Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

R&B

Hakai

Aanbevolen berichten

9ub3av.png

Rhythm-and-blues (ook bekend als R&B of RnB) is een muziekgenre met invloeden uit jazz, gospel en blues, oorspronkelijk ontstaan bij de Afro-Amerikaanse artiesten. De term werd in 1947 ingevoerd door Jerry Wexler van Billboard magazine. Het moest de plaats van race music (rassenmuziek) innemen, een term die beledigend opgevat werd door de zwarte gemeenschap in de Verenigde Staten.

Hier alles over dit genre, zodat mensen elkaar in t hiphoptopic niet meer in de weg lopen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 705
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

9ub3av.png

Rhythm-and-blues (ook bekend als R&B of RnB) is een muziekgenre met invloeden uit jazz, gospel en blues, oorspronkelijk ontstaan bij de Afro-Amerikaanse artiesten. De term werd in 1947 ingevoerd door Jerry Wexler van Billboard magazine. Het moest de plaats van race music (rassenmuziek) innemen, een term die beledigend opgevat werd door de zwarte gemeenschap in de Verenigde Staten.

Hier alles over dit genre, zodat mensen elkaar in t hiphoptopic niet meer in de weg lopen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat stukje van Lil Wayne in Love In This Club Part 2 vind ik dus echt vet, en something special van usher ook. R Kelly luister ik niet zo veel na, maar als je die nog niet gezien hebt dan moet je Trapped in the closet tot en met part 21 kijken da is wel nie zo vet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat stukje van Lil Wayne in Love In This Club Part 2 vind ik dus echt vet, en something special van usher ook. R Kelly luister ik niet zo veel na, maar als je die nog niet gezien hebt dan moet je Trapped in the closet tot en met part 21 kijken da is wel nie zo vet

Zekers ja

En Chris Brown luister ik niet, sukkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is serieus, de eerste keer dat ik een duiter die zingt mooi vind klinken. Stem, flow.

Het is de duitse versie van Gallery, tekst is ook merendeels gewoon de engelse versie vertaald naar duits.

Geef het een luisterbeurt zou ik zeggen.

cpAWxSWyPfI

Link naar opmerking
Deel via andere websites