Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Tijd voor al weer een 2-jaarlijks verhaal. Dit is het vervolg op m'n verhaal met RSCA (FM06) en Man City(FM08 )

papyrusolympiakos.png

• Antwoorden 98
  • Weergaven 145
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Tijd voor al weer een 2-jaarlijks verhaal. Dit is het vervolg op m'n verhaal met RSCA (FM06) en Man City(FM08 )

papyrusolympiakos.png

Geplaatst

Mooie lay-out, maar misschien kun je de plaatje nog even centreren, lijkt wel zo mooi!:)

Geplaatst

Olympiakos is een ploeg waarmee je in Griekenland alle concurrentie aan flarden moet schieten, maar de uitdaging ligt hem vooral op Europees vlak. Je begin ziet er alvast heel mooi uit en hopelijk wordt dit een topper ( maar jou kennende is dit een praktische zekerheid )

Succes

Geplaatst

Veel succes met Olympiakos! Begin is veelbelovend ;)

Geplaatst

Best erg dat ik het hier kom te lezen en niet op ncl, maar goed. Leest vlot, ziet er goed uit en best leuke club (tenzij ze winnen van Standard natuurlijk)

Geplaatst

Ziet er mooi uit tot nu toe.:)

1 vraagje waarom zit Diogo niet bij je wedstrijdselectie, lijkt me toch je beste spits?

Geplaatst

Leuk gedaan met die opstelling in je layout. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Succes.

Geplaatst

jeetje herpoel ?

neen tog ? :D

gratis of niet. die is echt niet waardig voor Olympiakos

Geplaatst
  • Auteur

Het is eigenlijk een beetje een test voor m'n scouts. Ze zagen hem gelijkwaardig aan Nikopolidis dusja ... kans dat ik hem aantrek is idd nihil :p

Geplaatst
  • Auteur

deel10.png

deel101.png

Bedankt voor alle reacties tot dusver, vinden jullie overigens dat het snel genoeg gaat of moet ik het tempo wat opvoeren. Heb namelijk gezien dat jullie graag hebben dat alles snel loopt ;).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.