel dat Ronda totaal geen zin had om het tegen Cyborg op te nemen, wat een tank is dat joh :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten