Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Welke voetbalshirtjes heb je allemaal?

v basten

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Heel vet! Wat kost zoiets? Wel leuk voor verjaardagen van vrienden.

€39,95 per shirtje. Ook heb je een speciale FM box, wellicht dat dat een leuk idee is ooit om dan een novelle mee te starten :D Maar enige verschil is dat je dan een extra pen krijgt, dus dat is niet zo heel boeiend.

@Bogatyr Bij het afrekenen kan je inderdaad aangeven van welke clubs je geen shirt wilt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

D3FAD83F-953C-41BF-B474-D4308C61CD11.thumb.jpeg.661c7d21a8ea7a50f8c5ea193fa94f3b.jpeg

Dit jaar weinig shirtjes gehaald, maar deze twee zijn wel het benoemen waard. Links Zimbabwe van de Afrika Cup van dit jaar, kon hem vrij goedkoop oppikken via een Ierse website. Merk je overigens ook aan de kwaliteit :D Rechts van Fluminense gehaald tijdens mijn vakantie in Brazilië. Ook even een potje van ze meegepakt in het Maracana.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lenstra:

Oh vet! Ik wil al heel lang een shirtje van Zimbabwe kopen: een goede vriend van me is daar geboren toen z'n ouders daar als expats werkten. Dus lijkt me een top cadeau. Waar had je 'm vandaan?

mandmdirect had ze. Die heeft vaker exotische shirts, nu sold out zie ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-9-2022 om 10:05 zei Lenstra:

Oh vet! Ik wil al heel lang een shirtje van Zimbabwe kopen: een goede vriend van me is daar geboren toen z'n ouders daar als expats werkten. Dus lijkt me een top cadeau. Waar had je 'm vandaan?

Op 24-9-2022 om 13:40 zei Zawisza:

mandmdirect had ze. Die heeft vaker exotische shirts, nu sold out zie ik

Even op mijn afschriften gekeken en had hem inderdaad via de Ierse versie van mandmdirect. Ze hadden toen best wel wat shirts van de Afrika Cup. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-8-2022 om 16:30 zei 007mark:

Dit voor een collega gekocht en afgelopen maandag gegeven. Hij heeft de tik om overal waar hij komt (reisjes) het meest lelijke shirt te kopen. Dus ik vond dit wel een passend cadeau. Hij kreeg uiteindelijk het uitshirt van Serie C ploeg Pro Vercelli. Niet echt lelijk, wel vet.

Pro Vercelli FM22 Guide - Football Manager 2022 Team Guides

Gelijk in de vriendengroep gegooid om te kopen voor onze trip naar Krakau. Allemaal een random shirt aan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Grote Ree:

Oei die sponsornamen die twee keer terugkomen doen me wel echt pijn aan de ogen.

Sowieso jammer als een shirt helemaal volgeplemd is met sponsors.

Ach ja was in de buurt. Ff stadion bekeken en de fanshop in. Niet het mooiste shirt in m'n collectie. Maar wel blij dat ik hem heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen week 2 bijzondere shirts aan mijn collectie kunnen toevoegen. Ik denk niet dat er in de Benelux (of zelfs Europa) nog mensen zijn met een shirtje van Nunawading City FC. Een (semi-pro) team uit de NPL Victoria 3 league. Ik was daar op werkbezoek en kreeg een compleet pakket aangeboden met 2 shirts, broekje, sokken, trainingspak en een regenjasje. Geweldige club trouwens waar ze de Barca-stijl en manier van opleiden in de volledige academie en het eerste team verwerken.

IMG_20221226_232838.jpg.aa8c0a1e33906715ade60cadd126dfe6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites