Hakai Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 Rhythm-and-blues (ook bekend als R&B of RnB) is een muziekgenre met invloeden uit jazz, gospel en blues, oorspronkelijk ontstaan bij de Afro-Amerikaanse artiesten. De term werd in 1947 ingevoerd door Jerry Wexler van Billboard magazine. Het moest de plaats van race music (rassenmuziek) innemen, een term die beledigend opgevat werd door de zwarte gemeenschap in de Verenigde Staten. Hier alles over dit genre, zodat mensen elkaar in t hiphoptopic niet meer in de weg lopen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 21 november 2009 Auteur Share Geplaatst 21 november 2009 Rhythm-and-blues (ook bekend als R&B of RnB) is een muziekgenre met invloeden uit jazz, gospel en blues, oorspronkelijk ontstaan bij de Afro-Amerikaanse artiesten. De term werd in 1947 ingevoerd door Jerry Wexler van Billboard magazine. Het moest de plaats van race music (rassenmuziek) innemen, een term die beledigend opgevat werd door de zwarte gemeenschap in de Verenigde Staten. Hier alles over dit genre, zodat mensen elkaar in t hiphoptopic niet meer in de weg lopen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 iedereen die van r&b houdt moet even het nieuwe album van mario luisteren, die is echt vet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 [YOUTUBE]EBSIwC7jEWM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]nzyTcr0oCBU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]8YEpSSffOAs[/YOUTUBE] Ik denk ik post maar wat ik hoop dat het goed is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Dat stukje van Lil Wayne in Love In This Club Part 2 vind ik dus echt vet, en something special van usher ook. R Kelly luister ik niet zo veel na, maar als je die nog niet gezien hebt dan moet je Trapped in the closet tot en met part 21 kijken da is wel nie zo vet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Nieuwe Album van Jay Sean is wel nice. Vooral de Track War, die is echt zo hard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Chris Brown - Crawl Nieuw en wel lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Dat stukje van Lil Wayne in Love In This Club Part 2 vind ik dus echt vet, en something special van usher ook. R Kelly luister ik niet zo veel na, maar als je die nog niet gezien hebt dan moet je Trapped in the closet tot en met part 21 kijken da is wel nie zo vet Zekers ja En Chris Brown luister ik niet, sukkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Deze is echt vet, van zijn nieuwe album ook. [YOUTUBE]UrRgH_lw3cM[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 26 november 2009 Share Geplaatst 26 november 2009 Sowieso goede albums de laatste tijd; Jay Sean, Mario maar vergeet ook Ryan Leslie niet. Geniaal album. Vanavond de cd van Kellz voor het eerst checken, ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Deze is ook echt zo vet QSSgTb1u6GE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 3 december 2009 Share Geplaatst 3 december 2009 Atozzio, goede Songwriter/demo zanger :) Wie van jullie hier kent Pembra? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 10 december 2009 Share Geplaatst 10 december 2009 Die Shontelle demo van Rock City, genaamd Love Shop, is wel erg nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renzo_ Geplaatst 13 december 2009 Share Geplaatst 13 december 2009 Nieuwe album van Alicia Keys is ook erg dope. Vooral Doesnt Mean Anything en Try Sleeping With A Broken heart. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2009 Share Geplaatst 13 december 2009 Distance and time ook! Maar Sleeping with a broken heart is de beste ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 december 2009 Share Geplaatst 14 december 2009 Geloof me je moet deze luisteren, echt vet concert bsEappJHVd4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 15 december 2009 Share Geplaatst 15 december 2009 My bestfriends Girlfriend. Heerlijk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 15 december 2009 Share Geplaatst 15 december 2009 W1KZ-LmiIws Dit is echt een heerlijk lied Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 15 december 2009 Share Geplaatst 15 december 2009 oOXrXhplBs4 I'll be your love shop baby tonight (L). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 16 december 2009 Share Geplaatst 16 december 2009 [YOUTUBE]aZjSie80nZA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 Geloof me je moet deze luisteren, echt vet concert -concert- :love: :love: :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Dit is serieus, de eerste keer dat ik een duiter die zingt mooi vind klinken. Stem, flow. Het is de duitse versie van Gallery, tekst is ook merendeels gewoon de engelse versie vertaald naar duits. Geef het een luisterbeurt zou ik zeggen. cpAWxSWyPfI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2010 Whatcha Say van Jason Derulo is wel R&B track van 2009 voor mij trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 2 januari 2010 Share Geplaatst 2 januari 2010 Draai ik regelmatig. I5JDYelBxEo [YOUTUBE]nfOx_HHtDJI[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Q4Rt8m6oKFM&feature=related[/YOUTUBE] [YOUTUBE]tmFhcni6mT4[/YOUTUBE] Trekt me aan omdat het lekker rustig is dus als ik geen zin in hip-hop heb is het vaak zo iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 januari 2010 Share Geplaatst 3 januari 2010 Whatcha Say van Jason Derulo is wel R&B track van 2009 voor mij trouwens Keihard gesampled, beetje jammer. Is zoiets als Sugar van Flo Rida de beste hiphoptrack van 2009 vinden imo ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten