Geplaatst 6 november 200915 jr. Ik ga een novelle starten met PES 6, ik ben dan Besiktas. Ik weet niet of het hier hoort, maar dat merk ik vanzelf wel. Ergens anders kun je geen novelle plaatsen. Waarom PES 6? PES 6 is voor mij de enige PES die nog in de buurt van voetballen komt, helaas is de game daarna enorm achteruit gegaan. Ik heb een patch van bijna 10 gig gedownload, en nu is het helemaal up to date, met meer dan 80 stadions, ook de stadion van Besiktas zit nu in het spel. Ook erg veel chants, wat het allemaal nog mooier maakt. Waarom Besiktas? Besiktas is gewoon de mooiste club qua supporters. Wat een sfeer maken die lui altijd. De eerste wedstrijd van Besiktas op Sport1 gekeken, en ik was verkocht. Ook is het mooi om een kleinere club te zijn, in een grote competitie. Het is een zelfverzonnen competitie met de beste clubs van elk land. Zo zitten Inter, Barcelona, Ajax, Standard Luik en Arsenal in de competitie. Genoeg tegenstand dus. Dit zegt meer dan duizend woorden! Waarom een Novelle? Ik vind het gewoon leuk om plaatjes te schieten met Fraps en daarmee mensen op de hoogte te houden van het wel en wee, dan heb ik het gevoel dat ik nog ergens voor speel, in plaats van alleen voor mezelf. Als dit aanslaat, ga ik een ML verhaal opstarten met Besiktas, maar eerst kijken of dit een beetje bekeken wordt. Grote ploegen starten eigen competitie De voetbalwereld is in grote opschudding geraakt. De grootste Europese ploegen stappen per direct uit de eigen competities en startten een eigen competitie. De UEFA is hier indirect aansprakelijk voor. De Europese bond is in opspraak geraakt na een vermeend omkoopschandaal. De kleinere ploegen zouden zwart geld krijgen van de UEFA. Dit om de competities spannend te houden. Vooral Manchester City zou veel geld hebben gekregen. De clubs die in de ISS competitie stappen zijn: Het lijkt nu wat slordig, maar ik ben nog niet echt gewend aan dit forum
Geplaatst 6 november 200915 jr. Auteur Ik ga een novelle starten met PES 6, ik ben dan Besiktas. Ik weet niet of het hier hoort, maar dat merk ik vanzelf wel. Ergens anders kun je geen novelle plaatsen. Waarom PES 6? PES 6 is voor mij de enige PES die nog in de buurt van voetballen komt, helaas is de game daarna enorm achteruit gegaan. Ik heb een patch van bijna 10 gig gedownload, en nu is het helemaal up to date, met meer dan 80 stadions, ook de stadion van Besiktas zit nu in het spel. Ook erg veel chants, wat het allemaal nog mooier maakt. Waarom Besiktas? Besiktas is gewoon de mooiste club qua supporters. Wat een sfeer maken die lui altijd. De eerste wedstrijd van Besiktas op Sport1 gekeken, en ik was verkocht. Ook is het mooi om een kleinere club te zijn, in een grote competitie. Het is een zelfverzonnen competitie met de beste clubs van elk land. Zo zitten Inter, Barcelona, Ajax, Standard Luik en Arsenal in de competitie. Genoeg tegenstand dus. Dit zegt meer dan duizend woorden! Waarom een Novelle? Ik vind het gewoon leuk om plaatjes te schieten met Fraps en daarmee mensen op de hoogte te houden van het wel en wee, dan heb ik het gevoel dat ik nog ergens voor speel, in plaats van alleen voor mezelf. Als dit aanslaat, ga ik een ML verhaal opstarten met Besiktas, maar eerst kijken of dit een beetje bekeken wordt. Grote ploegen starten eigen competitie De voetbalwereld is in grote opschudding geraakt. De grootste Europese ploegen stappen per direct uit de eigen competities en startten een eigen competitie. De UEFA is hier indirect aansprakelijk voor. De Europese bond is in opspraak geraakt na een vermeend omkoopschandaal. De kleinere ploegen zouden zwart geld krijgen van de UEFA. Dit om de competities spannend te houden. Vooral Manchester City zou veel geld hebben gekregen. De clubs die in de ISS competitie stappen zijn: Het lijkt nu wat slordig, maar ik ben nog niet echt gewend aan dit forum
Geplaatst 6 november 200915 jr. Auteur De eerste wedstrijd van Besiktas was thuis tegen het Engelse Arsenal. De Turken werden gesteund door 35000 fanatieke supporters. De wedstrijd begon erg vreemd. Bij de eerste de beste aanval van Besiktas trok Eduardo aan de noodrem. De scheidsrechter was onverbiddelijk: ROOD! De Engelsen moesten 85 minuten met tien man verder, en ze speelden nog wel zonder spits. Arshavin en van Persie doken om de beurt in de spits op. De Engelsen trokken een muur op rond hun eigen zestien. Er was ook minder goed nieuws te melden voor Besiktas. Vijf minuten na de aanslag van Eduardo, moest Fabian Ernst het veld verlaten, hij werd vervangen door Inceman. Verder gebeurde er niet veel, de rust werd met een brilstand gehaald. De tweede helft was een kopie van de eerste helft, behalve de rode kaart dan. Arsenal beperkte zich nog meer tot verdedigen en Besiktas kwam er niet door. De trainer paste een wissel toe. Holosko, die nog niet had klaargespeeld, werd vervangen door de publiekslieveling Bobo. Dat bracht de sfeer er nog meer in, en Besiktas zette aan. Arsenal kwam er nu helemaal niet meer uit, en ze mochten blij zijn dat Fabianski een goede dag had, hij ranselde een aantal harde schoten uit zijn doel. Zo werd ook de tweede helft afgesloten met een nul-nul. Besiktas zal teleurgesteld zijn, maar het eerste punt is binnen! Besiktas-Arsenal in beeld Eduardo ziet de rode kaart! Fabianski ranselt de bal uit zijn doel Bobo komt de aanval versterken Tweede speelronde
Geplaatst 6 november 200915 jr. Dit is Pro Evolution Soccer 2006?, dit forum is voor Football Manager 2010!
Geplaatst 6 november 200915 jr. ook al is dit misschien niet de bedoeling, ik vind dat je het goed brengt! Leuk gedaan met die screens! :thumb:
Geplaatst 7 november 200915 jr. Ik vind het wel leuk, een keer iets anders. Het is niet de bedoeling dat zometeen heel de novellenbundel vol staat met verhalen van PES 6, maar 1tje, waarom niet? Ik vind zowiezo dat je het leuk brengt. Je doet een master league neem ik aan?
Geplaatst 7 november 200915 jr. Leuk dat je het met PES6 doet, maar een beetje onnodig! Dit is een Football Manager forum! Maar ja, ga maar gewoon door!
Geplaatst 7 november 200915 jr. Auteur Moet ik het dan ergens anders zetten? Ik heb al gekeken waar het kon, maar kon nergens iets van PES verhalen vinden. Sorry als het niet mag, maar aan reacties zoals Niekpietje doet, daar heb ik niks aan, en aan dat soort reacties heb ik eigenlijk ook een hekel :shhh: Dus als een mod hem kan verplaatsen, en mij even een PM stuurt waar die te vinden is?
Geplaatst 7 november 200915 jr. tja dat soort reacties had je wel een beetje kunnen verwachten eigenlijk.. en als je daar niet tegen kunt had je er niet mee moeten beginnen ;) ik ben zoiezo niet gecharmeerd van PES (Inter Mailand???? :s)
Geplaatst 7 november 200915 jr. Tja het komt wel vaker voor dat er een novelle over een ander spel hier wordt neergezet dus ik vind geen probleem ofzo:p Veel succes met Besiktas
Geplaatst 7 november 200915 jr. tja dat soort reacties had je wel een beetje kunnen verwachten eigenlijk.. en als je daar niet tegen kunt had je er niet mee moeten beginnen ;) ik ben zoiezo niet gecharmeerd van PES (Inter Mailand???? :s) Duitse Patch => Mailand = Milaan.. Maarja succes verder met de novelle, de laatste PES die ik écht top vond. Tgaat met het jaar bergafwaarts.