Thierryvane Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 30 minuten geleden zei 007mark: Weet niet of jullie Mystery United al kennen? Best leuk om cadeau te doen, of in mijn geval, te krijgen. Kreeg dit heerlijke shirt van Wolves van de week Heel vet! Wat kost zoiets? Wel leuk voor verjaardagen van vrienden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Het wordt sowieso geen Feyenoord of Real Madrid Kan je dat kiezen op die website welke je niet wil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 3 minuten geleden zei Thierryvane: Heel vet! Wat kost zoiets? Wel leuk voor verjaardagen van vrienden. €39,95 per shirtje. Ook heb je een speciale FM box, wellicht dat dat een leuk idee is ooit om dan een novelle mee te starten Maar enige verschil is dat je dan een extra pen krijgt, dus dat is niet zo heel boeiend. @Bogatyr Bij het afrekenen kan je inderdaad aangeven van welke clubs je geen shirt wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 @007mark zijn dit officiële shirts? Want dan zijn ze wel spotgoedkoop zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 52 minuten geleden zei DGremlin: @007mark zijn dit officiële shirts? Want dan zijn ze wel spotgoedkoop zeg Ja. https://mysteryunited.nl/faq/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Op 22-8-2022 om 14:05 zei 007mark: Weet niet of jullie Mystery United al kennen? Best leuk om cadeau te doen, of in mijn geval, te krijgen. Kreeg dit heerlijke shirt van Wolves van de week wil je anders ruilen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Op 22-8-2022 om 14:05 zei 007mark: Weet niet of jullie Mystery United al kennen? Best leuk om cadeau te doen, of in mijn geval, te krijgen. Kreeg dit heerlijke shirt van Wolves van de week Heb daar al een stuk of 6 boxen besteld. Super tof inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 2 uur geleden zei La Pulga: wil je anders ruilen? En weg is de verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Nieuwste aanwinst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 19 uur geleden zei Djurovski: Nieuwste aanwinst Dat je hem nog net geen rugnummer 89 heb gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 Die gasten kopen alles op via mandmdirect etc. Zal nooit een shirt krijgen wat retail kost op dit moment. Uit principe koop ik het dan ook niet. on topic; uitshirt polen 1999-2000 lechia gdansk 2009-2010 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Chojniczanka Chojnice 2022-2023 Met dank aan @Zawisza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Dit jaar weinig shirtjes gehaald, maar deze twee zijn wel het benoemen waard. Links Zimbabwe van de Afrika Cup van dit jaar, kon hem vrij goedkoop oppikken via een Ierse website. Merk je overigens ook aan de kwaliteit Rechts van Fluminense gehaald tijdens mijn vakantie in Brazilië. Ook even een potje van ze meegepakt in het Maracana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Oh vet! Ik wil al heel lang een shirtje van Zimbabwe kopen: een goede vriend van me is daar geboren toen z'n ouders daar als expats werkten. Dus lijkt me een top cadeau. Waar had je 'm vandaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 3 uur geleden zei Lenstra: Oh vet! Ik wil al heel lang een shirtje van Zimbabwe kopen: een goede vriend van me is daar geboren toen z'n ouders daar als expats werkten. Dus lijkt me een top cadeau. Waar had je 'm vandaan? mandmdirect had ze. Die heeft vaker exotische shirts, nu sold out zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Op 24-9-2022 om 10:05 zei Lenstra: Oh vet! Ik wil al heel lang een shirtje van Zimbabwe kopen: een goede vriend van me is daar geboren toen z'n ouders daar als expats werkten. Dus lijkt me een top cadeau. Waar had je 'm vandaan? Op 24-9-2022 om 13:40 zei Zawisza: mandmdirect had ze. Die heeft vaker exotische shirts, nu sold out zie ik Even op mijn afschriften gekeken en had hem inderdaad via de Ierse versie van mandmdirect. Ze hadden toen best wel wat shirts van de Afrika Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Nieuwste aanwinst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Oei die sponsornamen die twee keer terugkomen doen me wel echt pijn aan de ogen. Sowieso jammer als een shirt helemaal volgeplemd is met sponsors. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Op 22-8-2022 om 16:30 zei 007mark: Ja. https://mysteryunited.nl/faq/ Dit voor een collega gekocht en afgelopen maandag gegeven. Hij heeft de tik om overal waar hij komt (reisjes) het meest lelijke shirt te kopen. Dus ik vond dit wel een passend cadeau. Hij kreeg uiteindelijk het uitshirt van Serie C ploeg Pro Vercelli. Niet echt lelijk, wel vet. Gelijk in de vriendengroep gegooid om te kopen voor onze trip naar Krakau. Allemaal een random shirt aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 5 uur geleden zei Grote Ree: Oei die sponsornamen die twee keer terugkomen doen me wel echt pijn aan de ogen. Sowieso jammer als een shirt helemaal volgeplemd is met sponsors. Ach ja was in de buurt. Ff stadion bekeken en de fanshop in. Niet het mooiste shirt in m'n collectie. Maar wel blij dat ik hem heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Afgelopen week 2 bijzondere shirts aan mijn collectie kunnen toevoegen. Ik denk niet dat er in de Benelux (of zelfs Europa) nog mensen zijn met een shirtje van Nunawading City FC. Een (semi-pro) team uit de NPL Victoria 3 league. Ik was daar op werkbezoek en kreeg een compleet pakket aangeboden met 2 shirts, broekje, sokken, trainingspak en een regenjasje. Geweldige club trouwens waar ze de Barca-stijl en manier van opleiden in de volledige academie en het eerste team verwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Is dat in Australië? Wel een gaaf shirt btw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 2 uur geleden zei delichris: Is dat in Australië? Wel een gaaf shirt btw Ja, in Australië inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Wel een foeilelijke sponsor. Past mooi naast Chojniczanka in de kast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten