Geplaatst 17 oktober 200915 jr. Het is niet te geloven als wij aan vroeger denken. We waren gewone straat voetballers met ambitie, maar nooit gedacht om echt ver te komen. Nu voetballen ik en mijn broer allebei bij een ''grote'' club. Ik ben blij dat wij het samen kunnen doen. We steunen elkaar door dik en dun en niets kan ons in de weg staan. Onze vader zei vroeger altijd al dat wij goed konden voetballen en dat we zeker te weten bij een profclub zouden eindigen. Als onze vader dat dan zei gingen we meteen naar buiten om onze kunstjes te laten zien, maar nu komt het echte werk. Ik weet nog hoe het allemaal begon, ik en m'n broer voetbalden bij een amateurploegje in het C1. We hadden 5 C elftallen dus we waren al trots dat we zo hoog voetbalden, we wisten dat er veel scouts bij deze wedstrijd waren tegen onze aardsrivaal, maar we hadden nooit kunnen dromen wat erna ging gebeuren. Na de wedstrijd gaf de trainer ons nog een knipoogje, omdat wij de beste van het veld waren. We hadden de wedstrijd met 3-1 gewonnen. We hadden allebei 1 keer gescoord, en we waren zeker trots. En dan gebeuren vier dagen later het onmogelijke....
Geplaatst 17 oktober 200915 jr. Auteur Het is niet te geloven als wij aan vroeger denken. We waren gewone straat voetballers met ambitie, maar nooit gedacht om echt ver te komen. Nu voetballen ik en mijn broer allebei bij een ''grote'' club. Ik ben blij dat wij het samen kunnen doen. We steunen elkaar door dik en dun en niets kan ons in de weg staan. Onze vader zei vroeger altijd al dat wij goed konden voetballen en dat we zeker te weten bij een profclub zouden eindigen. Als onze vader dat dan zei gingen we meteen naar buiten om onze kunstjes te laten zien, maar nu komt het echte werk. Ik weet nog hoe het allemaal begon, ik en m'n broer voetbalden bij een amateurploegje in het C1. We hadden 5 C elftallen dus we waren al trots dat we zo hoog voetbalden, we wisten dat er veel scouts bij deze wedstrijd waren tegen onze aardsrivaal, maar we hadden nooit kunnen dromen wat erna ging gebeuren. Na de wedstrijd gaf de trainer ons nog een knipoogje, omdat wij de beste van het veld waren. We hadden de wedstrijd met 3-1 gewonnen. We hadden allebei 1 keer gescoord, en we waren zeker trots. En dan gebeuren vier dagen later het onmogelijke....
Geplaatst 17 oktober 200915 jr. Auteur Het is niet te geloven als wij aan vroeger denken. We waren gewone straat voetballers met ambitie, maar nooit gedacht om echt ver te komen. Nu voetballen ik en mijn broer allebei bij een ''grote'' club. Ik ben blij dat wij het samen kunnen doen. We steunen elkaar door dik en dun en niets kan ons in de weg staan. Onze vader zei vroeger altijd al dat wij goed konden voetballen en dat we zeker te weten bij een profclub zouden eindigen. Als onze vader dat dan zei gingen we meteen naar buiten om onze kunstjes te laten zien, maar nu komt het echte werk. Ik weet nog hoe het allemaal begon, ik en m'n broer voetbalden bij een amateurploegje in het C1. We hadden 5 C elftallen dus we waren al trots dat we zo hoog voetbalden, we wisten dat er veel scouts bij deze wedstrijd waren tegen onze aardsrivaal, maar we hadden nooit kunnen dromen wat erna ging gebeuren. Na de wedstrijd gaf de trainer ons nog een knipoogje, omdat wij de beste van het veld waren. We hadden de wedstrijd met 3-1 gewonnen. We hadden allebei 1 keer gescoord, en we waren zeker trots. En dan gebeuren vier dagen later het onmogelijke....
Geplaatst 17 oktober 200915 jr. Je derde FM2010 novelle en het spel is nog niet eens uit, succes :mrgy:.
Geplaatst 17 oktober 200915 jr. Ik weet al over wie het gaat!:oops: Succes met je novelle, ben benieuwd!:)
Geplaatst 18 oktober 200915 jr. Succes;) Alleen waarom heb je al drie novelles waarin je nog geen wedstrijd hebt geplaatst:cab: