Spring naar bijdragen

Featured Replies

• Antwoorden 74
  • Weergaven 116
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

u02s01.jpg

[spoiler=Overzicht transfers]transferszomerstop09.jpg

Bedankt voor alle reacties!

@ Jeffreyajax, bedankt, die heb ik inderdaad zelf gemaakt.

Geplaatst

Veel succes bij de Spurs en lekkere aanwinst heb je in de vorm van Beckham.

Geplaatst

Laat Beckham zeker je vrije trappen nemen, dan ga je nog mooie dingen zien gebeuren :D

Geplaatst

Succes met je nieuwe aanwinsten!

Hopelijk breng je het tot een succes!

Geplaatst

Goed begin en je lay out ziet er zeker goed uit zoals al werd gezegd. Succes bij de Spurs.

Geplaatst
  • Auteur

u03s01.jpg

[spoiler=Stand]stand01j.jpg

[spoiler=Wedstrijden]wedstrijden01.jpg

[spoiler=Reacties]

Bedankt weer voor de reacties!

Volgende update zal over nieuwe transfers zijn en natuurlijk hoe het dan gaat in de competitie.

@ Pepe Steve, dat dacht ik ook ja, met Beckhams vrije trappen, maar ze vallen tot nu toe nog al tegen. Eén doelpunt en verder niet veel, ook geen assists uit een vrije trap geloof ik. Verder speelt ie wel goed, z'n passes zijn soms wel subliem :D

Geplaatst

Er is nog niks aan de hand, je ligt nog goed op koers. Hopelijk kun je City wel passeren en dan een van de top-4. Ziet er goed uit hoe je het presenteert (y)

Geplaatst
  • Auteur

u04s01.jpg

[spoiler=Wedstrijden]wedstrijden02.jpg

[spoiler=Reacties]

@Kloppie, bedankt en er is zeker nog niets aan de hand, misschien kan ik Man City idd nog inhalen, maar 1 van de top 4 wordt waarschijnlijk te moeilijk. Mijn doelstelling is linkerrijtje, dus dat moet lukken.

@Prinz Poldi, Beckham is inderdaad belangrijk, hij is echt dé spelmaker van mijn team, nadeel is dat hij heel veel kaarten pakt, zowel geel als rood.

Als er iemand nog een screentje wilt van iets, bijvoorbeeld over de selectie of een speler, hoor ik het graag. Ik heb nog niet veel over mijn spelers gepost, dus als daar interesse voor is...:checkit:

Geplaatst
  • Auteur

u05s01.jpg

[spoiler=Reacties]

@DiBaggio en Yitusita, bedankt, ik ga proberen het in deze stijl te houden, aangezien ik er goede reacties op heb gehad. Alleen is het wel de bedoeling elk seizoen een andere kleur e.d. te gebruiken, anders gaat het vervelen.

@Prinz Poldi, ik vind inderdaad een 6e plaats ook wel goed. Ik hoop dat ik deze plaats vast kan houden en volgend seizoen Europa in mag.

Geplaatst

Goede transfers

Veel succes tegen Arsenal!

Misschien kan je nog stunten!

Geplaatst
  • Auteur

@Mapherus, dankje, ik hoop het ook!

@Svennl, kan je dan ook zeggen wat volgens jouw niet goed is, want ik zie het niet... Alleen het antwoord op de eerste vraag bij het interview is wat ongelukkig (Het bevalt... snel positiespel)

@J.Beekwilder, bedankt en er komt nog een transfer aan :mrgy:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.