Jump to content

Welke voetbalshirtjes heb je allemaal?

v basten
 Share

Recommended Posts

3 uur geleden zei Lenstra:

Oh vet! Ik wil al heel lang een shirtje van Zimbabwe kopen: een goede vriend van me is daar geboren toen z'n ouders daar als expats werkten. Dus lijkt me een top cadeau. Waar had je 'm vandaan?

mandmdirect had ze. Die heeft vaker exotische shirts, nu sold out zie ik

Op 24-9-2022 om 10:05 zei Lenstra:

Oh vet! Ik wil al heel lang een shirtje van Zimbabwe kopen: een goede vriend van me is daar geboren toen z'n ouders daar als expats werkten. Dus lijkt me een top cadeau. Waar had je 'm vandaan?

Op 24-9-2022 om 13:40 zei Zawisza:

mandmdirect had ze. Die heeft vaker exotische shirts, nu sold out zie ik

Even op mijn afschriften gekeken en had hem inderdaad via de Ierse versie van mandmdirect. Ze hadden toen best wel wat shirts van de Afrika Cup. 

Op 22-8-2022 om 16:30 zei 007mark:

Dit voor een collega gekocht en afgelopen maandag gegeven. Hij heeft de tik om overal waar hij komt (reisjes) het meest lelijke shirt te kopen. Dus ik vond dit wel een passend cadeau. Hij kreeg uiteindelijk het uitshirt van Serie C ploeg Pro Vercelli. Niet echt lelijk, wel vet.

Pro Vercelli FM22 Guide - Football Manager 2022 Team Guides

Gelijk in de vriendengroep gegooid om te kopen voor onze trip naar Krakau. Allemaal een random shirt aan. :D

5 uur geleden zei Grote Ree:

Oei die sponsornamen die twee keer terugkomen doen me wel echt pijn aan de ogen.

Sowieso jammer als een shirt helemaal volgeplemd is met sponsors.

Ach ja was in de buurt. Ff stadion bekeken en de fanshop in. Niet het mooiste shirt in m'n collectie. Maar wel blij dat ik hem heb