Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Van Nate Diaz zou Conor altijd moeten winnen. Conor is gewoon een betere striker, mja ik hoop dus wel op een tauntfest, zoveel mogelijk entertainment. Liefste nog een post-fight brawl oid :D

Tauntfest is prachtig. Bedoelde eigenlijk meer dat ze elkaar nog wel even goed moeten raken ;c

Mochten jullie in de pers conferentie geinteresseerd zijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net (terug)gekeken, dacht dat die Diaz ook zo'n trashtalker was? Die zat daar zo stoned als een garnaal en in elke zin kwam 3x het woord 'fuck' langs :D Conor lulde hem er weer lekker vanaf. Domme vent die Diaz man, had zijn fight tegen Johnson gezien ook, nooit dat die van Conor gaat winnen hoor. Misschien als hij het gevecht naar de grond haalt, maar stand-up maakt hij geen schijn van kans.

Edit: Oja, ziek hard zitten janken en gillen tijdens dit stuk:

:-D Wat een vent bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naast Overeem vs. Arlovski en Struve vs. Silva heeft de UFC vandaag nog meer wedstrijden voor UFC Rotterdam aangekondigd:

• Dominic Waters (9-4; fighting out of Santa Rosa, California, USA) vs Peter Sobotta (15-5-1; fighting out of Au, Ballingen, Germany) in a welterweight tilt

• Lightweights Chris Wade (11-1; fighting out of Islip, New York, USA) vs Rashid Magomedov (19-1; fighting out of Dagestan, Russia) in a pivotal matchup

• Reza Madadi (13-4; fighting out of Stockholm, Sweden) vs. Yan Cabral (12-2; fighting out of Rio de Janeiro, Brazil) squaring off in a lightweight contest.

• Garreth McLellan (12-3; fighting out of Johannesburg, South Africa) vs. Magnus Cedenblad (13-4; fighting out of Stockholm Sweden) matching up in the middleweight division

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag het al gebeuren dat Bisping die wedstrijd zou verliezen omdat hij liep te fucken met dat bitje, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Moet haast wel zijn beste wedstrijd ooit in de UFC zijn geweest, zich niet gek laten maken door Silva en veel meer weten te scoren. Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat hij het kon volhouden, je bleef het gevoel houden dat als Silva even had aangezet hij de KO of TKO kon scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies dit ja. Als Silva er iets meer effort had in gestoen en iets meer aan de punten had gedacht..

Wat vond je van Gegard? Veel beter dan Leites en toch heb ik bij hem iedere keer het idee dat hij alles op 75% van z'n kunnen doet.

Ja tegenovergestelde van Silva, extreem slim gevonden. Hield m goed op afstand met zn jab en ging niet in de guard van Leites liggen. Leites kan twee dingen en dat is lomp powerstriken en BJJ. Mousasi wist beiden goed te vermijden, tuurlijk moet die niet overdreven voor de finish gaan, Leites is nog nooit KO gegaan en heeft extreem veel power, rockte Bisping de vorige keer ook hard. Denk dat niemand hem zo misvormt heeft als Mousasi gisteren, dus gewoon netjes. Hopelijk kan die op de card in nederland, al wordt zn tegenstander dan waarschijnlijk wel Derek Brunson wat een erg gevaarlijke tegenstander is.

Wat heb je trouwens een teringzieke score met Pick Em :mrgy: Sta bovenaan in de FOK! Poule met toch wel wat behoorlijke kenners ertussen en jij outscoort mij gewoon dik nog steeds. :D Je moet gaan betten erop man, ik maak ook al winst erop, laat staan jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja tegenovergestelde van Silva, extreem slim gevonden. Hield m goed op afstand met zn jab en ging niet in de guard van Leites liggen. Leites kan twee dingen en dat is lomp powerstriken en BJJ. Mousasi wist beiden goed te vermijden, tuurlijk moet die niet overdreven voor de finish gaan, Leites is nog nooit KO gegaan en heeft extreem veel power, rockte Bisping de vorige keer ook hard. Denk dat niemand hem zo misvormt heeft als Mousasi gisteren, dus gewoon netjes. Hopelijk kan die op de card in nederland, al wordt zn tegenstander dan waarschijnlijk wel Derek Brunson wat een erg gevaarlijke tegenstander is.

Wat heb je trouwens een teringzieke score met Pick Em :mrgy: Sta bovenaan in de FOK! Poule met toch wel wat behoorlijke kenners ertussen en jij outscoort mij gewoon dik nog steeds. :D Je moet gaan betten erop man, ik maak ook al winst erop, laat staan jij.

Ik zag het ja. Maar dat is echt meer geluk dan wijsheid hoor :r. 90% is een lucky guess voor m'n gevoel, want ik ken de helft van die gasten vaak niet eens :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jajaja ging heerlijk los hoor aan het eind :D Nickje erbij die ook wel ff mee wilde doen, 2 vs 1 bahbah. Laffe hondjes.

Die Nate is me verder toch ook maar een domme mafkees hè. Heb die vent nog geen 3 zinnen horen zeggen zonder 'fuck' of 'shit' erin en die vent snapt ook de helft niet. En dan die flex en middelvingers aan het eind :D Wat een man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites