Urbeto Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Een documentaire om naar uit te kijken. Erg interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Op 6-12-2023 om 22:42 zei Djurovski: Op welke streamings dienst komt deze? Wel benieuwd naar. Pure nostalgie Aanstaande zondag te zien bij de NPO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 50 minuten geleden zei Arezo: Aanstaande zondag te zien bij de NPO. Weet je ook toevallig hoe laat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari (bewerkt) 9 minuten geleden zei Djurovski: Weet je ook toevallig hoe laat? Bassie & Adriaan - Een schat aan herinneringen (van 18.10-19.00 op NPO 1) 3 januari bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 49 minuten geleden zei Tim': Bassie & Adriaan - Een schat aan herinneringen (van 18.10-19.00 op NPO 1) Ty en ook ty voor @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari https://www.2doc.nl/documentaires/2022/05/navalny.html Met het oog op de ontwikkelingen van afgelopen week. Zeer indrukwekkende docu. Alleen al het gegeven dat hij tot in het harnas en tegen beter weten in heeft gevochten tegen Poetin maakt hem een held in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 2doc die er nu opis: 20 dagen in mariupol Afgrijselijk ook te zien. Maar ook erg belangrijk voor het besef toch weer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Gekeken naar Kerwin, over de moord op Kerwin Lucas (ook bekend als Kerwin Duinmeijer). Hele heftig documentaire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Zoals jullie misschien weten kijk ik graag naar vogels in mijn vrije tijd. Het geeft me rust, maakt mijn hoofd leeg en ik vind het fantastische dieren. Nu heeft de beste vogelaar van Nederland een documentaire gemaakt. Gemaakt door Binnenstebuiten: Nederland, Waterland, Vogelland. Vandaag om even na 19en is het eerste deel uitgezonden (voor elk seizoen 1, we trappen af met de lente). Het laat naast hele mooie vogels ook de natuur van Nederland in optima forma zien. Geniet mensen, voor het te laat is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 8 uur geleden zei Arezo: Zoals jullie misschien weten kijk ik graag naar vogels in mijn vrije tijd. Het geeft me rust, maakt mijn hoofd leeg en ik vind het fantastische dieren. Nu heeft de beste vogelaar van Nederland een documentaire gemaakt. Gemaakt door Binnenstebuiten: Nederland, Waterland, Vogelland. Vandaag om even na 19en is het eerste deel uitgezonden (voor elk seizoen 1, we trappen af met de lente). Het laat naast hele mooie vogels ook de natuur van Nederland in optima forma zien. Geniet mensen, voor het te laat is! Dat wist ik niet. Wat fijn dat deze manier je rust geeft. Vandaar dat je het zo goed kan vinden met Kareltje. Lief man. #vreemdevogel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 3 uur geleden zei Dansmeister: Dat wist ik niet. Wat fijn dat deze manier je rust geeft. Vandaar dat je het zo goed kan vinden met Kareltje. Lief man. #vreemdevogel Klopt ik ben idd een vreemdevogel, helemaal mee eens. Maar @Arezo is een vak apart, qua vogels, en daar kan ik niet aantippen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april @Arezo is ook meer een paradijsvogel natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli The man with 1000 kids (Netflix) - What the fuck. 3 afleveringen van ong 40 minuten. Dus je bent er nog vrij snel doorheen. Maar wat een bizar verhaal. En dan denk je in aflevering 1 van ja ik ken het verhaal nu wel. Maar dan is er in aflevering 2 nog een wending en in aflevering 3 ook. Het proberen waard (kijken, niet zelf 1000 kinderen maken) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Crime Scene : The Vanishing of the Cecil Hotel. Van de week de twee afleveringen geluisterd op Moordcast van de verdwijning van Elisa Lam. Op Netflix staat een mini documentaire hier over onder boven staande naam. Zowel de podcast als de docu is zeker de moeite waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Uit 2022 al, maar iemand hier Ancient Apocalypse gezien? https://www.netflix.com/nl/title/81211003 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober De Wilde Noordzee Vorige week geweest, wel interessant. Redelijk saaie verteller wel, zeker geen David Attenborough haha. Beelden wel erg mooi en interessante onderwerpen zaten erin. 6,5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Op 15-8-2024 om 18:01 zei Djurovski: Crime Scene : The Vanishing of the Cecil Hotel. Van de week de twee afleveringen geluisterd op Moordcast van de verdwijning van Elisa Lam. Op Netflix staat een mini documentaire hier over onder boven staande naam. Zowel de podcast als de docu is zeker de moeite waard Wat denk je dat er is gebeurd? Tijdje terug dat ik dit keek. Maar wel vies dat hotelgasten het water raar vonden smaken. Je zou t maar hebben gedronken blerb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Once You Care Citaat In deze film gaat acteur en schrijver Gaite Jansen (Peaky Blinders, Happy Ending) mee met Milieudefensie naar de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering van een groot, vervuilend bedrijf. Met een koffer vol nette kleding en een hoofd vol vragen. Want, zo vraagt Gaite zich af: 'ben ik wel activistisch genoeg om dit te doen? Kan ik dit wel? En moet ik mezelf per se een activist noemen om in actie te komen?' Samen met filmmaker Kris Pouw - ook nog een groentje op het gebied van actievoeren - reist Gaite mee met Milieudefensie naar het hoofdkantoor van Unilever in Londen. 'Once You Care' is een verhaal over het overwinnen van ongemak, gehoor geven aan je gevoel en actief burgerschap. . Gekeken omdat een vriend van mij als Persvoorlichter voor Milieudefensie werkt, hij komt ook terug in deze korte docu. Maar heel inspirerend verhaal wel, waarbij ik ook zeker dingen herken in de gevoelens van Gaite en de andere sprekers. Je wilt iets doen, maar wat vind je omgeving ervan? En ben je er zelf wel activistisch genoeg voor? In een klein halfuurtje toch goed in beeld gebracht hoe ook Gaite hiermee worstelt en daar een antwoord op probeert te krijgen. 9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Kijk enorm uit naar deze: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Op 21-10-2024 om 13:10 zei Bogatyr: Kijk enorm uit naar deze: Came here to say this. Al gezien? Ik heb 'm gisteravond gezien, heel indrukwekkend. Ook wel heel klein beetje MU-vibes <3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ik vond het tegenvallen. Echt het gevoel dat ze er gewoon een half uur van hadden moeten maken ipv 2u. Het verhaal is ontroerend en mooi. Maar ze hebben echt te langdradig gemaakt en veel te veel hetzelfde beeldmateriaal aangevuld met animaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 2 uur geleden zei Lenstra: Came here to say this. Al gezien? Ik heb 'm gisteravond gezien, heel indrukwekkend. Ook wel heel klein beetje MU-vibes <3. Nog niet gezien. Ik had wel een herinnering ingesteld op Netflix voor de release, maar heb nog geen tijd gehad om te kijken. Ben erg benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Ik heb 20 Days in Mariupol (2023) gekeken en ik ben eerlijk gezegd nooit eerder zó geraakt door een documentaire. De titel zegt het al, maar deze Oscarwinnende documentaire gaat over de Russische belegering van Marioepol, beginnend met de invasie in februari 2022. Je volgt de laatste Associated Press journalisten die in de stad achterblijven om zo lang mogelijk verslag te blijven doen van de verschrikkingen die met de belegering gepaard gaan. Deze documentaire is hét pamflet tegen oorlog. In anderhalf uur tonen de makers je hoe een belangrijke havenstad met de dag meer op de hel gaat lijken. De focus ligt hierbij voornamelijk op de burgers in de stad. Zoals een dokter in de film zegt: "War is like an X-Ray. All human insides become visible. Good people become better, bad people worse." De momenten in de docu waarin ouders hun kind verliezen gaan werkelijk door merg en been. Dit is geen easy watch. Ik heb hem in twee delen gekeken en desondanks keek ik in het laatste half uur iedere vijf minuten of het al bijna afgelopen was. Waar wegkijken de comfortabele optie is is het toch goed om deze oorlog eens recht in de ogen aan te kijken. Ik kan het iedereen sterk aanbevelen. De docu staat op NPO Plus. 10/10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Op 9-10-2024 om 22:40 zei Gert: Wat denk je dat er is gebeurd? Tijdje terug dat ik dit keek. Maar wel vies dat hotelgasten het water raar vonden smaken. Je zou t maar hebben gedronken blerb Zie nu pas deze reactie. Ik denk persoonlijk dat ze een Psychoge heeft gehad en er zelf is in geklommen er niet meer uit kon. Maar inderdaad je zal het maar gedronken hebben , je tanden hebben gepoetst en gedouched hebben met dat water.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten