Ubermensch Geplaatst 5 april 2008 Share Geplaatst 5 april 2008 PSV, geen andere club. Vind ik eigenlijk nergens op slaan, maar ieder z'n ding. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dodinho Geplaatst 5 april 2008 Share Geplaatst 5 april 2008 Man Utd: Beckham;e Arsenal: Bergkamp ManUtd: zonder naam Nederland: zonder naam Liverpool: Gerrard Celtic: zonder naam en een oude verrotte van Chelsea met Shevchenko waar de naam al vanaf is.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shark Geplaatst 8 april 2008 Share Geplaatst 8 april 2008 PSV, geen andere club. Vind ik eigenlijk nergens op slaan, maar ieder z'n ding. ;) Ook nooit op vakantie in bijv. Italie of Turkije ooit is een voetbalshirt gekocht voor 5 euro van Real Madrid ofzo?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 april 2008 Share Geplaatst 8 april 2008 Dan kan je net zo goed je 5 euro briefje verscheuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shark Geplaatst 8 april 2008 Share Geplaatst 8 april 2008 Vind het wel vet... Ik heb zegmaar 1 muur van me kamer vol hangen met shirts.. gewoon aan een haakje, daar hangen ook een paar nepshirts tussen, maar het oude Geel-Blauwe shirt van parma, en een totti shirt van AS ROma.... zit er best vet uit zo'n muur vol met shirts, ook al zijn sommige nep..:) Op die manier vind het niet echt zonde die 5 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denslagen Geplaatst 11 april 2008 Share Geplaatst 11 april 2008 Ajax: zo'n 8 uitshirts en 2 thuisshirts inter-Adriano Ac Milan-Kaka Chelsea-Robben Arsenal-Henry Barcelona-Ronaldinho & die blauwe van dit seizoen gekocht in Nou Camp met messi Liverpool-Steven Gerrard Real Madrid-Sneijder Nederland-Het vorige uitshirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 11 april 2008 Share Geplaatst 11 april 2008 Ik heb menig nep shirt maar meer echte. Als ik een echt heb gekocht geeft het mij altijd wel een kick om het te laten zien een nep shirt is meestal een shirt van een spits of middenvelder en meestal hebben veel mensen die shirts. In Mei ga ik week naar Barcelona met school misschien nog een shirt van Espanyol aanschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 11 april 2008 Share Geplaatst 11 april 2008 ik ga het nieuwe EK-shirt van Oranje kopen, aanbieding bij Aktiesport:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 april 2008 Share Geplaatst 11 april 2008 Hebben ze daar toevallig ook die van Italie? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RMA Geplaatst 11 april 2008 Share Geplaatst 11 april 2008 1 Thuistenue van REal Madrid met Zidane nr.5 1 Thuistenue van JUventus met Zidane nr.21 1 Uittenue van Frankrijk met Zidane nr.10(WK finale) 1.Thuistenue van Argentinië met Saviola nr.7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 12 april 2008 Share Geplaatst 12 april 2008 Vind het wel vet... Ik heb zegmaar 1 muur van me kamer vol hangen met shirts.. gewoon aan een haakje, daar hangen ook een paar nepshirts tussen, maar het oude Geel-Blauwe shirt van parma, en een totti shirt van AS ROma.... zit er best vet uit zo'n muur vol met shirts, ook al zijn sommige nep..:) Op die manier vind het niet echt zonde die 5 euro wil je x foto maken? Ik heb ook me kamer zo, zal binnenkort foto hier posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ubermensch Geplaatst 12 april 2008 Share Geplaatst 12 april 2008 Ook nooit op vakantie in bijv. Italie of Turkije ooit is een voetbalshirt gekocht voor 5 euro van Real Madrid ofzo?? 1. ik draag geen neppe kleding 2. nope, nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathieu Geplaatst 14 april 2008 Share Geplaatst 14 april 2008 In de zomer van 2006, voor 70 euro, in milaan. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 14 april 2008 Share Geplaatst 14 april 2008 Zo duur? Ik zag hem in Frankrijk voor 40. Maar wel uberlauw shirt hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 april 2008 Share Geplaatst 14 april 2008 Nice shirt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 14 april 2008 Share Geplaatst 14 april 2008 Origineel heb ik alleen een thuis shirt met mijn naam van Genk van vorig jaar, maar Real Madrid en AS Roma zitten er misschien aan te komen:D Zo van die goedkope dingen heb ik: Portugal thuis van 2004 (Nuno Gomes en C. Ronaldo) Italie thuis van 2000 (Del Piero), 2002(Totti) en 2006(Totti) Iets speciaals van Nakata bij Bolton voor €2:D AS Roma thuis van 2001 ofzo(Totti) En nog een paar dingen:checkit: Ik heb ook nog basketbal shirts;) Als iemand wil dat ik die ook geef, zeg maar!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 14 april 2008 Share Geplaatst 14 april 2008 Geef die dan ook maar hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart020 Geplaatst 14 april 2008 Share Geplaatst 14 april 2008 Gerrard (Vorig Jaar, Liverpool Thuis) Torres (Dit Jaar, Liverpool Uit) Kaka (Vorig Jaar, AC Milan thuis) Ronaldo (2 jaar geleden, Man Utd Thuis) Voorderest Frank de Boer bij Barca.. en nog wat van dat soort.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 14 april 2008 Share Geplaatst 14 april 2008 Ok:checkit: Zo van die echte Adidas shirts heb ik alleen: Denver uit (Iverson) Mss ga ik Denver thuis (Anthony) en de derde met een eigen naam bestellen. Wel geen idee hoeveel verzendingskosten maarja8) Van merk Champion: 76ers uit (Iverson) Bulls thuis, uit en derde (Jordan) Dallas Mavericks uit denk ik (Nowitzki) gewoon ergens gevonden Iets van James maar niet echt de wedstrijdshirt Dat was het denk ik:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 april 2008 Share Geplaatst 14 april 2008 Feyenoord: 1996/97 1998/99 *met handtekening Tomasson* 2001/02 2003/04 2004/05 2005/06 *met rugnummer 2 + Östlund* 2006/07 *met rugnummer 14 + Pardo* 2007/08 *met rugnummer 22 + Bruins* Shirts van andere clubs: Barcelona 2006/07 met rugnummer 10 + Ronaldinho Espanyol uitshirt 2006/07 Landenshirts: Nederland EK 2004-06 Brazilië WK 2006 met handtekening Ronaldinho Frankrijk EK 2000 met rugnummer 10 + Zidane Shirts in de planning: Zweden EK 2008 en Brommapojkarna 2009. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 14 april 2008 Share Geplaatst 14 april 2008 Clubteams... - AFC Ajax, Eind Jaren Negentig, Mijn Eiegen Naam Hier gedragen door Danny Blind en Jari Litmanen.... - AC Milan, Begin Jaren Negentig, Geen Naam Hier gedragen door Marco van Basten.... - FC Barcelona, Seizoen 2003/2004, Geen Naam Hier gedragen door Edgar Davids... - Celtic, Dit Seizoen, #25 Nakamura Hier gedragen door Jan Vennegoor Of Hesselink.... - AC Fiorentina, Dit Seizoen, #17 Papa Waigo Hier gedragen door Adrian Mutu - Liverpool FC, Dit Seizoen, #19 Ryan Babel Hier gedragen door Xabi Alonso... - Valencia CF, Seizoen 2004/2005, Geen Naam Hier gedragen door David Villa.... - VVV-Venlo, Seizoen 2005/2006, #10 Hier gedragen door Edwin Linssen... - VVV-Venlo, Seizoen 1999/2000, #24 Hier gedragen door Hennie Spijkerman (blauw)... Internationaal: - Nederland, EK 2004, Geen Naam Hier gedragen door Arjen Robben... Door de jaren heen heb ik al mijn neppe shirts weg gegeven net zoals de gene die te klein waren. Behalve die van Ajax, omdat het mijn eerste shirtje was en die van Milan, omdat die historische waarde heeft. Ik draag ze voornamelijk tijdens het sporten en als ik brak ben in het weekend.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 15 april 2008 Share Geplaatst 15 april 2008 Ik heb de volgende shirtjes: Nederlands elftal (zonder naam) Vitesse (Zonder Naam) Nu zijn het er vrij weinig, want heb er laatst een aantal weg gedaan (waren te klein). Ben niet echt iemand die shirtjes spaart en zo nu en dan koop ik er is een. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spartaan10 Geplaatst 15 april 2008 Share Geplaatst 15 april 2008 Sparta Rotterdam 2003/2004? nummer 7, seizoen dat bechan er speelde volgens mij met als sponser tiempo ofzoiets voordat quick sponsor werd. Sparta Rotterdam 2006/2007 Thuis Arsenal 2007/2008 Third, Denilson 15 Sparta Rotterdam uit 2007/2008 Nederlands Elftal shirt uit 2000 (te klein:p), was mijn eerste samen met een neppe Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 17 april 2008 Share Geplaatst 17 april 2008 Iemand een winkel gevonden waar de shirtjes van dit seizoen al zijn afgeprijsd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Ajax Shirt nummer 16 Suarez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten