Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Ben totaal geen kenner, volg het pas sinds het gevecht tussen McGregor en Aldo een paar maanden geleden. Vind dat trash talking zo goed hé:D. Gister ff die persconferentie zitten kijken via die link van Magikarp en daarna dit interview:

Die Diaz is ook echt te dom om te poepen hé. Hoop dat McGregor hem de grond in stampt.

Is het trouwens weer live op Fox?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah oké, netjes, kijken of ik het tot zo laat trek dan.

Trouwens, wordt Conor als de 'beste' trash talker ooit gezien in de UFC? Zo niet, drop ff wat namen. Heb ik wat te doen op mijn vrije dag:D.

Chael Sonnen was ook altijd goud in het promoten van zijn gevechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn favoriet is Dominick Cruz. Heerlijke analytische manier van trashtalken, hoe die silly dilly pakte was heerlijk. :D Ook tegen Faber altijd mooi. Verder nog Bisping, Sonnen idd (He fed the bus a carrot! :D), Rampage Jackson zijn genieten.

Jon Jones en Cormier was ook goed. Maar Cruz is gewoon intelligent en zeer bespraakt. Hij maakte Dillashaw op intellectueel niveau helemaal kapot! Diaz broers zijn ook kapot alleen tegen de koning van de trash talk Connor kunnen ze niet op, heel ander niveau zowel in als buiten de octagon. Tito Ortiz mag ook trouwens genoemd worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites