Kloppie Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Nice, G. Heb je misschien een lijstje ofso met welke je allemaal hebt?:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 ik vond illinois 10x leuker dan age of adz. maar ga die laatste nog wel een nieuwe luisterbeurt geven binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Nice, G. Heb je misschien een lijstje ofso met welke je allemaal hebt?:D http://www.musicmeter.nl/user/39548/albums/2#albums Allemaal vinyl trouwens :) ik vond illinois 10x leuker dan age of adz. maar ga die laatste nog wel een nieuwe luisterbeurt geven binnenkort. Eensch maar Michigan is net zo goed als Illionoise. Maar Age of Adz heeft ook iets speciaals, 1e paar keer luistert het moeilijk weg maar daarna luister je er met genot naar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Imo is Michigan beter dan Illinois. Age of Adz past totaal niet in m'n straatje. Heb het geprobeerd, maar niet m'n ding. Nee, doe mij dan maar die All Delighted People EP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 zou kunnen, heb wel die albums al binnen gehaald maar nog niet geluisterd. seven swans enzo ook ik vind van illinois casimir pulaski day echt prachtig overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 zou kunnen, heb wel die albums al binnen gehaald maar nog niet geluisterd. seven swans enzo ook ik vind van illinois casimir pulaski day echt prachtig overigens Jij snapt hem, voel me ook helemaal happy als ik "The Man From Metropolis Steals Our Hearts" hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Decatur, or, Round Of Applause For Your Stepmother! _O_ (ot: heb gister veel albums van nick cave and the bad seeds, CCR, neil young, CSN(&Y), lynyrd skynyrd en fleetwood mac binnengehaald) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Download ook Grinderman dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 eerst kijken of the bad seeds me bevallen. ken tot nu toe 3 nummers (where the wild roses grow, o children (uit harry potter), en the ship song) en die zijn alle drie tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 CCR, neil young, CSN(&Y), lynyrd skynyrd en fleetwood mac binnengehaald) Kijk, dat zijn nou artiesten. Lynyrd Skynyrd is wat mij betreft ook zwaar onderschat in Nederland, weinig populair buiten de twee 'evergreens'. Probeer ook eens de Allman Brothers Band, Calexico en als je vrouwenstemmen kunt hebben Fairport Convention/Fotheringay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Miles Davis - Sketches of Spain en Milestones John Coltrane - Giant Steps Steely Dan - Gaucho en Can't buy a thrill Allemaal origineel op cd uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Rachmaninovs derde pianoconcert _O_ Dans Macabre van Camille Saint-Saens Canaval des Animaux van Camille Saint-Saens Vioolconcert van Sibelius All vinyl natuurlijk =] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Kijk, dat zijn nou artiesten. Lynyrd Skynyrd is wat mij betreft ook zwaar onderschat in Nederland, weinig populair buiten de twee 'evergreens'. Probeer ook eens de Allman Brothers Band, Calexico en als je vrouwenstemmen kunt hebben Fairport Convention/Fotheringay. ben laatst naar motel westcoast geweest, zoek maar is op, coverband van syb van der ploeg. spelen amerikaanse westcoast rock nummers, en die liggen vaak lekker in het gehoor (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Seven Swans vind ik na Illinois de beste _O_ Van dattem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Idemdito! A Size too Small _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Kijk, dat zijn nou artiesten. Lynyrd Skynyrd is wat mij betreft ook zwaar onderschat in Nederland, weinig populair buiten de twee 'evergreens'. En terecht, als je het mij vraagt. Little Feat en, zoals je al aangaf, Allman Brothers Band zijn veel interessanter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 En terecht, als je het mij vraagt. Little Feat en, zoals je al aangaf, Allman Brothers Band zijn veel interessanter. Simple Man, Tuesday's Gone, Ballad of Curtis Lowe, Comin' Home.. Rest is simpelere southern rock. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 1 april 2011 Share Geplaatst 1 april 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 1 april 2011 Share Geplaatst 1 april 2011 Nice _O_ Die rug van AM gaat trouwens snel kapot :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Nice _O_ Die rug van AM gaat trouwens snel kapot :( Thanks voor de tip, heb hem nu in de lijst gedaan. Hopelijk gaat het dan wat minder snel kapot :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Alex Turner - Submarine EP :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Morgen is even de tijd nemen om de volgende albums te downloaden en te taggen etc.. Aanvulling van wat ik al had en om artiesten te ontdekken. [spoiler=massive]ROCK/POP/SOUL/FOLK/etc. Aloe Blacc - Good Things - Shine Through Amos Lee - Mission Bell - Supply And Demand - Amos Lee - Last Days At The Lodge The Arctic Monkeys - Suck It And See Art Garfunkel - Angel Clare - Breakaway - Fate For Breakfast The Beach Boys - Pet Sounds Bob Dylan - The Times They Are A-Changing Bruce Springsteen - Born In The U.S.A. - Born To Run The Byrds - Younger Than Yesterday Carole King - Tapestry Crosby, Stills & Nash - CSN - Daylight Again Deep Purple - Deep Purple In Rock - Machine Head The Doors - The Doors - LA Woman - Strange Days - Morrison Hotel Fleetwood Mac - Fleetwood Mac (1975) The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced - Axis: Bold As Love - Electric Ladyland Joni Mitchell - Blue Leonard Cohen - Songs Of Leonard Cohen Mark Knopfler - Golden Heart - The Ragpicker’s Dream Neil Young - Everybody Knows This Is Nowhere - On The Beach - Tonight’s The Night - Zuma Buffalo Springfield - Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again - Last Time Around Grinderman - Grinderman - Grinderman 2 Nirvana - Nevermind Pearl Jam - Vs. Pink Floyd - Animals - Meddle - The Piper At The Gates Dawn - A Saucerful Of Secrets King Crimson - In The Court Of The Crimson King The Allman Brothers Band - The Allman Brothers Band - Idlewild South Queens Of The Stone Age - Queens Of The Stone Age - Rated R - Songs For The Deaf - Lullabies To Paralyze - Era Vulgaris REM - Automatic For The People The Raconteurs - Broken Boy Soldiers Radiohead - The King Of Limbs Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik - By The Way - Californication The Rolling Stones - A Bigger Bang Stevie Wonder - Talking Book - Innervisions - Fulfillingness’ First Finale - Songs In The Key Of Life Arcade Fire - Funeral - Neon Bible - The Suburbs Supertramp - Crisis? What Crisis? - Even In The Quietest Moments U2 - The Joshua Tree - War - Achtung Baby - The Unforgettable Fire The Verve - Urban Hymns The White Stripes - Elephant The Who - A Quick One - The Who Sell Out - Quadrophenia - The Who In Numbers - Who Are You Yeah Yeah Yeahs - It’s Blitz! - Show Your Bones - Fever To Tell Paul McCartney - McCartney Sigur Rós - Ãgætis byrjun - Takk... - Með suð Ã* eyrum við spilum endalaust Jónsi - Go David Crosby - If I Could Only Remember My Name Sam Cooke - Night Beat - Ain’t That Good News Paul Simon - Graceland - Paul Simon The Band - The Band - Music From Big Pink The Yardbirds - Having A Rave Up - For Your Love - Roger The Engineer HIPHOP/R&B/ELECTRONICA/DANCE/etc. Atmosphere - The Family Sign - God Loves Ugly - Seven’s Travels - Overcast! Chris Brown - F.A.M.E. CunninLynguists - Oneirology Wale - Back To The Feature Guru - Jazzmatazz, Vol. 2 - Jazzmatazz, Vol. 3 OutKast - Southernplayalisticadillacmuziek - ATLiens - Aquemini - Stankonia - Speakerboxxx/The Love Below - Idlewild Wiz Khalifa - Rolling Papers - Show And Prove - Deal Or No Deal Boef En De Gelogeerde Aap - Vind Ons - Wij Zijn Zo Moeilijk - Nieuwe Moves Tastic - GaatIeDatZegge Justice - Civilization Galactic - Ruckus - From The Corner To The Block Ozomatli - Ozomatli - Street Signs - Embrace The Chaos The Game - The R.E.D. Album Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Sigur Rós - Ãgætis byrjun - Takk... - Með suð I eyrum við spilum endalaust Jónsi - Go :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten