ROEMM Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Oh, dat zal. Bedoelde meer dat ze dan met Kada, Navratil, Darri, Van Mieghem, Kuwas en Tissoudali wel erg breed zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Ik hoop dat Darri op de plek van Bel Hassani komt te spelen, even ervanuitgaand dat IBH vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Ik hoop dat Darri op de plek van Bel Hassani komt te spelen, even ervanuitgaand dat IBH vertrekt. Wat voor Feyenoord als Vilhena daadwerkelijk vertrekt? Weghorst in de belangstelling van AZ, lees ik net op Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Dat lijkt mij een prima oplossing inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Wat voor Feyenoord als Vilhena daadwerkelijk vertrekt? Weghorst in de belangstelling van AZ, lees ik net op Twitter. Denk dat die plek eerder opgevuld gaat worden door Veji/Tapia met Schuurman als backup. Denk niet dat Feyenoord middenvelders gaat aantrekken tenzij er nog een of twee vertrekken. Oh wacht Heracles topic [MENTION=71]Gert[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Ja let je daar wel een beetje op PJ. Loopt nu echt uit de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Ik hoop dat Darri op de plek van Bel Hassani komt te spelen, even ervanuitgaand dat IBH vertrekt. Daar mag je vanuit gaan. Z'n optie voor nog een jaar was gelicht, maar dat deden ze, denk ik, zodat 'ie nu niet transfervrij de deur uitloopt. Bruns zal ook wel vertrekken. Kip hadden ze interesse in. Krijg je waarschijnlijk zo'n middenveld; Pelupessy - Kip - ? Zal dus, naast Kip (zal wel komen), nog een middenvelder komen. Of Vujicevic moet fit zijn of Van Ooijen ineens in de basis, maar dat staat 'ie nu ook nooit. Dus die optie lijkt me niet reeël. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Robin Propper :r Neem toch aan dat die voor de breedte komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Heeft zijn broer geregeld. Mooie vakantie dat europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Valt wel te prijzen dat Heracles zich op Nederlandse spelers richt, maar Pröpper lijkt me nou niet bepaald een directe versterking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Voor de breedte toch prima? Volgens mij heeft Heracles maar iets van drie a vier Eredivisiewaardige reserves als ik dat lijstje van Richarð op de vorige pagina zie. In de verdediging zelfs niet één. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Centraal achterin zijn de reserves niet bepaald Eredivisiewaardig, nee. Ben zelf overigens wel fan van de aankoop van Pröpper. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 En Bosz gaat weg, dus was er iemand extra nodig. Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Lekker hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Almelose Selectie - Heracles Almelo 0-13 0-1 Fledderus 0-2 Weghorst 0-3 Weghorst 0-4 Eigen Doelpunt 0-5 Weghorst 0-6 Kada 0-7 Gladon 0-8 Gladon 0-9 Darri 0-10 Gladon 0-11 Agbaljan 0-12 Darri 0-13 Gladon Het jaarlijkse oefenpotje tegen de Almelose Selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Oranje Nassau - Heracles Almelo 0-10 0-1 Van Mieghem 0-2 Gladon 0-3 Gladon 0-4 Gladon 0-5 Gladon 0-6 Pröpper 0-7 Thomas 0-8 Kuwas 0-9 Kuwas 0-10 Kuwas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Gladon topper _O_ Komt uit Hoofddorp, mooi/normaal ventje is het ook gewoon. Tevens hebben jullie nog die Kada, speelt hij een beetje? ben ook echt benieuwd hoe die Kuwas het gaat doen. Bij Volendam echt een blind paard en erg voorspelbaar als rechtsbuiten (waar hij toen speelde onder de Koning) maar wel met snelheid en veel dreiging aardig schot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Weghorst dus weg voor 1,5 miljoen, Gladon nummer één spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Gladon topper _O_ Komt uit Hoofddorp, mooi/normaal ventje is het ook gewoon. Tevens hebben jullie nog die Kada, speelt hij een beetje? ben ook echt benieuwd hoe die Kuwas het gaat doen. Bij Volendam echt een blind paard en erg voorspelbaar als rechtsbuiten (waar hij toen speelde onder de Koning) maar wel met snelheid en veel dreiging aardig schot. Kada heeft nog niet heel veel gespeeld. Wordt nu ook lastig met Kuwas, Navratil, van Mieghem en Darri op de flanken. Darri sowieso basis en ik gok Kuwas ook. Weghorst dus weg voor 1,5 miljoen, Gladon nummer één spits? Stegeman wil een nieuwe spits halen, dus weet niet of Gladon de eerste spits wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 0-10 tegen Oranje Nassau valt me mee. Wij vorig jaar ook tegen gespeeld en wonnen 5-2 ;c maar goed. Hoop dat Heracles goed voor de dag kan komen in de Europa League. En ik hoop dat Bel-Hassani nog een jaartje daarblijft alvorens die een stap maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 (bewerkt) Eventuele aankopen: Tarik Tissoudali - Heb hem een paar keer zien spelen en maakte een goede indruk bij Telstar. Zie hem graag komen en wil zelf ook graag i.v.m. het kunstgras in Almelo. Naar Le Havre Thom Haye - Zie graag nog een middenvelder komen en Haye zou denk perfect zijn. Misschien niet haalbaar, maar hoop dat er iets mogelijk is. Naar Willem II Ralf Seuntjes - Mocht Weghorst vertrekken, is het misschien handig om een nieuwe spits te halen. Seuntjes is topscorer geworden in de Jupiler League en heeft lengte, dus lijkt mij een prima aankoop. Jinty Caenepeel - Goed seizoen gehad bij Eindhoven en was al eerder op proef bij Heracles. Leuk om erbij te hebben. Giovanni Korte - Vertrekt bij ADO. Liet goede dingen zien bij Dordrecht en vind ik wel passen bij Heracles. Misschien een leuke optie als Tissoudali niet lukt. Naar NAC Breda Ricardo Kip - Goed seizoen achter de rug bij Almere City. Scoorde volgens Wiki 11x in 25 wedstrijden. Prima statistieken, vind ik. Naar Fleetwood Town Leon de Kogel - Ben ik een beetje fan van door FM, toen hij nog bij VVV zat. Scoorde veel dit seizoen bij GAE. Interessante optie. Blijft bij Go Ahead Eagles Selman Sevinç - Talent, contract loopt dit seizoen af, voor zover ik kan zien. Naar Osmanlispor Huseyin Dogan - In FM een talent, geen idee hoe dit in het echt is. Contract loopt in ieder geval af en gaat weg bij Sparta. Seuntjes zie ik graag nog komen. Stegeman wil er nog een spits bijhebben. Caenepeel en Dogan lees ik niks over. Aankopen: Robin Pröpper - Prima aankoop. Centraal achterin was iemand nodig, omdat we daar naast Te Wierik en Zomer alleen Hoogma hadden, maar die is 17 jaar. Brandley Kuwas - Helaas geen Tissoudali, maar Kuwas lijkt mij ook een goede aankoop. Snel en dreigend. Benieuwd hoe hij het gaat doen. Verwacht hem in de basis op rechts en Darri op links. Gor Agabaljan - Jonge Armeen die overkomt van Heerenveen. Past qua transfers goed in het beleid 'Heerenveen spelers' halen. Het werkte goed bij Tannane, dus ik heb hoop. Sander Thomas - Komt over van PEC Zwolle. Middenvelder van 19 jaar. Kijken wat 'ie kan. Zal misschien af en toe invallen. Reuven Niemeijer - 21-jarige speler die overkomt van de amateurs van Quick '20. Ken hem niet. Vraag me af hoeveel hij toe gaat voegen. Hopen op een nieuwe Toornstra of Overtoom. Vertrokken: Gino Bosz - Zoals verwacht vertrokken. Naar Cambuur Leeuwarden. Coen Gortemaker - Zoals verwacht vertrokken. Naar Achilles '29. Fahd Aktaou - Zoals verwacht vertrokken. Nog geen nieuwe club gevonden. Bas Sibum - Zoals verwacht vertrokken. Naar Alcides. Menno Heerkes - Zoals verwacht vertrokken. Naar SV Meppen. Rick Hemmink - Zoals verwacht vertrokken. Vergezeld Coen bij Achilles '29. Wout Weghorst - En ook het vertrek van Weghorst zat er aan te komen. Vertrekt voor zo'n 1,5 miljoen naar AZ Alkmaar. Voor hem een mooie transfer en voor Heracles een mooi bedrag. Zeker gezien hij transfervrij overkwam van FC Emmen. Mogelijke opstelling seizoen 2016/2017: Castro Droste/Breukers - Te Wierik - Zomer/Pröpper - Fledderus Pelupessy - Bruns - Bel Hassani Navratil/Kuwas - Gladon/Aankoop - Darri Zowel Bruns als Bel Hassani lijken te blijven. Zie geen enkel bericht voorbij komen over interesse. Bel Hassani had ook aangegeven misschien wel te willen blijven, wat ik zeker toejuich. Als je dan zo kijkt, staat er toch weer een prima elftal voor Heracles begrippen. Voorlopige selectie: Keepers: Bram Castro Renze Fij Michael Brouwer Verdedigers: Tim Breukers Mike te Wierik Wout Droste Ramon Zomer Justin Hoogma Marijn de Kler Robin Pröpper Middenvelders: Iliass Bel Hassani Thomas Bruns Joey Pelupessy Dario Vujicevic Peter van Ooijen Robin Gosens Mark-Jan Fledderus Sander Thomas Gor Agbaljan Reuven Niemeijer Aanvallers: Brahim Darri Paul Gladon Tarik Kada Jaroslav Navratil Brandley Kuwas Daryl van Mieghem 12 juli 2016 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Caenepeel is op weg naar Barnsley. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Eerste wedstrijd in Europa voor Heracles, let's go! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Pfff, daar had het al 1-0 moeten staan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten