Djurovski Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 Begonnen met Hyperdrive beetje een Ninja Warrior show maar dan met opgeleukte auto's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Leuke serie aanrader Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Ik kijk net op national greographic de eerste aflevering van 9/11 one Day in America terug. Zes delig docu met voornamelijk beelden vanuit de hulpdiensten enzo. Kan nog niet oordelen over de rest maar vind het tot nu toe mooi (weet niet welk woord het beste kan gebruiken in deze). Ik dacht ik tip hem jullie nog even kun je hem nog terugkijken. Nu is volgens mij aflevering 4 op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Op 31-8-2021 om 21:11 zei timpy00: Ik kijk net op national greographic de eerste aflevering van 9/11 one Day in America terug. Zes delig docu met voornamelijk beelden vanuit de hulpdiensten enzo. Kan nog niet oordelen over de rest maar vind het tot nu toe mooi (weet niet welk woord het beste kan gebruiken in deze). Ik dacht ik tip hem jullie nog even kun je hem nog terugkijken. Nu is volgens mij aflevering 4 op tv. Gisteren een stuk van gezien wat over het Pentagon ging. Tnx voor de tip. Goed vertelt uit eerste hand zonder het langdradig over over de top drama te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Ik heb zojuist de documentaire van Schumacher bekeken, best mooi en wist niet dat hij zo met Senna in gevecht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Op 17-10-2021 om 12:19 zei La Pulga: Ik heb zojuist de documentaire van Schumacher bekeken, best mooi en wist niet dat hij zo met Senna in gevecht was. Deze heb ik gisteren ook gezien en het was inderdaad erg mooi en je ziet ook meteen hoe gedreven hij was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 (bewerkt) https://www.npostart.nl/2doc/18-11-2020/VPWON_1289225 Sidik en de panter. Absolute parel Citaat Sidik en de panter, vorig jaar tijdens Idfa bekroond als beste Nederlandse documentaire, gaat over het belang van je wortels kennen, over traditie en moderniteit, over natuurbehoud, over herstel en over verder leven met trauma’s. Het is bovendien een ode aan de mondelinge vertelcultuur, waarin het er niet per se toe doet of iets echt wáár is, en het toont hoe krachtig verhalen zijn die hoop bieden. Citaat In het ruige berglandschap van Koerdisch Noord-Irak woont de Perzische panter. Tenminste, daar is Sidik van overtuigd. Uitgerust met verrekijker en wandelstok trekt hij als een pelgrim door de heuvels en speurt hij naar eventuele bewijzen voor de aanwezigheid van deze luipaardachtige. Al vijfentwintig jaar lang. Mocht de panter hier inderdaad gesignaleerd worden, dan zou dat betekenen dat het hele gebied als beschermde natuur wordt aangemerkt. Hij hoopt dat daarmee ook een eind komt aan de bombardementen en moorden die de streek teisteren. In voice-over vertelt Sidik over de vijandige invasies in zijn woongebied en hoe hij als kind zijn geboortedorp moest ontvluchten. Onderweg ontmoet hij stropers, jagers en wandelaars met wie hij herinneringen ophaalt. Een gesprek met een jongere landgenoot die graag naar Europa zou vertrekken, laat een interessant meningsverschil zien en maakt duidelijk dat niet iedereen even verknocht is aan zijn wortels als Sidik.Via schitterende sfeerbeelden van de wildernis spat de liefde voor deze streek van het scherm. Een mooie en inspirerende visuele ode aan doorzettingsvermogen en vreedzame vaderlandsliefde 3 januari 2022 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 Ik zit nu de The United Way te kijken op Disney+. Er zitten gewoon tranen in mijn ogen. En dat komt door de geschiedenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Four hours at the capitol Zorgwekkende teksten die sommige republikeinen hier ook nog steeds uitkramen over die verkiezingen en ook wel wat parallellen te trekken met ontwikkelingen die je recent binnen NL en Europa terug ziet. Citaat De documentaire Four Hours at the Capitol belicht vooral de gebeurtenissen in en rond het Capitool op 6 januari 2021. Deze aanval op de democratische orde leek misschien een incident, maar het was geen spontane gebeurtenis. Hoe