Jump to content

Heracles Almelo

Hyllus
 Share

Recommended Posts

Hehe. ;c

Kip lijkt mij wel een leuke spelers voor een ploegje als Heracles, ja. Doet regelmatig hele aardige dingen bij Almere.

Vind ook dat Heracles voor dat soort spelers moeten gaan. De uitblinkers in de Jupiler League. Heeft de laatste jaren toch een paar goede spelers opgeleverd. Bijvoorbeeld Duarte, Bel Hassani (beide Sparta), Dost, Weghorst (beide Emmen), Linssen (VVV) en Plet (Telstar). Voor Heracles goede toevoegingen en voor de spelers zelf ook een goede stap omhoog. Hopen dus dat we zo'n Tissoudali kunnen halen. Zou er perfect bijpassen.

Edited by Richarð.

• 2 weeks later...
Wat voor Feyenoord als Vilhena daadwerkelijk vertrekt?

Weghorst in de belangstelling van AZ, lees ik net op Twitter.

Denk dat die plek eerder opgevuld gaat worden door Veji/Tapia met Schuurman als backup. Denk niet dat Feyenoord middenvelders gaat aantrekken tenzij er nog een of twee vertrekken.

Oh wacht Heracles topic [MENTION=71]Gert[/MENTION];

Ik hoop dat Darri op de plek van Bel Hassani komt te spelen, even ervanuitgaand dat IBH vertrekt.

Daar mag je vanuit gaan. Z'n optie voor nog een jaar was gelicht, maar dat deden ze, denk ik, zodat 'ie nu niet transfervrij de deur uitloopt. Bruns zal ook wel vertrekken. Kip hadden ze interesse in. Krijg je waarschijnlijk zo'n middenveld;

Pelupessy - Kip - ?

Zal dus, naast Kip (zal wel komen), nog een middenvelder komen. Of Vujicevic moet fit zijn of Van Ooijen ineens in de basis, maar dat staat 'ie nu ook nooit. Dus die optie lijkt me niet reeël.