Geplaatst 2 november 200915 jr. Succes dan maar, misschien een aanrader om alle drie de afbeeldingen volgende keer even groot te laten zijn :).
Geplaatst 2 november 200915 jr. Goed begin, maar je hebt toch Nasri en Walcott die uitstekend als links/rechts buiten kunnen spelen?
Geplaatst 2 november 200915 jr. Auteur Goed begin, maar je hebt toch Nasri en Walcott die uitstekend als links/rechts buiten kunnen spelen? Nasri is eerst nog enkele maanden geblesseerd en Walcott vind ik echt slecht in FM. Die zal (hopelijk) nog wel groeien tot basisspeler.
Geplaatst 3 november 200915 jr. Ik zou Vela juist wel laten spelen, hij is misschien nog niet goed genoeg maar hoe meer die speelt, hoe sneller die beter wordt. En voor Walcott geld eigenlijk hetzelfde... Ook Bendtner kan rechts en Eduardo kan links. Zou zelf geld aan andere posities (doelman) besteden, maar anyway, succes!
Geplaatst 3 november 200915 jr. ik zou diego capel kopen, zeer goed linksbuiten, heb ik zelf ook gekocht met arsenal Diego capel is een echte aanrader voor jou en arsenal groetjes ettie