kon dit gebeuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Ik had die vorige week zitten kijken. Indrukwekkend die bodycam beelden en verhalen van die agenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Aangezien jullie hier bezig zijn om hoogwaardige en intellectuele documentaires te delen zal ik ook bijdragen aan dit topic met een pareltje. Tiger King Season 2 ben ik momenteel aan het bewonderen. Geweldig, elke aflevering nog bizarder dan de andere. Al blijft voor mij seizoen 1 legendarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 Je leidt je leven Of je leeft je lijden De beste ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 Catching Killers Leuke documentaire op netflix. Hoe ze bekende seriemoordenaars wisten te arresteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Kent iemand leuke documentaires over de eerste of tweede wereldoorlog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Die WOII in colour op netflix is sowieso de moeite waard. Zijn twee docu series van. Ene staat er jaren op en de andere sinds enkele maanden. Zitten wel interessante afleveringen bij, zoals de invasie van Italie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Kent iemand leuke documentaires over de eerste of tweede wereldoorlog? https://en.wikipedia.org/wiki/They_Shall_Not_Grow_Old They Shall Not Grow Old vind ik erg goed en uitstekend. Absolute aanrader over WOI en wat er met ze gebeurd als ze thuis keren na de oorlog... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Kent iemand leuke documentaires over de eerste of tweede wereldoorlog? Het Adelaarsnest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Kent iemand leuke documentaires over de eerste of tweede wereldoorlog? Circle of Evil op netflix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 (bewerkt) Ik weet niet of je ook liefhebber bent van crime. Maar de netflix docu The devil next door is dan ook wel interessant. Berechting van een kampbewaarder. Ookwel veel in t nieuws geweest. 18 februari 2022 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Tinder Swindler gekeken. Spoiler Wat een mafkees joh. Wel mooi dat het Nederlandse slachtoffer uiteindelijk ervoor gezorgd heeft dat-ie opgepakt werd maar wat slecht joh, veroordeeld tot 15 maanden en ook al na 5 maanden weer vrij. Doet nu gewoon weer zijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Ook pas gezien, wel een aanrader idd Spoiler Wel een bizarre uitvoering van een bekende scam. Die straf was inderdaad om te huilen, was ook voor een ander delict. Heb overigens niets meegekregen van waarom hij niet is vervolg/veroordeeld voor de feiten die in de docu worden gesuggereerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 2 minuten geleden zei Keko: Ook pas gezien, wel een aanrader idd Inhoud verbergen Wel een bizarre uitvoering van een bekende scam. Die straf was inderdaad om te huilen, was ook voor een ander delict. Heb overigens niets meegekregen van waarom hij niet is vervolg/veroordeeld voor de feiten die in de docu worden gesuggereerd. Spoiler Kudo's voor de uitvoering, inderdaad. Wat een werk moet dat gekost hebben. En hij heeft het nog best lang volgehouden. Uiteindelijk is hij volgens mij alleen in Israël veroordeeld, voor de praktijken die hij daar heeft uitgespookt, in de rest van de landen zal het bewijs wel te summier zijn geweest? Geen idee. Als alles gebundeld was geweest in één grote zaak en ook juridisch gezien alles bewezen was, dan had-ie wel wat langer gezeten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Ik kijk nu naar het derde deel van Forca Koeman. Ik proef in dit deel dat men heel graag van Koeman af wilde en er ook alles aan deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Dark Tourist op netflix Leuke documentaire over niet allerdaagse bestemmingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 maart 2022 Share Geplaatst 10 maart 2022 Elvis Presley: The Searcher is ook een heerlijke mini-documentaire. Schijnt meer licht op de opkomst en ondergang van carriere. Een must see voor echte fans, including me. Geen idee of die nog op netflix staat overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten