Jump to content
Sign in to follow this  
El Guiménez

Cristiano Ronaldo gearresteerd + stelling

Recommended Posts

Manchester United have refused to comment on winger Cristiano Ronaldo's arrest on Wednesday.

The Portugal international is being questioned by detectives on suspicion of rape after taking part in United's goalless draw with Lille on Tuesday night.

The allegations were made after United's 3-2 victory against Fulham on October 1, which led to the ex-Sporting Lisbon wide man staying overnight at a London hotel.

"We're not commenting at the moment," stated United's director of communications Phil Townsend.

Ronaldo is one of the most highly regarded young players in Europe and is in advanced talks over a new contract with The Red Devils.

The interview with the police is taking place with the 20-year-old and his lawyer in Manchester.

The player expected the appointment, which has been planned around his footballing commitments, and is likely to be bailed while the investigation continues.

Bron: SkySports

En om te voorkomen dat de één of andere lolbroek zich geroepen voelt dit topic te sluiten en te zeggen dat het onder het subonderdeel Engels voetbal valt, een stelling.

Dit is niet het eerste geval van verkrachting in het Engelse voetbal. Sommige mensen denken dat dit komt door de absurde hoeveelheden geld die de spelers verdienen. De spelers hebben nooit geleerd op verantwoordelijke wijze met geld om te gaan, omdat ze vaak op hun achttiende al miljonair zijn. Althans, dat zei zo'n vage knakker op de BBC.

Nu heb ik daar vanmiddag eens over nagedacht. Als die gasten inderdaad niet met geld kunnen omgaan, is het dan geen idee om ervoor te zorgen dat ze minder geld gaan verdienen? Een salary-cap leek me geen verkeerd idee. Bovendien voorkom je zo dat een club als Chelsea gewoonweg alles opkoopt wat enigszins getalenteerd is. Als immers alle clubs hetzelfde salaris kunnen betalen, dan zullen spelers minder snel geneigd zijn om op de bank te gaan zitten. Uiteraard zouden wel alle clubs zo'n systeem moeten invoeren. Discussieer.

Manchester United have refused to comment on winger Cristiano Ronaldo's arrest on Wednesday.

The Portugal international is being questioned by detectives on suspicion of rape after taking part in United's goalless draw with Lille on Tuesday night.

The allegations were made after United's 3-2 victory against Fulham on October 1, which led to the ex-Sporting Lisbon wide man staying overnight at a London hotel.

"We're not commenting at the moment," stated United's director of communications Phil Townsend.

Ronaldo is one of the most highly regarded young players in Europe and is in advanced talks over a new contract with The Red Devils.

The interview with the police is taking place with the 20-year-old and his lawyer in Manchester.

The player expected the appointment, which has been planned around his footballing commitments, and is likely to be bailed while the investigation continues.

Bron: SkySports

En om te voorkomen dat de één of andere lolbroek zich geroepen voelt dit topic te sluiten en te zeggen dat het onder het subonderdeel Engels voetbal valt, een stelling.

Dit is niet het eerste geval van verkrachting in het Engelse voetbal. Sommige mensen denken dat dit komt door de absurde hoeveelheden geld die de spelers verdienen. De spelers hebben nooit geleerd op verantwoordelijke wijze met geld om te gaan, omdat ze vaak op hun achttiende al miljonair zijn. Althans, dat zei zo'n vage knakker op de BBC.

Nu heb ik daar vanmiddag eens over nagedacht. Als die gasten inderdaad niet met geld kunnen omgaan, is het dan geen idee om ervoor te zorgen dat ze minder geld gaan verdienen? Een salary-cap leek me geen verkeerd idee. Bovendien voorkom je zo dat een club als Chelsea gewoonweg alles opkoopt wat enigszins getalenteerd is. Als immers alle clubs hetzelfde salaris kunnen betalen, dan zullen spelers minder snel geneigd zijn om op de bank te gaan zitten. Uiteraard zouden wel alle clubs zo'n systeem moeten invoeren. Discussieer.

Op zich wel een mooi onderwerp om over te discussieren Guido.

Maar het valt inderdaad op dat er de laatste jaren steeds vaker voetballers in opspraak komen door verdenking van aanranding/verkrachting, vechtpartijen etc. Ik denk niet eens dat het probleem zo bij de spelers ligt, maar bij de mensen die ze aanklagen. Die mensen zijn in mijn ogen op geld uit en kiezen dan een beroemde voetballer uit om het bij uit te proberen lijkt mij.

Over het idee dat jij aandraagt, kan ik kort zijn. Het lijkt mij een heel goed idee dat zoiets ingevoerd wordt. De bedragen die rond gaan zijn werkelijk belachelijk en ze weten inderdaad niet wat ze er mee moeten. Een goed voorbeeld vond ik een interview met Collins John vorig jaar in de Twentse Courant. Hij liep rond met 3 telefoons en het maakte hem allemaal niets uit wat het koste, hij kon nu toch op grote voet leven.

Dit maakt wel heel veel kapot in het voetbal en ik ben er dan ook van overtuigt dat het de kwaliteit van het voetbal ten goede zou komen als er een salary-cap kwam.

Wat moet ik er nog aan toevoegen. Een salarisgrens is inderdaad een goed idee. Ik zie er tot nu toe geen nadelen in. De spelers zullen het minder leuk vinden, maar dan moeten ze maar met minder tevreden zijn.

was het op de hotelkamer van van persie in londen :cab:

Guido, ik zou zeggen, sluit je aan bij Blatter ;)

Die denkt er net zo over.

Maar Blatter is een corrupte dikke Zwitser, ik moet die vent niet...

Overigens denk ik niet dat het aan de mensen ligt die de aanklacht indienen Rinky. Natuurlijk zul je altijd een aantal gevallen houden waarin mensen zo proberen snel geld te verdienen, maar in het merendeel van de gevallen geldt het oeroude credo "waar rook is, is vuur". In een aantal rechtszaken is ook bewezen dat er dingen zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen. Denk hierbij ook aan alcohol- en drugsverslavingen en mishandeling (Adams, Merson, Gascoigne, Collymore). De heren voetballers denken dat ze boven de wet staan omdat ze veel geld krijgen voor het trappen tegen een balletje.

Jij denkt dat glamourboy Ronaldo een wijf moet verkrachten als hij zijn pik ergens in wil douwen? :saywhat:

Feit is dat zijn poster op menig meisjeskamer hangt.

Maargoed, door een totale salaris-beperking in te voeren neem je een hele hoop vrijheden weg van voetbalclubs. Ik denk dat clubs vervolgens veel zullen doen via de "minder legale" manier. Je moet niet verwachten dat spelers die nu 80.000 euro per week verdienen akkoord gaan met 30.000 €, je kunt denk ik de topsalarissen niet zomaar verlagen, dus daar zal sowieso iets op bedacht moeten worden.

Ik vind het leuk om over te discussieren hoor, maar ik denk niet dat het realistisch is om te verwachten dat een dergelijke beperking werkelijk ingevoerd gaat worden...

Prestatie gerichte bonussen blijven natuurlijk nog bestaan Thomas.

Jij denkt dat glamourboy Ronaldo een wijf moet verkrachten als hij zijn pik ergens in wil douwen? :saywhat:

Daar heb ik niks van gezegd, ik heb een krantenbericht aangehaald waarin staat dat Scotland Yard hem ervan verdenkt. Persoonlijk kan het me geen fuck schelen, ik greep het aan als voorbeeld van wangedrag van voetballers.

Feit is dat zijn poster op menig meisjeskamer hangt.

Maargoed, door een totale salaris-beperking in te voeren neem je een hele hoop vrijheden weg van voetbalclubs. Ik denk dat clubs vervolgens veel zullen doen via de "minder legale" manier. Je moet niet verwachten dat spelers die nu 80.000 euro per week verdienen akkoord gaan met 30.000 €, je kunt denk ik de topsalarissen niet zomaar verlagen, dus daar zal sowieso iets op bedacht moeten worden.

Ik vind het leuk om over te discussieren hoor, maar ik denk niet dat het realistisch is om te verwachten dat een dergelijke beperking werkelijk ingevoerd gaat worden...

Als ik kant-en-klare antwoorden had zou ik ermee naar de FIFA gaan, maar dat zou de lol een beetje uit de discussie halen, nietwaar?

Over spelers die niet willen inleveren, tsja... Stel dan prestatiebonussen in, zijn ze ook gemotiveerd om harder te werken. En het voorkomt dat clubs spelers weghalen om ze alleen op de bank te zetten (bijvoorbeeld Scott Parker naar Chelsea, de opmars van Charlton werd er effectief door gestopt).

Daar heb ik niks van gezegd, ik heb een krantenbericht aangehaald waarin staat dat Scotland Yard hem ervan verdenkt. Persoonlijk kan het me geen fuck schelen, ik greep het aan als voorbeeld van wangedrag van voetballers.

Waar rook is, is vuur

Aye perhaps, maar ik laat me verder niet uit over wat 'ie wel of niet heeft gedaan. Ik heb niets gezegd over wat Ronaldo al dan niet heeft uitgespookt. Ik heb hooguit gesuggereerd dat waar rook is, er ook vaak vuur is. Suggesteren is iets anders dan een statement maken. Enfin, daar ging dit topic niet over, so stop changing the subject.

jonge die wijf wil gewoon geld hebben van c.ronaldo.

waarom zou hij iemand verkrachten hij heeft toch geld zat en zijn voetbal zou in gevaar kunnen komen dus ik denk dat hij niets heeft gedaan.

Ik zeg niet dat Ronaldo en Van Persie niets hebben gedaan. Maar ik denk dat het meestal gewoon vrijwillige sex is, en dat het sletje de volgende morgen wakker wordt met pijn in haar aars en dat ze dan denkt...dat ventje heeft geld...daar moet ik ook wat van hebben :cab:

Ik zeg niet dat Ronaldo en Van Persie niets hebben gedaan. Maar ik denk dat het meestal gewoon vrijwillige sex is, en dat het sletje de volgende morgen wakker wordt met pijn in haar aars en dat ze dan denkt...dat ventje heeft geld...daar moet ik ook wat van hebben :cab:

kijk zo denk ik er ook over net als jou rinky.

Guest El Martiño

Zo'n salary-cap is geen verkeerd idee, er is alleen 1 probleem. Het zal nooit ingevoerd worden. De redenen daarvan liggen dieper, in het commerciële. Sponsors van grote clubs zullen er bijvoorbeeld niet blij mee zijn als hun club minder vaak grote namen aantrekt, omdat ze er qua salaris niet op vooruit gaan. Het is slechts een voorbeeld, maar ik weet zeker dat je dit idee niet uitgevoerd zal krijgen.

Hoef je niet lang over te discusseren. Die meid wil gewoon geld zien, er zal wel gewoon niks gebeurt zijn.

Salarycap zal lastig zijn, tenslotte moet het dan in heel Europa, als een gemiddelde speler in Spanje meer kan krijgen dan in Engeland, is vaak de keuze wel gemaakt.

Toen de voetbal een paar jaar gelden in een dip zat, zag je dat contracten korter liepen en dat er meer prestatiecontracten waren. Door de komst van bv. Abramovic en de nieuwe TV-deal in Nederland is er weer meer geld op de markt. Dit zal wel meer een slechte invloed hebben op de salarissen.

Verder zijn er wel degelijk vergelijkingen te maken tussen Van Persie en Ronaldo, beiden waren al erg jong een superster en de werden vroeg in de watten gelegd. Je merkt toch dat dat bij dit soort spelers verkeerd werkt, niet perse rond verkrachtingen, maar wel in hun hele houding. Hetzelfde zie je ook bij Rooney, die gozer denkt dat hij alles kan maken op het veld.

Salarycap zal lastig zijn, tenslotte moet het dan in heel Europa, als een gemiddelde speler in Spanje meer kan krijgen dan in Engeland, is vaak de keuze wel gemaakt.

Toen de voetbal een paar jaar gelden in een dip zat, zag je dat contracten korter liepen en dat er meer prestatiecontracten waren. Door de komst van bv. Abramovic en de nieuwe TV-deal in Nederland is er weer meer geld op de markt. Dit zal wel meer een slechte invloed hebben op de salarissen.

Verder zijn er wel degelijk vergelijkingen te maken tussen Van Persie en Ronaldo, beiden waren al erg jong een superster en de werden vroeg in de watten gelegd. Je merkt toch dat dat bij dit soort spelers verkeerd werkt, niet perse rond verkrachtingen, maar wel in hun hele houding. Hetzelfde zie je ook bij Rooney, die gozer denkt dat hij alles kan maken op het veld.

Bij Rooney is het denk meer karakter (opvliegerig typje), maar dat gaat verholpen worden door Mike Tyson :cab: (Zie VI :P)

RvP is jarenlang op handen gedragen en zo 'een beetje' over het paard getild, al blijkt de Engelse aanpak beter te werken als de Nederlandse :{

Christiano Ronaldo .. Mjah, het zal wel een Engels mokkel zijn, gezien zijn huidige woonplaats, wat'ie heeft verkracht.. Uitzonderingen daar gelaten hoef je daar niet zo trots op te zijn :lol:

Salarycap > Invoeren maar denk ik niet mogelijk, moet echt wereldwijd ingevoerd gaan worden.. Maar ik denk niet dat grote clubs eraan mee willen werken.