Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 55
  • Weergaven 94
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dacht bij alleen het zien van de titel al dat het over Arsenal ging ;) Succes daar met het tijdperk na Wenger.

Geplaatst
  • Auteur

nieuwecouch.jpg

Succes! :thumb:

Dacht bij alleen het zien van de titel al dat het over Arsenal ging ;) Succes daar met het tijdperk na Wenger.

alvast bedankt en ik hoop dat jullie blijven lezen :)

Geplaatst

O'Leary alweer een tijdje een vergeten held. Puntje van kritiek, sla je plaatjes op als .png dan blijft de kwaliteit hoog.

Geplaatst
  • Auteur
O'Leary alweer een tijdje een vergeten held. Puntje van kritiek, sla je plaatjes op als .png dan blijft de kwaliteit hoog.

Bedankt voor de tip zal ik volgend post gaan gebruiken, werkt het ook met paint?

Geplaatst
  • Auteur

He gasten ik heb een vraag kan iemand voor mij een banner maken of ken je iemand die een banner voor mij kan maken? zo ja zou ik graag dit erin willen hebben:

Emirates stadium

Logo Arsenal

en de tekst: 'We do not buy superstars, we make them.'

Geplaatst

Mooie titel, Arsenal echt een leuke club met goede talenten,,

Geplaatst
  • Auteur

toulalan2.png

bedankt allemaal:thumb:

Mooie titel, Arsenal echt een leuke club met goede talenten,,

Succes :)

Geplaatst

Ziet er mooi uit. Weet alleen niet of het erg verstandig is dit in het Engels te doen. Je engels is redelijk, maar je bent toch op enkele foutjes te betrappen! Tevens weet ik niet of iedereen zin heeft om het in het Engels te lezen. Toch ziet het er allemaal heel mooi uit en Van der Vaart is natuurlijk een klasse aankoop. Succes verder!

Geplaatst

Succes met de nieuwe aankopen!

Meestrijden om de titel moet er wel in kunnen zitten

Geplaatst

De Engelse teksten zullen verschillende lezers afschrikken, maar voor mij persoonlijk maakt het niet echt een verschil uit. Het begin ziet er goed uit hoewel de kwaliteit van de eerste twee posts er niet echt uitzag ( in PNG opslaan behoudt de kwaliteit veel meer ). Maar Van der Vaart bij Arsenal is zeker en vast interessant want op een middenveld met Fabregas kan dit vuurwerk geven.

Succes

Geplaatst
  • Auteur

Ik schrijf soms engels om het verhaal authentiek te houden, ook daarom Engelse sites. Als jullie willen dat ik in het Nederlands moet gaan schrijven moeten jullie even reageren, dan zal ik alleen nog maar Nederlandse teksten schrijven

Geplaatst

Het is een goed idee hoor. Ik heb geen problemen met het Engels lezen en het maakt je novelle, wat je zelf ook zegt, authentiek, maar het is voor jezelf. Je zult een hoop lezers afschrikken en welliswaar ook minder lezers/reacties krijgen. Het is uiteindelijk aan jou en je moet het presenteren op zo'n manier dat jij het mooi vind. Succes!

Geplaatst

Nu koop je toch een superster :shhh:

even een kleine tip: zorg dat je banner recht boven je update zelf zit.

Ga zo door!

Geplaatst

Leuke novelle en dit is wat ik ook graag in het echt zie; Van der Vaart bij Arsenal. Heerlijke transfer en veel succes. Ook mooie zaken gedaan met Brighi.

Geplaatst

twee goede aankopen gedaan. Ben erg benieuwd of je nog meer speler haalt en hoe je het dit seizoen gaat doen bij een mooie club als Arsenal!

Geplaatst

Moet wel te doen zijn Dinamo. Goede titel ook :) Had wel verwacht dat je al wat jonge spelers zou halen maar dat kan nog komen he.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.