Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

1255871465-40.jpg

Het was weer eens een avond als alle andere, ik had net mijn pc afgesloten en voor het slapen gaan speelde ik nog een potje fifa. Morgen zou het een zware dag worden, met de B3 moesten we tegen de koploper van onze competitie Ik sloot mijn spel met fifa af en net toen ik op het uitknopje drukte kwam me vader met de telefoon naar me toe. “Het is je trainer†zei die. Ik pakte de telefoon en hoorde de stem van me trainer die vroeg of ik misschien de volgende dag de B3 wou laten schieten om met de A1 mee te gaan. Ik schreeuwde een keiharde “ja†door de telefoon, ik kon het niet geloven dat ze mij belden voor de A1, toch voelde ik zenuwen en kon die avond amper slapen.

De volgende dag….

Na een slechte nacht van 4 uurtjes slaap werd ik wakker, ik besloot om een broodje te gaan eten om energie op te doen voor de wedstrijd van 3 uur. Om kwart over 12 verliet ik mijn huis om nog even de eerste helft van me eigen team te zien. De B3 speelde een zeer zwakke wedstrijd en verloor met 6-0. Toen ik naar de A1 liep voelde ik me steeds meer op me gemak, ik moest gewoon doen wat ik altijd deed, en me eigen wedstrijd keepen. Ik werd meteen goed opgevangen door de jongens van de A1, de meeste hadden mij is een keer zien keepen en hadden wel vertrouwen in mij, ook dat gaf mij een goed gevoel. Tijdens de rit in de bus luisterde ik muziek om tot rust te komen, we kwamen met vertraging aan dus moesten snel omkleden en een warming up doen. Toen de scheidsrechter het veld op kwam begon de eerste helft….

Geplaatst
  • Auteur

1255871465-40.jpg

Het was weer eens een avond als alle andere, ik had net mijn pc afgesloten en voor het slapen gaan speelde ik nog een potje fifa. Morgen zou het een zware dag worden, met de B3 moesten we tegen de koploper van onze competitie Ik sloot mijn spel met fifa af en net toen ik op het uitknopje drukte kwam me vader met de telefoon naar me toe. “Het is je trainer†zei die. Ik pakte de telefoon en hoorde de stem van me trainer die vroeg of ik misschien de volgende dag de B3 wou laten schieten om met de A1 mee te gaan. Ik schreeuwde een keiharde “ja†door de telefoon, ik kon het niet geloven dat ze mij belden voor de A1, toch voelde ik zenuwen en kon die avond amper slapen.

De volgende dag….

Na een slechte nacht van 4 uurtjes slaap werd ik wakker, ik besloot om een broodje te gaan eten om energie op te doen voor de wedstrijd van 3 uur. Om kwart over 12 verliet ik mijn huis om nog even de eerste helft van me eigen team te zien. De B3 speelde een zeer zwakke wedstrijd en verloor met 6-0. Toen ik naar de A1 liep voelde ik me steeds meer op me gemak, ik moest gewoon doen wat ik altijd deed, en me eigen wedstrijd keepen. Ik werd meteen goed opgevangen door de jongens van de A1, de meeste hadden mij is een keer zien keepen en hadden wel vertrouwen in mij, ook dat gaf mij een goed gevoel. Tijdens de rit in de bus luisterde ik muziek om tot rust te komen, we kwamen met vertraging aan dus moesten snel omkleden en een warming up doen. Toen de scheidsrechter het veld op kwam begon de eerste helft….

Geplaatst
  • Auteur

1255871465-40.jpg

De volgende dag….

Geplaatst

Succes dan maar :)

Geplaatst
  • Auteur
Waarschijnlijk raak je dit duel geblesseerd?? :p

Succes;)

Bij de meeste novelles is dit juist, maar ik verklap je alvast:

dat is niet zo (A) dit is namelijk een echt gebeurd verhaal van gisteren en eergisteren :banana:

Geplaatst
  • Auteur

1255871465-40.jpg

Het was de tegenstander die druk uitoefende op onze defensie en ze creëerden kans na kans, ik merkte dat ik een goede vorm te pakken had en pakte elke bal met weinig moeite. In de 20e minuut werd onze rechtsback op de grond geduwd en kwam met zijn hand op de bal, de scheidsrechter zag het fout en gaf een penalty. Ik stond oog in oog met de spits ik sloot me ogen, koos een hoek uit, dook en ik voelde dat de bal tegen me hand aan kwam. Ik opende me ogen en zag dat de bal naast was gerold, iedereen kwam naar me toe gerend om me te complimenteren, ik voelde me net een held. De rest van de eerste helft hadden wij het heft in handen en had ik amper wat de doen. In de rust kregen we een preek van de coach die niet tevreden was met ons spel. We leunden teveel naar achter volgens hem, en moesten meer in de aanval gaan. Hij haalde een verdediger eruit en er kwam een middenvelder voor zijn plaats. We begonnen fel aan de tweede helft, maar we konden toch weinig kansen creëren. De tegenstander besloot om te counteren en doordat wij aanvallend speelde kwamen zij er af en toe goed uit, met een steekpass stond de spits tegenover mij, hij wou de bal in de lange hoek krullen, met een reflex raakte ik de bal met de buitenkant van me hand, de bal kwam op de paal en rolde in de bal van de andere spits, ik rende zo snel als ik kon richting goal, de spits schoot, ik sprong zo ver als ik kon en tikte de bal naar de zijkant, weer kwamen de spelers van de A1 naar me toe voor een schouderklopje. Met nog 10 minuten op de klok kwam de topspits van de A1 binnen de lijnen, hij was net terug van een blessure en kon 10 minuten spelen. Hij stond koud 2 minuten in het veld toen hij de verlossende 1-0 binnenschoot. De laatste acht minuten speelde wij de wedstrijd rustig uit. De scheids blies af en iedereen rende op mij af, en ik wist dat ik het goed had gedaan. Toen ik het veld afliep om te gaan douchen kwam er een onbekende man op mij aflopen…….

[spoiler=Reacties] Bedankt voor alle motiverende reacties!_O_

Geplaatst
  • Auteur

1255871465-40.jpg

De man zegt dat hij van mij genoten heeft en dat hij snel zou horen wat er met mij zou gebeuren. Na die woorden liet hij mij verbaasd achter. Wat zou ik moeten horen? En wie is die man? Allemaal vragen die onder de douche en op de terugweg in de auto door mijn hoofd spookte. Toen we terugkwamen bij de club besloten we om met de groep nog even een biertje te drinken op de overwinning. Na 3 biertjes bedankte ik de jongens voor deze prachtige ervaring en stapte op mijn fiets om terug naar huis te gaan. Eenmaal thuis aangekomen zag ik me opa, oma, oom en tante allemaal op de bank zitten. Me vader kwam trots naar me toe en feliciteerde mij, ook me moeder stond op en ging naast me staan. Ik keek beduusd naar mijn vader. Eindelijk kwam er wat uit de mond van me pa. “We hadden een man aan de telefoon die zei dat jij volgens hem de opvolger van Piet Velthuizen moet wordenâ€. Ik schrok en dacht meteen aan die man die mij na de wedstrijd aansprak. Was hij een scout van Vitesse? Ik besloot al me gedachten aan de kant te zetten en samen met de rest een stuk taart te eten.

4 dagen later….

4 dagen na de wedstrijd hoor ik de post op de mat vallen, in de hoop dat de nieuwe Voetbal International in de bus ligt ren ik naar beneden om de post te checken. Allemaal rekeningen en rotzooi van me ouders. Op het laatste moment zie ik een brief die in de bus bleef hangen, ik trek de brief eruit en zie dat mijn naam erop staat. Ik scheur de envelop open en lees de brief……

FM_Lesly bedankt voor je reactie!

Geplaatst

oh je mag nog geen bier drinken als je een B-er bent :O

Geplaatst
  • Auteur

1255871465-40.jpg

1255933123-630.jpg

[spoiler=@Yaspa] In de B kan je ook 16 zijn hoor! haha, bedankt voor je reactie!:clap:

Geplaatst

Zo zeg, nu al een opvolger van Piet? Toch netjes als het je lukt. Succes.

Geplaatst

Vitesse is een club met financiële problemen als ik mij niet vergis en het zou tof zijn mocht je daar aan de slag gaan ! Toffe opzet tot nu toe. Veel succes

Geplaatst
  • Auteur

1255871465-40.jpg

In de auto op weg naar Vitesse voelde ik me nogal zenuwachtig, ik had nog wat last van me knieblessure die ik in de laatste training bij me club opliep. Eenmaal aangekomen werd ik meteen vriendelijk ontvangen, ik ging me omkleden en verscheen op het trainingsveld, meteen al tijdens de warming up voelde ik dat het niet goed was met me knie, maar ik zei niks omdat ik bang was dat ze me meteen terugstuurden. Ik kreeg kritiek omdat ik de rest van de groep niet kon bijhouden. Toen we aankwamen bij het afwerken op goal, pakte ik de bal mooi uit de rechterhoek. Bij de tweede bal die ik pakte voelde ik een flinke pijnscheut in me linkerknie, ik probeerde zo weinig mogelijk te laten merken, en dat lukte niemand zei er wat van. Helaas hielp me knieblessure niet met het goed presteren. Ik maakte nog 4 blunders. Met een verslagen gevoel nam ik plaats op de stoel naast de trainer van de B1, ik mocht gaan en hoefde niet meer terug te komen. Ik stapte de auto in met tranen in me ogen. Zo grote kans die ik heb verprutst, maar ik gaf niet op, ik wist dat ik het kon en besloot met de A1 mee te gaan trainen en spelen om zo misschien een tweede kans te krijgen. Die avond deed ik iets wat ik normaal niet zo doen. Ik bad tot god met de vraag of hij me bij wou staan. Op datzelfde moment hoor ik de post vallen…….

Bedankt voor alle mooie reacties!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.