Michaelinho* Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Is het gevecht komende nacht, of in de nacht van zaterdag op zondag? In de nacht van zaterdag op zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Ben totaal geen kenner, volg het pas sinds het gevecht tussen McGregor en Aldo een paar maanden geleden. Vind dat trash talking zo goed hé:D. Gister ff die persconferentie zitten kijken via die link van Magikarp en daarna dit interview: Die Diaz is ook echt te dom om te poepen hé. Hoop dat McGregor hem de grond in stampt. Is het trouwens weer live op Fox? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 :-D ja die zat ik net ook te kijken.Bij die Diaz sluiten zn hersenen gewoon regelmatig af lijkt het wel. Wordt op het open net van Fox uitgezonden volgens mij ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Ah oké, netjes, kijken of ik het tot zo laat trek dan. Trouwens, wordt Conor als de 'beste' trash talker ooit gezien in de UFC? Zo niet, drop ff wat namen. Heb ik wat te doen op mijn vrije dag:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Heb hier een partijtje zin in. Die Diaz, man, man. Heeft maar één woord in zijn vocabulair en dat is fuck. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2016 Smerige actie van Conor dat slaan man. Duwen oke, maar klappen uitdelen voor het gevecht begint is een no go. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Wat was die Diaz nou aan het zeiken over het gebrek aan trainingpartners van McGregor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Ah oké, netjes, kijken of ik het tot zo laat trek dan. Trouwens, wordt Conor als de 'beste' trash talker ooit gezien in de UFC? Zo niet, drop ff wat namen. Heb ik wat te doen op mijn vrije dag:D. Chael Sonnen was ook altijd goud in het promoten van zijn gevechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2016 Mijn favoriet is Dominick Cruz. Heerlijke analytische manier van trashtalken, hoe die silly dilly pakte was heerlijk. :D Ook tegen Faber altijd mooi. Verder nog Bisping, Sonnen idd (He fed the bus a carrot! :D), Rampage Jackson zijn genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Mijn favoriet is Dominick Cruz. Heerlijke analytische manier van trashtalken, hoe die silly dilly pakte was heerlijk. :D Ook tegen Faber altijd mooi. Verder nog Bisping, Sonnen idd (He fed the bus a carrot! :D), Rampage Jackson zijn genieten. Jon Jones en Cormier was ook goed. Maar Cruz is gewoon intelligent en zeer bespraakt. Hij maakte Dillashaw op intellectueel niveau helemaal kapot! Diaz broers zijn ook kapot alleen tegen de koning van de trash talk Connor kunnen ze niet op, heel ander niveau zowel in als buiten de octagon. Tito Ortiz mag ook trouwens genoemd worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Kijk ook wel uit naar Holm vs.Tate opzich. Denk dat Miesha het Holly een stuk lastiger gaat maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2016 Presser live met alle main events en championship bouts tot UFC 200. Gaat hard los. :D Cruz meteen al Faber met de platte hand aangepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Hahaha zit ook al te kijken zo de square offs nog ff. Cormier vs Jones ging ook weer lekker :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2016 Cormier ff door iedereen gepakt, ook door dikkerds uit het publiek. :D Heerlijk hoor. Erg genoten van Jones, Cruz en Joanna. Weidman en Rockhold kunnen daarentegen echt niet trashtalken, wat was dat slecht :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Half uurtje ook nog maar de weigh in meepakken voor vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; hoe heet die site van die fantasy league ofzo? Wil wel een poging wagen morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; hoe heet die site van die fantasy league ofzo? Wil wel een poging wagen morgen. UFC pick'em. Gewoon te vinden via UFC.com Huhu Dominator tegen Buttface dus op 199. Easy title defense dus :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Conor heeft wel enorm veel spatjes. Nate wel meer gefocused lijkt het wel. Ik zou er niet gek van opkijken als Conor verliest door overmoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Siyar zonder schade gewonnen _O_ Hopelijk ook op de NL card. Thatch zal wel gecut worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Geen Face the Pain ;e Hoe kun je dit blijven verknallen man UFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Zo, judges zijn weer DRAMA. 30-27 voor Anderson? Dan heb je er echt compleet geen verstand van, kijk je met dikke stront in je ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Conor heeft wel enorm veel spatjes. Nate wel meer gefocused lijkt het wel. Ik zou er niet gek van opkijken als Conor verliest door overmoed. Aldo leek ook meer gefocused. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Holy shit. Wat een partij: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Goh Tate :D Eerste keer knap eruit gekomen die Holm, tweede keer heel ziek gedaan van Tate. Tate vs Rousey dus, alweer :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Tering, wat ziek zeg:D. Eerste livepartij die ik kijk deze, kan niet wachten tot die twee gasten elkaar tot puin meppen zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten