Jump to content

Nieuwe aanwinsten

Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

[spoiler=The Beatles - Abbey Road groen vinyl (voorbeeld)]19690926_AbbeyRoad_lp_UK_green.jpg

[spoiler=The Beatles - magical mystery tour geel vinyl (voorbeeld)]U52BmLq.jpg

[spoiler=The Beatles Story (voorbeeld)]thebeatles-thebeatlesstory-greenlabel-doublelp-333475.jpg

Abbey Road is de duurste van de 3.

Ik ben een gelukkig mens _O_

Laatste twee weken weer wat plaatjes ingeslagen:

411. Mogwai - Atomic

412. Mikal Cronin - Mikal Cronin

413. Placebo - Sleeping With Ghosts

414. HÆLOS - Full Circle

415. Daughter - Not To Disappear

416. Iggy Pop - Post Pop Depression

417.I Am Oak - Our Blood

418. The Last Shadow Puppets ‎– Everything You've Come To Expect

Weekendje Den Haag gedaan. Daar hadden ze een héle goede platenzaak. M'n boekje de afgelopen tijd wel wat te buiten gedaan. Nu weer ff sparen.. :cab:

419. Slowdive - Blue Day

420. Pink Floyd - Ummagumma

421. Echo & The Bunnymen - Echo & The Bunnymen

422. The Decemberists - The Crane Wife

423. Fever Ray - Fever Ray (yeah! is al lang niet meer leverbaar, dus zocht deze al een tijd)

424. The Sound (2) - From The Lions Mouth (dikke tip mensen!)

425. Slowdive - Just For A Day

[MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; ik ken er zo op het oog bijna (Hansard) niks van. Welke móet ik checken?

Met pijn in het hart sla ik deze keer trouwens de platenbeurs in Utrecht over. Zou ook echt wat voor jou zijn bas2204.. (Bas?) Maar zoals op de vorige pagina te zien is heb ik wel even genoeg gekocht.

Book of Shadows II van Zakk Wylde moet je absoluut proberen. Solo album van een weergaloze gitarist!

Scarecrow van John Cougar Mellencamp is een absolute aanrader voor mensen die Bruce Springsteen kunnen waarderen. En het naar de band vernoemde album van Traffic (links op de tweede foto) is ook een relatief onbekend album van een ondergewaardeerde band met Steve Winwood als voorman.

En ik wil idd ook graag een keer naar de platenbeurs, maar dit weekend kwam het niet uit en heb ik het maar bij RSD gehouden.

(En het is idd gewoon Bas ;))

Edited by bas2204

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Book of Shadows II van Zakk Wylde moet je absoluut proberen. Solo album van een weergaloze gitarist!

Scarecrow van John Cougar Mellencamp is een absolute aanrader voor mensen die Bruce Springsteen kunnen waarderen. En het naar de band vernoemde album van Traffic (links op de tweede foto) is ook een relatief onbekend album van een ondergewaardeerde band met Steve Winwood als voorman.

En ik wil idd ook graag een keer naar de platenbeurs, maar dit weekend kwam het niet uit en heb ik het maar bij RSD gehouden.

(En het is idd gewoon Bas ;))

Zie nu pas dit bericht. Maar ben zelf wel fan van Springsteen en ben de laatste tijd ook wat meer naar Mellencamp aan het luisteren. Vooral een nummer als Small Town (lijkt sterk op Just Like Fire Would van dat Springsteen gecoverd heeft van The Smiths) vind ik leuk, welk album is echt een aanrader Bas?

Zelf laatst deze plaatjes gekocht, sommigen na duizenden uren draaien op Spotify toch maar aanschaffen. Wel zo eerlijk voor de artiest.:

Edit: Net ook nog weer even wat besteld: 8 cd's voor 46,- via Dodax.nl (niet alle recensies zijn top (levertijd is matig) maar heb de cd's toch niet snel nodig) o.a. Jackson Browne, The Horrible Crowes en Glen Hansard. Brian-Fallon-Gaslight-Anthem-Painkillers.jpg

3285423.jpg

R-3807350-1345195179-4124.jpeg.jpg

BGCDFW02.JPG

De laatste is de 'Deluxe' versie.

Edited by Markuss