Jurgen Geplaatst 4 augustus 2007 Share Geplaatst 4 augustus 2007 Anastaciou _O_ held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
C@RSI_1903 Geplaatst 6 augustus 2007 Share Geplaatst 6 augustus 2007 3x Sparta Rotterdam ( 2 thuis, 1 uit ) 2x Erzincanspor ( 1 thuis, 1 uit ) 5x Besiktas JK ( 2 thuis, 1 uit, 2 speciale shirts ) 2x Juventus ( 1 thuis, 1 uit ) 1x Aston Villa ( thuis ) 1x Schalke 04 ( thuis ) 2x Turkije ( 1 thuis, 1 uit ) 1x Italië ( thuis ) 2x Ajax ( 2 thuis ) 1x Türkiyemspor ( thuis ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowie Geplaatst 6 augustus 2007 Share Geplaatst 6 augustus 2007 geen naam gedaan, enkel de kampioenssterren. Best kicks shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 augustus 2007 Share Geplaatst 6 augustus 2007 Kheb gister het shirt van Boavista besteld, krijg hem morgen binnen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AMC Geplaatst 6 augustus 2007 Share Geplaatst 6 augustus 2007 Heb in mijn vakantie naar Berlijn een shirt van Hertha BSC gekocht, als je der dan toch bent... ;) Overigens een prachtig stadion! (Olympisch stadion Berlijn) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 6 augustus 2007 Share Geplaatst 6 augustus 2007 Kheb gister het shirt van Boavista besteld, krijg hem morgen binnen _O_ Waar besteld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 6 augustus 2007 Share Geplaatst 6 augustus 2007 Vandaag er weer een shirtje bij van Psv(uit) ik weet alleen nog niet wie er op!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 8 augustus 2007 Share Geplaatst 8 augustus 2007 river plate Metz senegal tottenham as roma ajax (7) rushden & diamonds Bologna italie (2) Mallorca bordeaux galatasaray monaco marseille sampdoria juventus Lange mouwen nederlands elftal kameroen allemaal echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 8 augustus 2007 Share Geplaatst 8 augustus 2007 Nieuw Ajax-shirt gekocht. Helaas was 'Urzaiz' nog niet leverbaar dus nu maar een zonder naam en nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld Geplaatst 22 augustus 2007 Share Geplaatst 22 augustus 2007 Weet iemand van welk seizoen dit shirt is ? http://www.plutosport.nl/isroot/Plutosport/producten/nike/181542-010_g1.jpg Bvd, Mijn shirts zijn btw. Ajax Uit(Dat lichte blauwe) Ajax Uit(dat van dat seizoen erna, donkerpaarse) PSG Uit(http://www.uksoccershop.com/images/psg_away_0607.jpg AEK Athene Thuis(http://www.plutosport.nl/isroot/Plutosport/producten/nike/185265-010_g1.jpg) FC Groningen thuis 06/07( http://www.fcgroningen.nl/static/fotoarchief/20072008/20070801pd/fcgroningen.jpg En ik wil dat shirt van Alemannia ook aan mijn collectie toevoegen, maar wil wel ook graag weten van welk seizoen dat is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 augustus 2007 Share Geplaatst 22 augustus 2007 Aachen shirt is van 2001-2002 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld Geplaatst 22 augustus 2007 Share Geplaatst 22 augustus 2007 oke bedankt ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 22 augustus 2007 Share Geplaatst 22 augustus 2007 Totti - Italie Zidane - Real Inzaghi - Juventus (!) oud dus Sonck - Genk Chatelle - Genk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 augustus 2007 Share Geplaatst 27 augustus 2007 Als iemand zijn oude voetbalshirts(dus te klein) niks meer mee doet, dus ergens in een kast ligt te rotten, zou ik die graag van diegene willen kopen/krijgen. Als je zon shirt hebt, mail me maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakan Geplaatst 27 augustus 2007 Share Geplaatst 27 augustus 2007 Weet er iemand een betrouwbare site om shirtjes te bestellen. Ik vertrouw dat nooit :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmit Geplaatst 27 augustus 2007 Share Geplaatst 27 augustus 2007 http://www.fanshop.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 27 augustus 2007 Share Geplaatst 27 augustus 2007 Altijd via de officiele sites bestellen, goedkoper + sneller qua levering.. Ik heb als Rossoneri zijnde het nieuwe uitshirt van Inter gekocht met Materazzi achterop..(in Milaan btw op vakantie) De nieuwe shirts van AC Milan zijn het daglicht niet waard en Materazzi is een held en bovendien herkent de helft het shirt niet eens omdat het een jubileumeditie is dus het kan ermee door..:cab: Via via heb ik een officieel ''Lega Calcio'' embleem weten te bemachtigen zodat mijn shirt nu precies hetzelfde is als die van Materazzi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 27 augustus 2007 Share Geplaatst 27 augustus 2007 Ik heb : Beckham bij Manchester Ronaldo bij Brazilie Totti bij Roma Suker bij Kroatie Zweden 2006 (Officiele) RSCA van 1999 - 2007 (Officiele) Valencia 2005 (Officiele) Oranje Barcelona 2006 (Officiele) Zwart Real Madrid 2006 (Officiele) PSV 2006 (Mijn ma bracht dat mee uit eindhoven :wall: ) (Officiele) De Bilde bij RSCA (Officiele) Stoica bij RSCA (Geel) :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joeri156 Geplaatst 27 augustus 2007 Share Geplaatst 27 augustus 2007 Ik ben net terug uit Turkije en voor de zoveelste keer kon ik het niet laten om nog wat shirtjes te kopen: Barca uit 06/07: 19.Messi Barca uit 07/08: 14.Henry Argentinië WK06: 9.Crespo Man. Utd thuis 07/08: 17.Nani Liverpool thuis 07/08: 8.Gerrard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 27 augustus 2007 Share Geplaatst 27 augustus 2007 Allemaal fake dus :D. Ik vind het persoonlijk niet zo mooi om neppe shirts te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 augustus 2007 Share Geplaatst 27 augustus 2007 Ik heb anders toch een Barcelona shirtje voor een 10tje in Adam gekocht, die haast niet te onderscheiden is van het orginele shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joeri156 Geplaatst 29 augustus 2007 Share Geplaatst 29 augustus 2007 die van mij zijn ook niet van echt te onderscheiden. ik heb ook een behoorlijk aantal shirtjes gezien die gewoon te nep voor woorden waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 29 augustus 2007 Share Geplaatst 29 augustus 2007 Ik vind het nieuwe shirt van Ado trouwens ook schitterend, maar ik zal hem niet snel kopen omdat ik voor Vitesse ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joeri156 Geplaatst 29 augustus 2007 Share Geplaatst 29 augustus 2007 als ik volgende maand me salaris binneheb ga ik ze ff halen bij bakkersport op stadshart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cheraar Geplaatst 2 september 2007 Share Geplaatst 2 september 2007 als ik volgende maand me salaris binneheb ga ik ze ff halen bij bakkersport op stadshart Bij bakkersport hebben ze heel weinig shirtjes dus moet je snel zijn:checkit: ik ging der heen voor het nieuwe ajax-shirt maar die hadden ze als grootste maat 176:-D, maar ik heb niet echt bij de ado shirtjes gekeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten