Geplaatst 3 november 200915 jr. Vandaag heb ik mijn contract getekend bij Colchester United. Een club die speelt op het derde niveau in Engeland. De bijnaam van deze club is " The U's ". Colchester United is opgericht in het jaar 1937 en behaalde in zijn geschiedenis nog niet veel prijzen. Ook speelde Colchester nog nooit in de Premier League, het hoogste niveau va Engeland. Bekendste speler die ooit in Colchester acteerde is Lomana LuaLua. De speler verkaste vanuit Colchester naar Newcastle om vervolgens naar Portsmouth te vertrekken. Tegenwoordig speelt LuaLua in Qatar. De doelstelling Colchester United is een hele leuke ploeg, maar als men kijkt naar de kwaliteit in de competitie bij andere clubs is er beter. Charlton, Norwich, Southampton en Leeds zijn stuk voor stuk beter ploegen. Daarom is de doelstelling dit seizoen het linkerrijtje behalen. Een plaats bij de eerste 6 zou fantastisch zijn want dan strijd het mee voor een promotieticket. [spoiler= Uitleg] Mijn novelle " The Football Manager guy " ga ik niet mee door. Deze probeer ik wat langer vol te houden. :D Reacties zijn overigens zeer welkom!
Geplaatst 3 november 200915 jr. Auteur Vandaag heb ik mijn contract getekend bij Colchester United. Een club die speelt op het derde niveau in Engeland. De bijnaam van deze club is " The U's ". Colchester United is opgericht in het jaar 1937 en behaalde in zijn geschiedenis nog niet veel prijzen. Ook speelde Colchester nog nooit in de Premier League, het hoogste niveau va Engeland. Bekendste speler die ooit in Colchester acteerde is Lomana LuaLua. De speler verkaste vanuit Colchester naar Newcastle om vervolgens naar Portsmouth te vertrekken. Tegenwoordig speelt LuaLua in Qatar. De doelstelling Colchester United is een hele leuke ploeg, maar als men kijkt naar de kwaliteit in de competitie bij andere clubs is er beter. Charlton, Norwich, Southampton en Leeds zijn stuk voor stuk beter ploegen. Daarom is de doelstelling dit seizoen het linkerrijtje behalen. Een plaats bij de eerste 6 zou fantastisch zijn want dan strijd het mee voor een promotieticket. [spoiler= Uitleg] Mijn novelle " The Football Manager guy " ga ik niet mee door. Deze probeer ik wat langer vol te houden. :D Reacties zijn overigens zeer welkom!
Geplaatst 3 november 200915 jr. Succes bij Colchester, hopelijk kan je in het linkerrijtje komen en een play-off plaats afdwingen :)
Geplaatst 3 november 200915 jr. Auteur [spoiler= Neil Mellor] [spoiler= Carl Ikeme] [spoiler= Reacties] Bedankt voor de positieve reacties. Ik zal proberen zo hoog mogelijk te eindigen. Morgen waarschijnlijk weer een spannende en hopelijk boeiende update. Reacties zijn altijd welkom.
Geplaatst 4 november 200915 jr. Auteur [spoiler= Kyle Bartley] [spoiler= Oliver Gill] [spoiler= Gay Assulin] [spoiler= Luke Freeman]
Geplaatst 4 november 200915 jr. Mooie club, ben benieuwd hoe ver je met dit team kan komen. In ieder geval een hele mooie moederclub, beter kan je het eigenlijk niet hebben, want Arsenal heeft altijd veel talenten. Succes!
Geplaatst 4 november 200915 jr. Auteur I: De talenten van Colchester United Met Mickel Schiks, Tom Barrie, Peter Varga, Alexander Haberstock en Joe Lolley heeft Colchester United deze zomer jeugdige spelers aangetrokken die nog zonder club zaten en misschien moesten terugkeren naar het amateurvoetbal. Mickel Schiks en Haberstock zijn talenten van over de grenzen. Schiks is een Nederlander en kwam uit voor N.E.C. Door de Nederlandse manager van Colchester United is hij naar Engeland gehaald. Net zoals de Duitser Haberstock die voor Heracles Almelo speelde. Peter Varga is de talentvolste van deze talenten. De Hongaar zat in de jeugdopleiding van Manchester City en stond op het punt om terug te keren naar Hongarije. Totdat Colchester United de 17- jarige knul opbelde om in de jeugd van Colchester United te spelen. Barrie en Lolley zaten in de jeugdopleiding van Bolton en Birmingham. Daar bleken zijn niet genoeg en konden vertrekken. Dat was eigenlijk met alle spelers zo. Talentvol, maar niet genoeg om bij hun voormalige club te kunnen blijven. Colchester United geeft de talenten hun allerlaatste kans om profvoetbal te bereiken en dat is volgens de hoofd-jeugdopleiding van Colchester United zeker mogelijk. " Deze gasten zijn nog jong en er zit zeker nog talent nodig. Alleen bij deze jongens duurt het wat langer dan bij andere talenten. Neem Peter Varga, een talentvolle centrale verdediger die in zijn eerste jaar bij Manchester City super speelde in de jeugd. Toen kwam hij in een hoger team en was hij niets meer. Dan wordt je gelijk weg gezet bij zulke clubs en kun je vertrekken. Wij proberen zulke jongens op te pakken en alsnog tot volwaardig profs op te leiden. Of het lukt is ten tweede, maar we gaan het proberen." Aldus de Hoofd- jeugdopleiding van Colchester United. Velen zullen denken, maar dan heb je toch nooit toptalenten? Dat is waar, maar als we zo'n talent overnemen heeft ie toch nog wel wat talent. De jeugdploeg van Colchester United beschikt vanaf dit seizoen uit 15 talentvolle spelers. In de groep 3 mag het gaan bewijzen of het ook daadwerkelijk een talentvol team heeft. Met talenten is het altijd afwachten of het eruit komt, maar door transfervrije talenten aan te trekken maken we kans op een goede spelers op lange termijn. Er zal wel eens eén of twee niet mislukken, maar dat is dan de risico die je neemt. Voor clubs in de League One is het sowieso belangrijk door eigen talent te trainen en later voor geld te verkopen. Conclussie, een goede jeugdopleiding is belangrijk voor een club als Colchester United. [spoiler= oefenreeks] [spoiler= Reacties] Bedankt voor de alle reacties! Vanavond komt de update over het begin van de competitie
Geplaatst 4 november 200915 jr. Auteur [spoiler=Selectie] Op deze screen is Kyle Bartley alweer vertrokken. " Colchester United geen cupfighter " Colchester- Colchester United is geen club voor de bekers gebleken. In de League cup werd het uitgeschakeld in de eerste ronde door Southampton en in de FA Cup tegen Stockport, ook in de eerste ronde. In de Johnstone's Paint Trophy liep het ook al niet lekker. " De League Cup en FA cup waren inderdaad niet goed, gelukkig loopt het in de competitie redelijk en draaien we lekker door." Aldus assistent Manager Joe Dunne. Competitie Zoals gezegd door Joe Dunne gaat het in de competitie wel redelijk. Soms worden er onnodig punten verspilt, maar een andere keer worden de supporters weer verrast met een mooie overwinning. Nog een beetje wisselvallig allemaal, maar het loopt goed. Er staat een team. [spoiler=Uitslagen] 0-0 tegen Bournemouth werd met penalty's verloren [spoiler= Beste wedstrijd] Stand na 20 wedstrijden: [spoiler= Bijkomende statistieken] Topscorer: Steven Gillespie(11) Meeste assists: Simon Hackney(5) Man of the match: John-Joe O'Toole Beoordeling: Neil Mellor (7.10)