Spring naar bijdragen

[FM2010] Good fathers make good sons; Vengeance

Featured Replies

Geplaatst

[spoiler=Begin]

Deze Novelle sluit aan op mijn vorige. Alles doorlezen is wat veel werk, maar om in de stemming te komen zou je in iedergeval de laatste pagina's kunnen lezen:

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=25435

dag1update1.png

[spoiler=opzet]

Zoals al vermeld, deze novelle gaat verder waar mijn 2009 novelle stopt. Met de aantocht van FM2010 zocht ik naar een overgang, dit leek me een manier om dat te doen.

[spoiler=banner]

Wie kan mij helpen aan een fatsoenlijke banner, ik ben daar totaal niet handig in...

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Begin]

Deze Novelle sluit aan op mijn vorige. Alles doorlezen is wat veel werk, maar om in de stemming te komen zou je in iedergeval de laatste pagina's kunnen lezen:

dag1update1.png

[spoiler=opzet]

Zoals al vermeld, deze novelle gaat verder waar mijn 2009 novelle stopt. Met de aantocht van FM2010 zocht ik naar een overgang, dit leek me een manier om dat te doen.

[spoiler=banner]

Wie kan mij helpen aan een fatsoenlijke banner, ik ben daar totaal niet handig in...

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Begin]

dag1update1.png

[spoiler=opzet]

[spoiler=banner]

Geplaatst

Leuk dat ook jij een vervolg gaat geven op je verhaal van FM 2009. Ik had net nog eventjes moeten lezen hoe dat verhaal afliep, maar ik ben er nu helemaal klaar voor! Succes

Geplaatst

Succes :)

Geplaatst
  • Auteur

dag1update2.png

[spoiler=reacties]

Leuk dat ook jij een vervolg gaat geven op je verhaal van FM 2009. Ik had net nog eventjes moeten lezen hoe dat verhaal afliep, maar ik ben er nu helemaal klaar voor! Succes

Dank voor de reactie!

Ziet er goed uit, ga zo door!

Thanks voor de reactie!

Succes :)

Dank je!

Succes met deze novelle!

Thanx!

[spoiler=next]

De wedstrijd en wat daarna gebeurd. (geen carriere beindigende blessure..)

Geplaatst

"als er een valstrik wordt gezet, loopt Foofur er niet in

of hij wordt net op tijd gered

door een vriend of een vriendin

dat is Foofur" :banana::D

tof dat je er weer mee doorgaat, ik heb je novelle van in den beginne gevolgd en ik was heel tevreden dat je na een periode van inactiviteit terug was

het overlijden van jamie was jammer maar door er nu nog verder te gaan met een zoon, geef je uw titel nog meer waarde!

KUTGW:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

dag2update1.png

[spoiler=reacties]

Erg veel reacties, dank, heel fijn!

succes

Dank je wel!

"als er een valstrik wordt gezet, loopt Foofur er niet in

of hij wordt net op tijd gered

door een vriend of een vriendin

dat is Foofur" :banana::D

tof dat je er weer mee doorgaat, ik heb je novelle van in den beginne gevolgd en ik was heel tevreden dat je na een periode van inactiviteit terug was

het overlijden van jamie was jammer maar door er nu nog verder te gaan met een zoon, geef je uw titel nog meer waarde!

KUTGW:thumb:

Tof dat je m weer volgt, altijd fijn als je weer reageerd, dank daarvoor! Goed ook dat je Foofur kent, dat is al heel lang geleden allemaal ;sm;

Ziet er goed uit maat, ga zo door!

Thanx voor de reply!

[spoiler=banners]

jr8ynk.png

hunn6x.png

Thanx man! ik had via t grafische forum eentje gekregen, maar ik ga die van jou ook spoedig gebruiken!! THanx!

ziet er allemaal goed uit!!! ga zo door

Dank je wel voor de reactie!

Leuk vervolg op je vorige novelle ;) kijk uit naar deze

Thanx! hopelijk is de volgende ook naar wens!

Een sterk begin, van wat waarschijnlijk een sterke novelle zal zijn.

In ieder geval succes!

Dank je wel! we doen ons best ;sm;

[spoiler=deze update]

Ik geef toe dat deze niet zo heel sterk is, stukje herschreven, maar zag te laat dat ik het oude stuk in deze update had geplakt.. En te lui om dat nog aan te passen :m: excuses.

Geplaatst

Originele benadering en die foto van Vinnie Jones is schitterend ! Typeert hem volledig als speler ! En een geluk dat je samen met Vinnie Junior speelt :) Let wel op schrijffouten, misschien de tekst eens nalezen want er staan een aantal kleine foutjes in

Succes anyway en het is een tof stukje

Geplaatst
  • Auteur

dag3update1.png

[spoiler=reacties]

mooie update! lekker om te lezen

Dank je!

bwoa, het is toch wel een mooi stukje hoor

Thanks voor de reactie. FF opschieten van mijn kant... ik wou alles wat rekken totdat 2010 zou uitkomen. Ondertussen is t verkrijgbaar, dus ff wat achterstand inhalen

Originele benadering en die foto van Vinnie Jones is schitterend ! Typeert hem volledig als speler ! En een geluk dat je samen met Vinnie Junior speelt :) Let wel op schrijffouten, misschien de tekst eens nalezen want er staan een aantal kleine foutjes in

Succes anyway en het is een tof stukje

Dank voor de reactie!

Klopt ja, ik had perongeluk ook de spellingscontrole uitgeschakeld ivm alle namen die erin zitten.

Deze update was ook nog zonder, de volgende die ik straks plaats is wel compleet gechecked!

Geplaatst
  • Auteur

dag4update1.png

[spoiler=2018/2021]

We zijn inmiddels al wat verder in de toekomst, als iemand een screenshot wil hebben van een bepaalde speler of team hoor ik dat graag!

Ronaldo in 2021.. Heb zijn stats na 2018 ff weggegumd.

ronaldorr.png

Geplaatst
  • Auteur

dag4update2.png

[spoiler=update]

Twee achter elkaar, ff opschieten voor mijn vakantie.... ;e

Geplaatst

Mooie updates!

Opvallend dat Newcastle kampioen is geworden in 2015,

speelt Vela nog steeds bij Arsenal?

Ben benieuwd hoe deze novelle verder gaat lopen, ben benieuwd!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Even een korte uitleg bij deze Novelle.

Ik begin in het jaar 2021. Charley heb ik een paar jaar ouder gemaakt dan in werkelijkheid. Eigenlijk zou ik pas ergens 2029 moeten beginnen,

maar dan zijn alle spelers al gestopt. Nu lopen er nog een paar grote namen rond. Wel op het einde van hun carriere.

Voor de rest houd ik het zoveel mogelijk kloppend, qua namen, locaties en functies.

ga je effectief starten fm2010 te spelen in het jaar 2018???

In 2021 zelfs. Grappig hoe bepaalde spelers zich hebben ontwikkeld.

Mooie updates!

Opvallend dat Newcastle kampioen is geworden in 2015,

speelt Vela nog steeds bij Arsenal?

Ben benieuwd hoe deze novelle verder gaat lopen, ben benieuwd!

Vela is in 2011 naar Juvents gegaan. Speelt daar in 2021 nog. Carriere in een wordt samengevat: Goals!

velaam.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.