Geplaatst 9 oktober 200915 jr. Je beste spits laten gaan voor een astronomisch bedrag of toch liever nog een seizoen laten groeien bij jouw team? Vraag hier de andere managers om advies.
Geplaatst 9 oktober 200915 jr. Auteur Je beste spits laten gaan voor een astronomisch bedrag of toch liever nog een seizoen laten groeien bij jouw team? Vraag hier de andere managers om advies.
Geplaatst 9 oktober 200915 jr. Auteur Je beste spits laten gaan voor een astronomisch bedrag of toch liever nog een seizoen laten groeien bij jouw team? Vraag hier de andere managers om advies.
Geplaatst 15 oktober 200915 jr. Mijn Go or No go gaat eigenlijk al over het echte spel. AFCAjax Vd Wiel is de enige rechtsback die in mijn plaatje past, maar nu wil ik Melchiot als ervarenrot en reserve erbij halen? Go or No go?
Geplaatst 15 oktober 200915 jr. Als hij niet teveel kost en niet al te veel loon vraagt zou ik het wel doen, is wel leuk om het terug te halen naar Ajax. Hij zal nog ongeveer twee seizoenen meekunnen.
Geplaatst 15 oktober 200915 jr. Oke, als iemand de demo al heeft... Is die nog een beetje goed voor het echte AJAX niveau?
Geplaatst 15 oktober 200915 jr. Melchiot moet nog wel aardig op dat niveau meekunnen, dus ik zeg GO. In de demo is hij bij mij voor 2.8 mln verkocht aan Sunderland, dus de prijs valt wel mee
Geplaatst 16 oktober 200915 jr. Ik zou zeggen NO GO. Oud en niet van toegevoegde waarde. Koop daarvoor in de plaats een jeugdig talent die in de toekomst de plaats van v/d wiel over kan nemen, óf een jeugdexponent.
Geplaatst 17 oktober 200915 jr. Opare zou ik eerder op een GO zetten, want hij staat weer in het begin van het seizoen op de transferlijst voor 475K bij mij, elke keer als ik een nieuwe demo-game begin staat hij daar weer. Toch een toptalent en kan zicht achter v/d Wiel mooi ontwikkelen op de training, wie weet speelt hij het 2e seizoen Gregory er al uit ;)
Geplaatst 19 oktober 200915 jr. Mijn Go or No go gaat eigenlijk al over het echte spel. AFCAjax Vd Wiel is de enige rechtsback die in mijn plaatje past, maar nu wil ik Melchiot als ervarenrot en reserve erbij halen? Go or No go? Waarom Melchiot kopen als je Bruno Silva of Ogararu als reserve hebt...
Geplaatst 19 oktober 200915 jr. Ik ben Atlético Madrid en voor de AMR heb ik 2 toppers/grootverdieners. Ik heb liever 1 topper en 1 talent. Dus ik wil Maxi Rodriguez of Simao verkopen. Simao voor 17,5M weg of Maxi Rodriguez voor 24M weg?
Geplaatst 20 oktober 200915 jr. duidelijk simao weg. hoewel hij ook niet slecht is, maarja snap wel dat je liever geld maakt. en eventueel talent(en) aantrekt dan
Geplaatst 20 oktober 200915 jr. Maxi kon ik zelf niet behouden, Man Utd bood 24 miljoen en dat was zijn clausule. Heb eigenlijk geen vervanger voor hem gehaald.. Maar het is wel een gemis hoor. Als je kan kiezen, moet je Simao weg doen.
Geplaatst 20 oktober 200915 jr. Zal ik naar Chelsea gaan? Heb net ontslag genomen bij Liverpool in 2011/2012.
Geplaatst 20 oktober 200915 jr. Maxi kon ik zelf niet behouden, Man Utd bood 24 miljoen en dat was zijn clausule. Heb eigenlijk geen vervanger voor hem gehaald.. Maar het is wel een gemis hoor. Als je kan kiezen, moet je Simao weg doen. Oke dat is wel balen. Ik heb hem een nieuw contract aangeboden met een hogere clausule nadat Manchester naar hem informeerde en die accepteerde hij :D Zal ik naar Chelsea gaan? Heb net ontslag genomen bij Liverpool in 2011/2012. Persoonlijk zou ik dat niet doen omdat ik niks met Chelsea heb. Waar kan je nog meer heen?
Geplaatst 20 oktober 200915 jr. Oke dat is wel balen. Ik heb hem een nieuw contract aangeboden met een hogere clausule nadat Manchester naar hem informeerde en die accepteerde hij :D Persoonlijk zou ik dat niet doen omdat ik niks met Chelsea heb. Waar kan je nog meer heen? Nog niets, heb ook niets met Chelsea maar dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Aan de andere kant wil ik ook wel naar een ander land en ben ik bondscoach van Engeland dus kan ik misschien eerst even het EK afmaken. Selectie. Ik wacht even de aanbieding af.
Geplaatst 20 oktober 200915 jr. Best wel weinig Engelsen hebben ze :p Misschien een uitdaging om het team wat meer te nationaliseren? En dan met Engeland proberen om zoveel mogelijk Chelsea spelers in het team te hebben?