Geplaatst 13 november 200915 jr. VfL Bochum ontslaat trainer Marcel Koller VfL Bochum heeft trainer Marcel Koller ontslagen. De Zwitser werd op straat gezet nadat zijn ploeg 3-2 verloor van FSV Mainz. Hierdoor staat Bochum met slechts vier punten uit zes wedstrijden op de zeventiende plaats in de Bundesliga. Mede dankzij de supporters van de Duitse ploeg is Koller onstlagen. De aanhang van VfL Bochum keerde zich tegen de hoofdtrainer. De oefenmeester was sinds 2005 actief bij de Duitsers. Niet alleen slechte resultaten leidden tot het ontslag. Marcel Koller had ook een slechte relatie gekregen met de spelersgroep, wat ook meetelde in het besluit om afscheid van de coach te nemen. De taken worden overgenomen door Frank Heinemann en Dariusz Wosz. Onder leiding van dit tweetal speelt Bochum aanstaande vrijdag tegen 1. FC Nürnberg. Nürnberg heeft slechts één punt meer dan Die Unabsteigbaren. [spoiler=Banner]Ik ga dus een novelle starten met VfL Bochum, was begonnen als werkloze coach en Bochum zocht een coach, het leek mezelf wel een intressante club die genoeg doorgroeimogelijkheden heeft. Ik zoek alleen nog een banner en evt. een layout. Iemand kan mij daarmee misschien helpen?
Geplaatst 13 november 200915 jr. Auteur VfL Bochum ontslaat trainer Marcel Koller VfL Bochum heeft trainer Marcel Koller ontslagen. De Zwitser werd op straat gezet nadat zijn ploeg 3-2 verloor van FSV Mainz. Hierdoor staat Bochum met slechts vier punten uit zes wedstrijden op de zeventiende plaats in de Bundesliga. Mede dankzij de supporters van de Duitse ploeg is Koller onstlagen. De aanhang van VfL Bochum keerde zich tegen de hoofdtrainer. De oefenmeester was sinds 2005 actief bij de Duitsers. Niet alleen slechte resultaten leidden tot het ontslag. Marcel Koller had ook een slechte relatie gekregen met de spelersgroep, wat ook meetelde in het besluit om afscheid van de coach te nemen. De taken worden overgenomen door Frank Heinemann en Dariusz Wosz. Onder leiding van dit tweetal speelt Bochum aanstaande vrijdag tegen 1. FC Nürnberg. Nürnberg heeft slechts één punt meer dan Die Unabsteigbaren. [spoiler=Banner]Ik ga dus een novelle starten met VfL Bochum, was begonnen als werkloze coach en Bochum zocht een coach, het leek mezelf wel een intressante club die genoeg doorgroeimogelijkheden heeft. Ik zoek alleen nog een banner en evt. een layout. Iemand kan mij daarmee misschien helpen?
Geplaatst 13 november 200915 jr. Auteur VfL Bochum stelt onervaren Nederlander aan als opvolger Marcel Koller Geplaatst op 25-09-2009 17:30 door Mark De Vries Slechts 4 dagen na het ontslag van Marcel Koller, heeft VfL Bochum al een opvolger gevonden. In de Nederlander Richard Boekhoorn zag de directie, onder leiding van Thomas Ernst, de ideale coach om stappen voorwaarts te maken. Bij zijn presentatie, liet hij weten erg ambitieuze plannen met de club te hebben. "Binnen 5 jaar wil ik om het kampioenschap spelen". Richard Boekhoorn tekent een 1- jarig contract en gaat per direct aan de slag bij Die Unabsteigbaren. De fans reageerden gemengd op zijn komst. Veel mensen vinden zijn komst een grote gok, aangezien hij nog nooit een profesioneel team heeft gecoachd. Zelf vind hij zijn onervarenheid als hoofdcoach geen probleem. "Ik moet toch ergens beginnen" [spoiler=Seizoen 1 en 2]Aangezien ik inmiddels al aanbeland ben in het 3de seizoen zal ik de eerste 2 seizoenen redelijk snel behandelen.
Geplaatst 13 november 200915 jr. Probeer het wat langer te maken. Voor layouts en banners kun je hier op het forum een topic vinden waarin je dit kan aanvragen. Verder veel succes.