Spring naar bijdragen

MU meets Transfermarket.co.uk (Eredivisie 2009-2010)

MU meets Transfermarket.co.uk (Eredivisie 2009-2010) 131 leden hebben gestemd

1. 1. MU meets Transfermarket.co.uk (Eredivisie 2009-2010)

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben van plan om een nieuwe versie van 'Eerste divisie meets transfermarkt.de' te maken met fm 2010. Al gaan er wel dingen veranderen.

Ik wil graag jullie mening horen.

1. Wat moet er verbeterd worden zodat jij gaat meedoen?

2. Moet er een competitie komen, waarin bepaalde clubs europees spelen? Of moeten we het houden op de tweede competities in een land?

Let op! De best presterende spelers uit transfermarkt.de krijgen de eerste keus van teams.

Deelnemers kunnen zich alvast aanmelden via een PM.

• Antwoorden 684
  • Weergaven 760
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben van plan om een nieuwe versie van 'Eerste divisie meets transfermarkt.de' te maken met fm 2010. Al gaan er wel dingen veranderen.

2. Moet er een competitie komen, waarin bepaalde clubs europees spelen? Of moeten we het houden op de tweede competities in een land?

Let op! De best presterende spelers uit transfermarkt.de krijgen de eerste keus van teams.

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Ik doe zo-wie-zo weer mee!

Ik hoop dat je dit keer kiest voor teams die Europa ingaan,

dan kunnen we de teams meten aan de Europese top!

Geplaatst

Ik zou wel een onbekende competitie willen, dan gaat het er echt om dat je de goedkope goede spelers uit de database weet te vissen.

Geplaatst

Ik doe ook weer mee, dit keer graag weer Nederland maar nu het liefst de Eredivisie dan:D

Geplaatst

Geweldig Idee!

Zou ook wel mee willen doen, als dat kan natuurlijk ;)

Geplaatst
  • Auteur

Uitleg:

Je krijgt een team toegewezen, voor jouw team zoek je 25 spelers uit met waardes, met een totale nader te bepalen waarde. Iedereen is gelijk. Dus het maakt niet uit of je Ajax bent of RKC. Sommige zullen echter europees spelen, dit zijn vooral de mensen die aan mijn vorige novelle meededen.

Wanneer twee teams dezelfde speler kiezen zal er geloot worden.

Let op!(Verandering)Ajax wint niet meer automatisch lotingen om Suarez.

Er kunnen 18 mensen meedoen, vanuit gaande dat er gespeeld wordt met de eredivisie.

Geplaatst

Hmmm,

Jammer dat de club waar de speler in het echt speelt niet naar dat team toe gaat. Was wel wat realistischer geweest, maar het zijn jou regels dus moeten we ons daar aan houden :D

Geplaatst
  • Auteur
Hmmm,

Jammer dat de club waar de speler in het echt speelt niet naar dat team toe gaat. Was wel wat realistischer geweest, maar het zijn jou regels dus moeten we ons daar aan houden :D

Daar kies ik expres voor, want dan wordt het voordeel te groot. In de eerste divisie was dat verschil toch iets kleiner. Maar het is toch wat anders Afellay of Jongsma. Op deze manier wil ik de teams aan elkaar gelijk stellen.

Inschrijving geopend

Inschrijven kan alleen via een PM!!!!

Nog 13 plekken! Stuur je drie voorkeurteams! AZ, Twente, Ajax, PSV en Heerenveen uitgesloten, deze zijn voor TijnLLM, dw-nr1, Jorisvdmeer, ik en een evt. 5 de inschrijver vanuit de oude novelle!

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben nog op zoek naaar managers voor:

ADO, Heracles, RKC, Sparta, VVV, Willem II.

Vier managers hebben geen club doorgegeven

Abe kan kiezen tussen de 6 overgebleven beschikbare clubs.

De overige clubs zijn als volgt verdeeld

Ajax: Jorisvdmeer

AZ: TijnLLM

Feyenoord: Remkoo

Groningen: Michael16

Heerenveen: Afellay

NAC: Casuals

NEC: Arnout

PSV: dw-nr1

Roda: Amauri

Twente: Kelvintje

Utrecht: Jerome

Vitesse: Lazovic

Geplaatst
  • Auteur

Let op!

Aantal spelers: 26(niet meer, niet minder)

Budget: 65 miljoen, gem. 2.5 miljoen per speler.

Spelers zonder waarde krijgen een nader te bepalen waarde.

Veel scoutplezier allemaal!

Geplaatst

Weer alleen spelers die in Europa actief zijn?

Geplaatst
  • Auteur
Weer alleen spelers die in Europa actief zijn?

Goed dat je het vraagt

De spelers moeten afkomstig zijn uit een europese competitie, maar nu zijn spelers uit de competities van Argentinie, Brazilie, Chili, Colombia, Mexico, Peru, Uruguay en USA ook toegestaan. Echter staat op deze landen een maximum van in totaal 5 spelers, de overige 21 spelers moeten wel uit Europa komen!

Nog 4 plekken

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.