Hansje Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Kringloopwinkels afstruinen enzo is echt zooo relax. Heb ook Abbey Road gekocht voor 4 euro laatst, geniaal toch. :thumb: Best of Bob Marley op vinyl voor €2 hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renzo_ Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 CunninLynguists - Oneirology Limited Edition gister gepre-ordered! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Wat zit daar allemaal bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Ook maar weer even gaan shoppen Mastodon-Crack The Skye The XX-XX Spinvis-Dagen van Gras, Dagen van Stro Lost Highway soundtrack Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Ook maar weer even gaan shoppen Mastodon-Crack The Skye The XX-XX Spinvis-Dagen van Gras, Dagen van Stro Lost Highway soundtrack Spinvis, veel beter kan het niet. Wat een poëet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 I agree. 'Aan de Oevers van de Tijd' staat denk ik wel in m'n all-time top-10 nummers. Pure melancholie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Geniale man inderdaad._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 I agree. 'Aan de Oevers van de Tijd' staat denk ik wel in m'n all-time top-10 nummers. Pure melancholie. Uit Lotus Europa: Ik zweet als een otter Begon het al eerder Wat heb ik gegeten Ik heb geen gevoel in mijn tenen Opeens niet meer Verder geen pijn Alles okay Alleen mijn tenen zijn weg Badmeester, kijk nou Mijn tenen zijn pleite Ik lig aan de rand van het zwembad Zweet en chloor en frituur Mijn tenen zijn dood En dat niet alleen Mijn voeten Nu ook al mijn voeten Mijn arme voeten Hoger en hoger Ziet echt dan niemand een man zonder voeten Valt toch wel op in een zwembad Zou je wel zeggen Tenminste Spinvis _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renzo_ Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Wat zit daar allemaal bij? 15 euries maar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Da's de moeite, mooie deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Ik zou gewoon naar kringloopwinkel gaan en andere versterker halen. Heb zelf voor 17.50 een heerlijke technics gehaald die alles erop en eraan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Wil ik wss nieuw gaan halen, ziet er echt strak uit :love: In de winkel was ie mooier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Heb maar een voorversterker gehaald als (tijdelijke) oplossing. Wil denk nog wel een betere versterker met boxen, heb alleen ruzie met onderbuurvrouw dus ik wacht daar ff mee. Binnenkort ff op zoek naar Sufjan Stevens - Illinois. Heb hem op cd, maar wil die ook wel op plaat :) Anders kun je altijd kijken bij Soundsdelft wat je me had aangeraden :checkit: Hebben hem als het goed is wel en anders bestellen daaro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Vind je in de bakken, meteen even meenemen dus _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renzo_ Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Laatst Gang Starr - Moment Of Truth en Big Boi: Sir Lucious Left Foot blabla gehaald bij Fame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 For my birthday Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Vet hoor. Sigh No More heb ik zelf ook. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 steeds als ik dit topic en het vinyl topic bekijken krijg ik ook de neiging om ermee te beginnen. maar is dat duur etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 20 euro voor nieuwe platen. 5 euro voor oude massaproductieplaten, zoiets? Maarja als je eerste drukken etc wilt, dan ben je wel meer kwijt. Alleen al het feit dat je zo'n mooi hoes mag pakken, de plaat erop moet leggen en de naald er op doen, dat is een extra beleving. Je zet niet zomaar een mapje aan op je computer, je moet er voor werken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 en zo'n afspeler met alle componenten als een naald en alles? hoe noem je dat ook al weer trouwens lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Pick-up/platenspeler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Je moet ook echt tijd maken om zo'n plaat op te zetten, en je kan ook niks anders gaan doen want je moet die ook nog eens omdraaien. Dus je bent veel meer bezig met de muziek dan anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 en zo'n afspeler met alle componenten als een naald en alles? hoe noem je dat ook al weer trouwens lol Bij kringloopwinkel heb je voor 25 euro max. een hele goeie speler. Versterker kost misschien 20 euro (heb zelf voor 17.50). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Ho verkeerde topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Als je een tweedehands pick-up/platenspeler koopt zou ik ook gaan kijken naar de staat van de naald. Ik heb net een nieuwe naald gekregen van mijn vader en daar zit degelijk kwaliteitsverschil in, je hoort duidelijk het verschil met een oude naald en een nieuwe. EDIT: Twee nieuwe platen erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten