Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

10e287r.png

-1-

[ytf]rNbBM2WLC_M[/ytf]

'Ik ben anders.

Ik ben anders dan anderen.

Ik ben apart, niet zo zeer qua uiterlijk of eerste indrukken.

Maar ik ben apart.

Ik doe anders, ik denk anders, ik zie de dingen op een andere manier.

Ik bekijk alles vanuit mijn oogpunt.

Mijn oogpunt is anders. Anders, dan dat van anderen.

Ik ben graag alleen. Sterker nog, ik ben het liefst alleen.

Dan kan ik niets fout doen. Ik doe altijd wel iets fout. Mensen zijn stom.

Mensen leven in kuddes en kijken alleen naar elkaar.

Ik niet. Ik ben anders.

Mijn gevoel ligt anders. Ik ben zéér gevoelig.

Maar ik kon niet huilen toen een dierbaar persoon dood ging.

Banden met familieleden stellen voor mij niet veel voor.

Het zijn mensen, met wie ik nooit een band zou krijgen als ze niet mijn familie waren. Zij zijn anders. Anders dan ik.

Iedereen zegt altijd tegen mij dat ik veel mensen ken.

Daar is het ook mee gezegd. Ik ken veel mensen. Ik heb alleen geen vrienden.

Ik doe het liefst alles alleen. Mensen stellen me altijd teleur.

Ik heb een obsessie voor liefde. Ik schrijf verhalen en liedjes over liefde.

Maar zelf ben ik een drama met liefde.

Ik kan niet liefhebben, ik weet niet hoe ik me dan moet gedragen.

Mijn manieren zijn anders dan die van anderen.

Ik ben het liefst alleen.

Ik ben anders.'

Geplaatst
  • Auteur

10e287r.png

-1-

[ytf]rNbBM2WLC_M[/ytf]

'Ik ben anders.

Ik ben anders dan anderen.

Ik ben apart, niet zo zeer qua uiterlijk of eerste indrukken.

Maar ik ben apart.

Ik doe anders, ik denk anders, ik zie de dingen op een andere manier.

Ik bekijk alles vanuit mijn oogpunt.

Mijn oogpunt is anders. Anders, dan dat van anderen.

Ik ben graag alleen. Sterker nog, ik ben het liefst alleen.

Dan kan ik niets fout doen. Ik doe altijd wel iets fout. Mensen zijn stom.

Mensen leven in kuddes en kijken alleen naar elkaar.

Ik niet. Ik ben anders.

Mijn gevoel ligt anders. Ik ben zéér gevoelig.

Maar ik kon niet huilen toen een dierbaar persoon dood ging.

Banden met familieleden stellen voor mij niet veel voor.

Het zijn mensen, met wie ik nooit een band zou krijgen als ze niet mijn familie waren. Zij zijn anders. Anders dan ik.

Iedereen zegt altijd tegen mij dat ik veel mensen ken.

Daar is het ook mee gezegd. Ik ken veel mensen. Ik heb alleen geen vrienden.

Ik doe het liefst alles alleen. Mensen stellen me altijd teleur.

Ik heb een obsessie voor liefde. Ik schrijf verhalen en liedjes over liefde.

Maar zelf ben ik een drama met liefde.

Ik kan niet liefhebben, ik weet niet hoe ik me dan moet gedragen.

Mijn manieren zijn anders dan die van anderen.

Ik ben het liefst alleen.

Ik ben anders.'

Geplaatst

Zeer leuk begin! Heel apart ook :) Ben benieuwd waar het heen gaat.

Geplaatst

Inderdaad een heel apart begin, ik ben erg benieuwd hoor!

Geplaatst

Leuk begin, is eens wat anders. Ziet er goed uit :thumb:

Geplaatst

Mooi begin, veel succes! Lenksy zou dit zo gezegd kunnen hebben :D

Geplaatst
  • Auteur

10e287r.png

-2-

[ytf]34kPQsUB9pE[/ytf]

'Gebroken harten. Ik word er moe van.

Gebroken harten. Ik ben onderhand een expert van het gevoel.

Misschien is dat de rede dat ik mijn eigen 'spel' heb bedacht.

Misschien misbruik ik meiden wel.

Mensen voorliegen met je liefde is het makkelijkste wat er is.

Ik misbruik ze gewoon. Allemaal voor eigen bestwil.

Ik ben het liefst bij meiden, die komen nog een beetje bij mijn gevoeligheid in de buurt. Jongens niet, die willen stoer zijn.

Ik spreek vaak af met meiden. Altijd bij hun, nooit bij mij. Dan kunnen ze nooit onverwachts langskomen.

Mijn 'spel' is fout. Alleen maar om aan mijn genot te komen.

Een soort psychologisch machtsspel. Alleen om voldoening en genot voor mezelf uit te halen.

Ach, ik weet in ieder geval dat ik niet slecht lig bij de dames.

Mijn spel heb ik achter me gelaten.

Allemaal door één gebroken hart. Ik dacht dat ik er vanaf was.

Ik dacht dat mijn 'spel' me er vanaf had geholpen.

Het bleek anders. Één van mijn scharrels bleek de 'love of mij life' te zijn.

Ik was kansloos. Ze kreeg een vriend. Hart gebroken.

Ik ben gestopt met het 'spel', na dit gevoel weet ik hoe ik mensen heb laten voelen. Eerst wilde ik doorgaan. Als ik pijn had moesten anderen ook maar pijn hebben. Een perverse gedachte. Ik ben ermee gestopt.

Ik ben nog meer teruggetrokken.

Ik probeer zoveel mogelijk alleen te zijn. Voetbal kijken. Ik hou van voetbal. Muziek luisteren en meezingen. Ik hou van muziek. Ik hou van zingen.

Schrijven. In verhalen en liedjes. Alles gaat over liefde. Bijna alles gaat over haar. Ik hou van haar.'

Geplaatst

Mooi stukje! Ben benieuwd naar het vervolg:thumb:

Geplaatst

Leuk!

Ga het zeker volgen!

Ben benieuwd waar je heen gaat.

Geplaatst

Dit is een novelle waar ik op dit ogenblik nog niet echt een mening kan van vormen, en dit is positief bedoeld. Het is origineel en ik ben echt benieuwd hoe je de link naar FM en voetbal gaat leggen. Succes

Geplaatst
  • Auteur

10e287r.png

-3-

'Ik ben anders. Vandaag is het bewezen.

Ik ben opgenomen in een psychiatrische inrichting.

Ze vinden me gek. Ik ben niet gek. Ik ben anders.

Ik heb andere normen en waarden. Ik zit anders in elkaar.

Ik ben een genie. Maar mijn gevoel is gewoon anders dan dat van anderen.

Maakt dat mij gek? Ik denk dat het me anders maakt.

Ik ben niet gek. Ik onderbouw alles wat ik vind. En hun vinden dat ik gek ben.

Ik ben niet gek.

Ik ben hier de aller jongste. Het zijn voornamelijk oudere mannen.

Mijn fantasieën worden ook al afgekeurd.

Ze zeggen dat ik gevaarlijk ben. Gevaarlijk voor de samenleving.

Ik zou op hele kleine kinderen vallen.

Dat is niet waar. Ik heb alleen een speciaal meisje leren kennen. Zij was slim. Nog slimmer dan ik. Zij doet mij in het lot laten geloven.

Daarom weet ik dat ik hier uit kom. Dat ze me niet altijd als gek zullen zien.

Haar naam was Karlijn. Ze zag er leuk uit. Ze vertelde mij dingen die me geholpen hebben.

Ik ging vaak buiten stage tijd of in het weekend op de fiets naar het speeltuintje waar zij iedere dag was.

We zagen elkaar graag. Maakt mij dat gek? Zij vertelde mij dingen die een 7-jarige niet kan vertellen. Zij deed het.

Ik ben niet gek. Ik hield van haar. Maar niet op die manier die ze denken.

Wij hadden iets speciaals. Het maakt mij niet gek.

Het bewijst dat ik gelijk heb. Ik ben niet gek. Ik ben anders.'

Het is best vreemd. Terug kijken op het verleden. Nog steeds houd ik mijn dagboek bij, natuurlijk is mijn schrijfstijl nu al vele malen beter dan toen. Maar ach, ik ben nu een 30-jarige man die zijn droom tot werkelijkheid zag komen.

Het is waar dat ik liever een wereldberoemde zanger wilde worden of acteur of profvoetballer natuurlijk. Voor de eerste twee dingen had ik aanlag het voetballen was ik niet goed genoeg voor de absolute top. Maar kijk waar ik nu ben. Ik sta mijn levensverhaal te vertellen in het stadion van mijn favoriete club. Een club waar ik al jongs af aan fan van ben geworden. De club waar ik op mijn 18e een tatoeage op mijn bovenarm liet tatoeëren. Die club, waar ik maar al te graag naar toe ging. Waar ik sowieso altijd naar keek. De club die mij uit mijn vele dalen een klein stukje kon laten klimmen maar ook laten vallen, nog dieper in het dal. Ajax is eigenlijk hetzelfde als muziek voor me. Ik hou er van. Het kan mijn humeur maken en het kan me helpen in moeilijke tijden. Toch blijft het raar, terug kijken op het verleden. Ook de manier hoe ik hier gekomen ben. Nadat ik mijn eigen voetbalcarrière moest beëindigen door knieklachten werd ik trainer/coach van de D pupillen bij onze club. Via via was er een wedstrijd geregeld tussen de D2 van Ajax en ons team. We werden weggespeeld. Afgemaakt. Maar hun vonden mijn coachingsstijl en mijn visie die ik probeerde over te brengen, geweldig. Zo ben ik langzaam de club komen binnenrollen en nu ik een aantal jaren jeugdteams heb gehad en Marco van Basten op is gestapt mag ik de klus op me nemen. De klus om ons aller Ajax terug te lijden naar successen. Het is best raar eigenlijk, terug kijken op het verleden.

Geplaatst

Je schrijfstijl bevalt me wel! Zeer orgineel begin! Succes !

PEDOFIEL :cab::oops:

Geplaatst

echt een geweldig mooi begin! jammer dat het met ajax is maar toch :p als je zo blijft schrijven ga ik hem (ondanks dat het ajax is :p) zeker volgen en is een IDS zeker in de maak KUTGW!

Geplaatst

Veel succes met Ajax! Hopelijk haal je net zulke resultaten als vandaag tegen Feyenoord;)

Geplaatst
  • Auteur

10e287r.png

-4-

Ik praatte vaak met Danny. Danny ik hadden snel een band met elkaar gekregen. Bij hem kon ik veel kwijt, natuurlijk ging het meestal over voetbal. Over onze club. Maar ook mijn jeugd en dergelijke kon ik met hem bespreken. Het is toch raar dat een einzelganger als ik nu een club als Ajax leid. We gaan er het beste van maken. Door voorbereiding komt dichterbij. Op zoek naar de sterren van morgen, op zoek naar de juiste tactiek. Het échte werk gaat nu pas beginnen. Mijn eerste kennismaking met de spelers, ik ben best wel nerveus. Ik kan al wel een aantal spelers, maar niet allemaal. Wat zullen ze van me denken? Ik beveel mezelf te stoppen met die onzekerheid, voor één keer moet ik een zeker persoon uitstralen moet ik laten zien dat ik hun leider kan zijn. Er is geen betere plaats voor dit dan de kleedkamer. Danny en ik lopen samen naar de kleedkamer. Iedereen is er al, de rest van de technische staf en natuurlijk de spelers. Het is druk. We hebben namelijk een veel te grote selectie.

'Ik ben Tim Bouterse, sommige van jullie zullen me al kennen. Tot vandaag was ik jeugdtrainer bij Ajax. Vanaf vandaag sta ik voor jullie groep. Ze hebben mij de taak gegeven om samen met jullie deze geweldige club naar glorie te leiden. Ik ben er van overtuigd dat het gaat lukken. Waarschijnlijk hebben meerdere van jullie dit praatje al ieder seizoen van een nieuwe persoon gehoord dus ik ga er niet mee door. Jullie weten dat je hier speelt om prijzen te pakken. Dat is de missie dus. Ik zal wat over mezelf vertellen. Over een paar dagen word ik 30, momenteel ben ik dus nog 29. Ik zie er inderdaad ook nog redelijk jong uit. Ik kan er niks aan doen. Ik ben een soort jonge god.' De eerste glimlach van het merendeel van de selectie was een feit. Maar het was wel zo, ik zie er nog wat jonger uit dan ik daadwerkelijk ben. 'Waarom ben ik trainer en voetbal ik zelf niet. Ik weet zeker dat jullie je dat nu afvragen. Ik heb knieklachten gekregen waardoor ik moest stoppen met voetballen. Toen ben ik trainer geworden, bij Ajax binnen gerold en nu sta ik hier.' Het was een aangename ontmoeting, mijn zenuwen vergingen na iedere zin die ik gesproken had. Het werd in de loop van het gesprek een interactief gesprek. Voor mij kwam het over alsof er een klik was met de selectie. De tijd zal bewijzen of dit ook echt zo is.

Geplaatst

Leuk geschreven! Hopelijk win je met Ajax eens wat prijzen:D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.