Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Mooie KO, jammer dat het event de ene mismatch na de ander was, niet echt hele leuke gevechten gezien. Bigfoot was wel het dieptepunt. Stiekem wel blij dat ik hier geen 200 euro voor betaald heb. :D Was ook meer een gevecht voor Overeem om bezig te blijven, was namelijk hij of Miocic voor de titel, nu is hij de enige die over is,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie KO, jammer dat het event de ene mismatch na de ander was, niet echt hele leuke gevechten gezien. Bigfoot was wel het dieptepunt. Stiekem wel blij dat ik hier geen 200 euro voor betaald heb. :D Was ook meer een gevecht voor Overeem om bezig te blijven, was namelijk hij of Miocic voor de titel, nu is hij de enige die over is,

Zou onze grote Mexicaanse vriend Velasquez niet uitsluiten als hij op UFC 200 van Browne wint, volgens mij wilt de UFC de rematch met Werdum erg graag. Hopelijk krijgen we nu vaker events in Nederland, volgens mij was deze avond voor de UFC zeer succesvol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou onze grote Mexicaanse vriend Velasquez niet uitsluiten als hij op UFC 200 van Browne wint, volgens mij wilt de UFC de rematch met Werdum erg graag. Hopelijk krijgen we nu vaker events in Nederland, volgens mij was deze avond voor de UFC zeer succesvol.

Goh daar word je ook moe van idd, die Cain ;e Mja dat kan je toch bijna niet meer verkopen nu.

En ja was genoeg interesse voor het event, ben ervan overtuigd dat de UFC puur voor Nederland heeft gekozen door Glory in Amsterdam wat echt een daverend succes was, wij Nederlanders leven blijkbaar veel meer mee dan Amerikanen ofzo. Mag het wel hopen overigens en dan een beetje een fastoenlijke card, want denk dat alleen al van dit event zeker 5 man gecut gaan worden, Gates, Bigfoot, Cabral, McLellan en Waters ziiten llemaal op behoorlijke losing streaks, zou me verbazen als we hen nog in de UFC gaan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites