Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

CM/FM Scene Music Top 50 - 2009

Simonsav

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 771
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alsof heb je even voor mij en mi rowsu enzo geen hits zijn geweest :cab:. Kom op man, even eerlijk! Hoe slecht die artiesten ook zijn die opgenoemt worden, ze hebben allemaal een hit gehad hoor!

Maar ondertussen zijn ze wel slecht, volgens mij snap je me niet echt ofwel? :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel, maar op het moment dat hij in de lijst stond was het wel een grote hit. Als het goed is snap jij mij eerder niet ;)

Neuh jij zit gewoon helemaal in je eigen wereldje in het rond te lullen. Jan Smit staat ook regelmatig in de top 40, dus dat is geen graadmeter dat iets goed is of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neuh jij zit gewoon helemaal in je eigen wereldje een tirade af te steken. Jan Smit staat ook regelmatig in de top 40, dus dat is geen graadmeter dat iets goed is of niet.

Dat is waar, maar dat is in eigen land. En ga me nou niet wijsmaken dat jij het verschil tussen Coldplay en Jan Smit niet ziet qua kwaliteit ;)

Check hier trouwens de uitgebreidere prijzenkast van Coldplay ;):

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awards_and_nominations_received_by_Coldplay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waar, maar dat is in eigen land. En ga me nou niet wijsmaken dat jij het verschil tussen Coldplay en Jan Smit niet ziet qua kwaliteit ;)

Check hier trouwens de uitgebreidere prijzenkast van Coldplay ;):

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awards_and_nominations_received_by_Coldplay

Jezus :cab: het enige punt dat je bewijst is dat Coldplay goed verkoopt en dat constant doet, betekent nog steeds niet dat het goed is ofzeu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nou even verteld waarom Coldplay muzikaal niet echt goed in elkaar zit, dan kunnen we hier misschien nog een nuttige discussie van maken. Nu is het een beetje wellus nietus.

Waar hoor je mij zeggen dat Coldplay niet goed in elkaar zit? Vooral het eerste album vind ik erg goed. Daarna is het mij allemaal veel te bombastisch geworden. Doe mij maar gewoon de oude luisterliedjes. Coldplay van na Parachutes doet mij gewoon helemaal niets, het is niet bijster slecht, maar origineel ook absoluut niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus :cab: het enige punt dat je bewijst is dat Coldplay goed verkoopt en dat constant doet, betekent nog steeds niet dat het goed is ofzeu.

Ownee, want als je 30 miljoen albums verkoopt (in totaal dus vier verschillende, dus gemiddeld 7,5 miljoen per stuk) ben je waardeloos :cab:. Kom op, doe is realistisch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt een behoorlijk uitzichtloze discussie zo..

Eigenlijk wel, maar ik kan het gewoon niet hebben dat mensen Coldplay slecht noemen omdat het niet hun stijl is :moop:. Hoor echt vaak van mensen dat ze slecht is, maar als je om bewijs vragen dan moeten ze meestal passen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk wel, maar ik kan het gewoon niet hebben dat mensen Coldplay slecht noemen omdat het niet hun stijl is :moop:. Hoor echt vaak van mensen dat ze slecht is, maar als je om bewijs vragen dan moeten ze meestal passen...

Ja, als we jou vragen waarom je het goed vindt, kom je aan met gewonnen prijzen en hitnoteringen. ;)

Ik luister best wel bands in het genre van Coldplay. Vind Coldplay gewoon saai, ik zoek wat meer in muziek dan dat het lekker wegluistert, ook al is het interessantdoenerij. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, als we jou vragen waarom je het goed vindt, kom je aan met gewonnen prijzen en hitnoteringen. ;)

Ik luister best wel bands in het genre van Coldplay. Vind Coldplay gewoon saai, ik zoek wat meer in muziek dan dat het lekker wegluistert, ook al is het interessantdoenerij. :)

Dat lijkt mij betrouwbaarder dan: "jah, dat zeggen meer mensen". En als het goed is ben ik ook aangekomen met verkochte platen. Hoe kan ik dan beter bewijzen dat ze wel degelijk goed zijn?

En wat zijn dan de bands die je wel luisterd als ik vragen mag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, de lijstjes gaan ook over wat voor jou goede muziek is. De definitie van goede muziek is dus wel een leuke discussie die hier goed kan plaatsvinden. ;)

Natuurlijk moeten er nog wel véél meer lijstjes komen!

De mijne komt binnenkort! Ik denk alleen wel dat dezelfde discussie dan weer opnieuw begint...

Link naar opmerking
Deel via andere websites