Spring naar bijdragen

[FM2010]QPR, Back to those beautiful times.'

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ea0dfq.png

2zg8805.png

I

"Back to those beautiful times"

Queens Park Rangers is opgericht in het jaar 1886 en kwam voort uit een fusie tussen St Jude's en Christchurch Rangers. De club speelt op dit moment in de Coca-Cola Championship en werkt haar thuiswedstrijden af in Loftus Road. Het stadion heeft ongeveer 19.100 zitplaatsen.De club heeft een noemenswaardige prijs gewonnen en dat was de League Cup in het seizoen 1966/67. In de finale werd West Bromich Albion verslagen met 3-2. Queens Park Rangers stond in deze wedstrijd eerst op een 0-2 achterstand. In de seizoenen 1976/77 en 1984/85 heeft Queens Park Rangers Europees voetbal gespeeld en wel in het Uefa Cup toernooi. Het eerste Europese avontuur strande in de kwartfinale. Hierin werd na strafschoppen (7-6) verloren van AEK Athene. Het laatste avontuur was al snel afgelopen. Na de tweede ronde werden ze uitgeschakeld door Partizan Belgrado.

[spoiler=Next]

Nieuwe trainer arriveert in London

Ik stop met mijn novelle met Diego Maradona, ik denk dat dit een fijnere manier is om naar een novelle toe te werken, reacties zijn gewenst

Geplaatst
  • Auteur

ea0dfq.png

2zg8805.png

I

Queens Park Rangers is opgericht in het jaar 1886 en kwam voort uit een fusie tussen St Jude's en Christchurch Rangers. De club speelt op dit moment in de Coca-Cola Championship en werkt haar thuiswedstrijden af in Loftus Road. Het stadion heeft ongeveer 19.100 zitplaatsen.De club heeft een noemenswaardige prijs gewonnen en dat was de League Cup in het seizoen 1966/67. In de finale werd West Bromich Albion verslagen met 3-2. Queens Park Rangers stond in deze wedstrijd eerst op een 0-2 achterstand. In de seizoenen 1976/77 en 1984/85 heeft Queens Park Rangers Europees voetbal gespeeld en wel in het Uefa Cup toernooi. Het eerste Europese avontuur strande in de kwartfinale. Hierin werd na strafschoppen (7-6) verloren van AEK Athene. Het laatste avontuur was al snel afgelopen. Na de tweede ronde werden ze uitgeschakeld door Partizan Belgrado.

[spoiler=Next]

Ik stop met mijn novelle met Diego Maradona, ik denk dat dit een fijnere manier is om naar een novelle toe te werken, reacties zijn gewenst

Geplaatst
  • Auteur

ea0dfq.png

2zg8805.png

I

[spoiler=Next]

Geplaatst

banner ziet er mooi uit ja,

veel succes met QPR, hopelijk kun je mooie transfers binnen halen want ze hebben me toch genoeg geld daar

Geplaatst

Delicious Banner :clap:

Veel succes bij QPR, hoeveel transfergeld hebben ze in het begin dan?

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

Bedankt voor jullie reacties!

@Razzi: Ik dacht zo rond de 7 miljoen in ieder geval in de demo.

Nieuwe update komt eraan, binnen een half uurtje verwacht ik.

Geplaatst

oeh die banner is echt tof inderdaad :o

succes bij QPR en moge je snel promoveren naar de Premier League~!

Geplaatst
  • Auteur

2zg8805.png

II

Het is alweer zover, Queens Park Rangers stuurt de volgende trainer de laan uit. Dit maal is het trainer Jim Magilton. De oud-trainer van Ipswich Town is door het bestuur toch te zwak bevonden. Het bestuur heeft de trainingen geanalyseerd en is tot de conclusie gekomen dat de selectie geen progressie boekt. Jim Magilton had tot vanochtend elf uur de tijd om zijn kantoor leeg te maken. Volgens de supporters was dit een goede zet. De woordvoerder van de OSC (Official Supporters Club), James Brown, spreekt van een heuglijke dag. “Deze trainer heeft de spelers alleen slecht gedaan. Geen enkele speler heeft zich individueel kunnen ontwikkelen.†Naar alle waarschijnlijkheid wordt vandaag al de vervanger van Magilton aan de supporters en media voorgesteld. Er wordt gespeculeerd, o.a. Les Ferdinand (trainer Spurs) en Eric Cantona(oud-speler Man. Utd en acteur)worden genoemd…

2z53a0h.png315ehcw.pngsbo9cw.png

De kogel is dan eindelijk door de kerk. Stanley Bowles, door de supporters van Q.P.R. gekozen tot speler van de eeuw, wordt de nieuwe manager van “The Super Hoopersâ€. De op dit moment 60-jarige manager heeft besloten deze taak op zich te nemen. De supporters kunnen hun geluk niet op. Ondanks het feit dat Bowles totaal geen ervaring heeft als manager hebben ze er alle vertrouwen in. De oud-speler van onder meer Manchester City en Crewe Alexandra krijgt de volledige zeggenschap over het transferbudget. Morgen staat hij voor de eerste keer aan het kant van het veld te kijken naar de training. Zo kan hij bepalen welke spelers eventueel kunnen vertrekken.

11rq34o.png

Stanley "Stan" Bowles, die nieuwe manager van Q.P.R.

[spoiler=Next]

De selectie van Queens Park Rangers wordt bekeken

Bedankt voor de reacties, deze motiveren zeker.

Geplaatst

Zeer mooi stuk ! Het mag iets meer tekst hebben, maar de presentatie is goed. QPR is een mooie club die op middenlange termijn de Premier League moet ambiëren. Veel succes tijdens het komende seizoen en hopelijk blijf je op deze manier presenteren

Geplaatst

Die banner is zeker :< Ik ben niet zo bekend met de ''kleinere'' clubs uit Engeland, maar geloof wel dat QPR toekomst heeft. Succes met je novelle.

Geplaatst

Mooi stuk! Ben benieuwd :) succes :D

Geplaatst

Veel succes, het begin ziet er veelbelovend uit! Twee mooie updates, KIU!

Geplaatst

Ziet er gelikt uit. Mooie stijl. Succes bij QPR!

Geplaatst
  • Auteur

ea0dfq.png

2zg8805.png

III

En daar staat hij dan. Dé man van Queens Park Rangers, Stanley Bowles. Hij bekijkt hoe Keith Ryan de training leidt. Hij heeft al gezien dat het niveau van de trainingen omhoog moet. De stof is uitstekend, maar de druk is voor Keith te groot. Hij staat in zijn eentje voor drieëndertig man. Als je dat vergelijkt met hoe de keeperstrainer op het veld staat heeft die het makkelijk. Maar twee keepers hoeft hij te trainen. Hier komt dus een verbeterpunt. In ieder geval moet er een nieuwe reservedoelman, of eerste doelman komen. Het trainingscomplex zelf is goed. Het kan natuurlijk altijd beter maar de vraag is of het verstandig is geld in het trainingscomplex te steken. Ik denk eerder dat we dat geld nodig hebben voor versterkingen.

Ik krijg nu van een administratief medewerker de lijst met spelers in mijn handgedrukt. Net of ik niet weet wie wie is. Ik ben een van de grootste fans van deze club. Ik zal jullie het lijstje ook even laten zien:

Niet echt bekende spelers voor de meeste mensen. Misschien kennen ze Radek Cerny en Adel Taarabt wel. Cerny heeft bij de Spurs gekeept, en ook bij Slavia Praag. Adel Taarabt komt dit seizoen op huurbasis van de Spurs. Hij zal zeker speel minuten gaan krijgen, maar hij is nog te licht voor het eerste elftal in mijn ogen. Op deze training vallen mij vooral twee spelers op. Het zijn twee middenvelders. Een ervaren kracht en een jong talent die op uitleenbasis hier speelt. Het zijn aanvoerder Martin Rowlands en Ben Watson. Rowlands is gewoon een uitstekende middenvelder die het team op sleeptouw kan nemen, en de rust kan bewaren op de momenten dat het nodig is. Watson is echt een geweldige spelers. Het talent straalt van hem af. Een echte spelmaker in mijn ogen. Tenminste de beste die we hier hebben denk ik. Het is jammer dat Daniel Parejo de club heeft moeten verlaten. Zijn uitleenbeurt liep af en hij speelt nu bij Getafe. Hij zou zeker een meerwaarde zijn geweest maar goed. We moeten roeien met de riemen die we hebben. Ik heb een goede indruk gekregen en stap tevreden het veld af. Genoeg geweest voor vandaag, lekker naar huis. Daar lekker een pilsje pakken en genieten van dit mooie avontuur.

adoklg.png sowftg.png

Klik op de afbeelding voor de screens uit de demo

[spoiler=Bedankt]

Bedankt voor alle reacties!

Geplaatst

Ziet er heel gelikt uit, goed hoor. Mooie kwaliteit van de afbeelding, dat soort dingen maken het geheel toch wat meer af, ga zo door.

Geplaatst

Het blijft vet :)

Welke layers doe je over je foto's zodat ze wat ouder lijken?

Geplaatst

Daniel Pahero _O_ idd jammer dat die weer weg is.

Die plaatjes zien er Delicious uit. :)

Succes!

Geplaatst
[spoiler=Tnx] Bedankt voor de leuke reacties!

Beantwoord dan je reacties ook, in plaats van je novelle omhoog te kicken :moop:

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reactie op reactie] Omdat ik hem anders alleen omhoog blijf halen

Het blijft vet :)

Welke layers doe je over je foto's zodat ze wat ouder lijken?

Ik maak gebruik van een color dodge, desturate layer, een normal layer en een overlay. Maar het zijn niet alleen de layers die ik gebruik. Ook photofilters en gradient maps.

Btw mijn excuses voor het omhoog halen.

Geplaatst
  • Auteur

Klik op de banner voor een filmpje van het stadion

IV

"Loftus Road, niet zomaar een stadion, een tempel

Loftus Road is een voetbalstadion in de wijk Shepherds Bush, Londen. Queens Park Rangers speelt hier zijn thuiswedstrijden en het stadion heeft een capaciteit van ongeveer 18.200 zitplaatsen. Het stadion is verdeeld in vier tribunes met de namen Loftus Road End (vaak afgekort tot The Loft) Ellerslie Road Stand, South Africa Road Stand en the School End ,de tribune waar het publiek zit van de uitspelende ploeg.

Het terrein werd voor het eerste gebruikt door FC Shepherd’s Bush op 22 oktober 1904. Een amateurclub die werd opgeheven in de eerste wereldoorlog. Queens Park Rangers verhuisde naar Loftus Road in 1917. Dit deden ze omdat hun eigen terrein, Park Royal was ingenomen door het leger. Een tribune van Park Royal werd afgebroken en opnieuw opgebouwd aan de Ellerslie Road. In 1938 kwam er een nieuwe overdekte tribune voor 6.000 man op Loftus Road. Op 5 november 1953 werd er voor het eerst gevoetbald onder lichtmasten en dit was een oefenwedstrijd tegen Arsenal. In het seizoen van 1968/69 werd er een nieuwe tribune gemaakt, de South-Africa Road Stand werd genoemd. En in 1972 werd de tribune op Ellerslie Roadweer gerenoveerd. In 1980 werden er nieuwe tribunes gemaakt op School End en een jaar later was dan ook Loftus Road End weer aan de beurt. In het jaar 1994 werden er allemaal stoeltjes geplaatst en waren er geen staanplaatsen meer.

Loftus Road is van het seizoen 1996/97 tot en met 2001/02 ook gebruikt door een rugby club en wel door Wespen RFC. Loftus Road is verder ook gebruikt door het nationale voetbalteam van Australie tegen Ghana en Zuid-Afrika. Ellerslie Road Stand is de plaats waar de harde kern van Queens Park Rangers zich tijdens de wedstrijd begeeft. Deze harde kern wordt ook wel “R Block†genoemd.

2vx52lx.pngn4y70p.png29o4s9x.png

V.L.N.R. Ellerslie Road Stand, School End en The Loft

[spoiler=Stadium]Ik hoop dat ik jullie nu wat meer inzicht heb kunnen geven over het mooie stadion van Queens Park Rangers, Loftus Road

Volgende update waarschijnlijk vrijdagmorgen anders na het weekend i.v.m. drukte

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.