Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
Ik start hier vast een novelle voor football manager 2010, ook al is deze nog niet uit. Tot de release zal ik per twee dagen een update plaatsen, als het spel eenmaal uitgekomen is zal dat elke dag zijn.

Ik ben geen grafisch wonder dus verwacht op dat onderdeel ook niet teveel van me. Ik zal starten met Ajax.

2rm5k3l.jpg

• Antwoorden 146
  • Weergaven 109
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Ik start hier vast een novelle voor football manager 2010, ook al is deze nog niet uit. Tot de release zal ik per twee dagen een update plaatsen, als het spel eenmaal uitgekomen is zal dat elke dag zijn.

Ik ben geen grafisch wonder dus verwacht op dat onderdeel ook niet teveel van me. Ik zal starten met Ajax.

2rm5k3l.jpg

Geplaatst
  • Auteur

2rm5k3l.jpg

Geplaatst

En alweer een FM 2010 novelle, het wordt eens tijd dat het spel uitkomt :p Veel succes bij Ajax!

Geplaatst
En alweer een FM 2010 novelle, het wordt eens tijd dat het spel uitkomt :p Veel succes bij Ajax!

Vrijdag toch de demo?? :m:

Lekker de vakantie FM'en :D

Succes met de mooiste club van NL!

Geplaatst

Veel succes bij Ajax. Maak ze weer groots, net als vroeger! :thumb:

Geplaatst

je hebt een foutje gemaakt je zegt ik ben grafisch wonder dus verwacht op dat onderdeel ook niet te veel van me:P

Geplaatst

Succes met de mooiste club!

Geplaatst

Succes..

In fm veel succes,,

( maar in het egt.. liever psv! )

Geplaatst

succes wouter ;)

Geplaatst
  • Auteur

ev182d.png

Jol zegt baan Ajax af

Vanochtend werd het duidelijk, Martin Jol word niet de nieuwe coach van Ajax. De Amsterdammers zouden hem gister op een gesprek hebben uitgenodigd, maar Jol heeft deze afgezegd.

De rede voor de afwijzing is waarschijnlijk zijn baan bij HSV. Hij is in Duitsland bezig met een project en wil deze graag afmaken.

De Hagenaar is pas een seizoen bezig bij HSV, hij haalde de halve finale van de UEFA cup(verlies tegen Werder Bremen) en de vijfde plaats in de competitie.

Jol leek na met van Gaal de beste kandidaat voor Ajax. Hij paste net als Louis perfect in het plaatje van het bestuur, daarom zal dit wel een aardige tegenvaller zijn. Het bestuur weigert voorlopig een reactie te geven op dit incident. Over nieuwe kandidaten zijn nu al enkele geruchten. Ajax zou Frank de Boer en Patrick Kluivert in het visier te hebben, maar ook daarop is nog geen uitspraak gedaan. Ook zou Ajax een laatste poging gedaan hebben om Cruijff erbij te betrokken, maar deze zou afgewezen zijn. Hoe het verder gaat bij de Ajax is nog niet duidelijk, vanmiddag volgd een uitgebreidde persconferentie.

15qszk9.jpg

Allemaal bedankt voor de reacties!
Geplaatst

Hehe, die vlag die in jouw banner verwerkt zit heb ik in mijn kamer hangen :p

Leuke stukjes ;)

Geplaatst
Jol leek na met van Gaal de beste kandidaat voor Ajax. Hij paste net als Louis perfect in het plaatje van het bestuur, daarom zal dit wel een aardige tegenvaller zijn. Het bestuur weigert voorlopig een reactie te geven op dit incident. Over nieuwe kandidaten zijn nu al enkele geruchten. Ajax zou Frank de Boer en Patrick kluivert in het visier te hebben, maar ook daarop is nog geen uitspraak gedaan. Ook zou ajax een laatste poging gedaan hebben om Cruijf erbij te betrokken, maar deze zou afgewezen zijn.

Let wel op stijlfouten, bovenstaande alinea staat vol met foutjes die het lezen minder prettig maken, althans dat is bij mij het geval. Zo heb je de ene keer Ajax met en de andere keer zonder hoofdletter geschreven. kluivert is eveneens zonder hoofdletter, en is het Cruijff ipv Cruijf. De opbouw van de eerste en laatste zin zijn ook niet goed. Zijn kleine dingetjes ik weet het, maar deze brengen je novelle wel naar een hoger niveau. Verder succes bij Ajax!

Geplaatst
  • Auteur
Hehe, die vlag die in jouw banner verwerkt zit heb ik in mijn kamer hangen :p

Leuke stukjes ;)

Ziet er weer goed uit :thumb:

Korte update, maar ben toch benieuwd naar het vervolg ;)

Bedankt voor jullie reacties! :thumb:

Let wel op stijlfouten, bovenstaande alinea staat vol met foutjes die het lezen minder prettig maken, althans dat is bij mij het geval. Zo heb je de ene keer Ajax met en de andere keer zonder hoofdletter geschreven. kluivert is eveneens zonder hoofdletter, en is het Cruijff ipv Cruijf. De opbouw van de eerste en laatste zin zijn ook niet goed. Zijn kleine dingetjes ik weet het, maar deze brengen je novelle wel naar een hoger niveau. Verder succes bij Ajax!

Ik heb er even naar gekeken, en verbeterd wat ik kon ondekken. In elk geval bedankt voor je commentaar! (y)

Geplaatst

ziet er allemaal top uit!

succes met de mooiste club van Nederland!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.