Jump to content

Honkbal

Satyr
 Share

Recommended Posts

• Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu gratis via MLB TV kijken naar de laatste match van de Marlins vs. Padres series, hopelijk kunnen we deze serie ook weer pakken voordat we weer terug gaan naar San Diego. Iig al geen Ramirez en Cantu, dat scheelt al een slok op de borrel.

Het hoogst haalbare voor jullie zal waarschijnlijk de tweede plaats zijn in de AL Central, zie de Twins vrij gemakkelijk naar de division win gaan en de strijd om de tweede plaats ligt dan vrij open.

Oh zo diep volg ik het ook niet hoor, ik heb gewoon een zwak voor ze sinds die major league film :D

En moet je nagaan A-Rod en Tex draaien nog niet eens op volle toeren. Wel wat blessures bij de Yankees. Granderson al op de DL, Posada, Pettitte en Rivera allemaal last van kleine blessures.

Maar goed we mogen niet klagen. We hebben het vooral aan de SP en de bottom of the line-up te danken dat we zo hoog staan. Vannacht kans op een sweep @ Fenway. :D

Padres 3-2 9e inning nu, ziet er goed uit.

Geweldig zeg _O_ echt mooi om te zien is het gewoon. Vanaf morgen vs Padres, wordt toch wel belangrijk. Sowieso ook de eerste wedstrijd het mooist, met 2 pitchers die wel redelijk sterk zijn op het moment(LeBlanc ook toch?) Zito iig wel.

En ik hoop dat de 3e toch wel voor Lincecum wordt eigenlijk, maarja wie weet.

Ja Wade pitcht de laatste tijd wel aardig, maar Barry Zito heeft imo veel meer talent dan LeBlanc. Ik mag toch hopen dat ze Timmie lekker in dugout laten en dat Sanchez of Wellmeyer (topper is dat, die wil ik overigens altijd wel tegen hebben _0_ ) gaat pitchen.