Geplaatst 14 oktober 200915 jr. Goede resultaten! En er staan een aantal leuke statistieke tussen! En Fantasy, Hoe zit het nu Financieel met Notts County?
Geplaatst 14 oktober 200915 jr. Goede resultaten! En er staan een aantal leuke statistieke tussen! En Fantasy, Hoe zit het nu Financieel met Notts County? Anderhalf miljoen tb en een zeer goed saldo. Ik dacht 11 miljoen. Ik ben nu echter met Benfica bezig en heb Notts alweer verwijderd.
Geplaatst 14 oktober 200915 jr. Ik verloor 2-0 uit tegen Celtic dus ik moest dit winnen. Of een speler van jou scoort 4x in 1 helft.
Geplaatst 14 oktober 200915 jr. Arsenal is gewoon een hele mooie club! :thumb: [spoiler=Eerste oefenwedstrijd] Wilshere, heldje. _O_ Jammer van die blessures weer.
Geplaatst 15 oktober 200915 jr. Nou eerste officiële duel in FM2010 is lekker binnenkomen :) Ik heb trouwens nog geen één blessure gehad ;)
Geplaatst 15 oktober 200915 jr. Eerste competitieduel winnen in een uitverkocht huis van de titel favoriet.
Geplaatst 15 oktober 200915 jr. Lekker hoor! Kan trouwens iemand ff een screentje maken van Tote van Hercules CF(Liga Adelante)?
Geplaatst 15 oktober 200915 jr. Wel beter dat bij de statistieken nu ook staat paal/lat. Vond het altijd irritant dat dit onder niet op doel werd geplaatst... Wat een resultaat tegen Atletico 2-8..._O_