jj1 Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Paultje Gladon, hoofddorp topper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 juni 2015 Share Geplaatst 13 juni 2015 Paultje :< Wel grappig mijn Duits leraar is de neef van Wout Droste die tekent dus bij Heracles maar de bedoeling was dat Breukers niet werd vastgelegd :r Dag later opeens een concurrent erbij voor Woutje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Blijft Linssen bij Heracles? Als hij verkocht wordt, voor hoeveel dan ongeveer? Fortuna kan de opleidingsvergoeding goed gebruiken haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Is nog onzeker. AZ schijnt nu interesse in hem te hebben. Bedragen zie ik niet voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Linssen schijnt nu rond te zijn met Groningen. Jammer, had nog op een jaartje met hem gehoopt. Voor de financiën wel beter, want volgens mij is hij volgend jaar transfervrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Wel lekkere aanwinst voor Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Linssen schijnt nu rond te zijn met Groningen. Jammer, had nog op een jaartje met hem gehoopt. Voor de financiën wel beter, want volgens mij is hij volgend jaar transfervrij. Is inderdaad transfervrij volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Is inderdaad transfervrij volgend jaar. Ja. Had ik het toch goed gezien. Kan je hem beter nu verkopen inderdaad. Was waarschijnlijk toch niet van plan om te verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Ja. Had ik het toch goed gezien. Kan je hem beter nu verkopen inderdaad. Was waarschijnlijk toch niet van plan om te verlengen. En mij lijkt het dat het geen verkeerd bedrag op gaat leveren, aangezien vorig jaar heracles nog een vraagprijs van 5 miljoen had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 En mij lijkt het dat het geen verkeerd bedrag op gaat leveren, aangezien vorig jaar heracles nog een vraagprijs van 5 miljoen had. Vorig jaar waren Heracles en Groningen ook al bijna rond. Tot dat Jan Smit de prijs flink verhoogde omdat Groningen Kostic net voor 5/6 miljoen had verkocht. Volgens mij kost die nu iets 6/7 ton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Vorig jaar waren Heracles en Groningen ook al bijna rond. Tot dat Jan Smit de prijs flink verhoogde omdat Groningen Kostic net voor 5/6 miljoen had verkocht. Volgens mij kost die nu iets 6/7 ton. volgens mij had heracles een vraagprijs van ongeveer 3 miljoen dit jaar, maar we zullen het vanzelf wel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 De begroting van Heracles moe(s)t gedicht worden. Dus een heel sterke onderhandelingspositie had Heracles niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Maar ze waren ook niet gedwongen om hem te verkopen. Wilde an sich nog best een jaar met hem doorgaan, dacht ik ergens gelezen te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Ik had gelezen deze week dat Jan Smit hem alleen tegen een acceptabel bedrag wil laten vertrekken en dat zal dan wel een bedrag met 7 cijfers voor de komma zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Daar denk ik ook al snel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Heracles Almelo laat Bryan Linssen naar FC Groningen vertrekken. Regionale media rondom beide clubs gaven maandagmorgen al aan dat de transfer doorgaat en nu bevestigt Jan Smit, de voorzitter van Heracles, het ook. Hij zegt dat de verkoop van Linssen aan de Trots van het Noorden noodzaak was voor Heracles en dat men zich in Almelo gelukkig prijst met de opbrengst. Maandag trainde men in Almelo voor het eerst richting het seizoen 2015/16 en daarbij gaf preses Smit aan, dat Linssen ontbrak vanwege zijn naderende overstap. Het vertrek van Linssen naar de subtop in de Eredivisie maakt Smit trots. “We hebben weer laten zien dat spelers zich bij ons goed kunnen ontwikkelen en dat wij als club ook de speler een transfer gunnen”, aldus de voorzitter in gesprek met RTV Oost. Hij vervolgt echter door te zeggen dat Heracles niet gezien hoeft te worden als een ‘lieve club’: er spelen ook simpele zakelijke aspecten mee. “ Nu is er geld om een andere speler aan te trekken. Dit geld hebben wij gewoon keihard nodig in de begroting, om die enigszins sluitend te krijgen”, aldus Smit. Heracles speelt al sinds het seizoen 2005/06 onafgebroken in de Eredivisie, maar was vorig seizoen een tijd heel dicht bij degradatie. Linssen speelde twee jaar in het Polman Stadion, nadat hij overkwam van VVV-Venlo. Elk bedrag met 7 cijfers is sowieso te veel voor een speler met een 1jarig contract, die met alle respect, bij Heracles Almelo voetbalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Ik vind dat hij die transfer wel echt heeft verdiend, was mijn inziens toch een van de bepalende spelers bij Heracles, afgelopen seizoen(en). Ook prima dat hij naar Groningen vertrekt, goede voetballer voor een volksclub en tevens subtopper als Groningen. Zijn er al geruchten omtrent een eventuele vervanger? Cas Peters? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Zie nog weinig namen voorbij komen. Koolhof van De Graafschap werd genoemd door sommige fans. Cas Peters zou ook wel een goede zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Ik had gelezen deze week dat Jan Smit hem alleen tegen een acceptabel bedrag wil laten vertrekken en dat zal dan wel een bedrag met 7 cijfers voor de komma zijn. Tuurlijk zegt Jan Smit dat hij hem alleen voor een acceptabele prijs laat gaan. Als hij zegt dat een verkoop van Linssen nodig is om de begroting sluitend te krijgen dan heb je een zwakke onderhandelingspositie en krijg je minder voor zo'n speler. Ik vind 1 miljoen te veel voor Linssen met aflopend contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Tuurlijk zegt Jan Smit dat hij hem alleen voor een acceptabele prijs laat gaan. Als hij zegt dat een verkoop van Linssen nodig is om de begroting sluitend te krijgen dan heb je een zwakke onderhandelingspositie en krijg je minder voor zo'n speler. Ik vind 1 miljoen te veel voor Linssen met aflopend contract. Sinds er bij ons (FC Twente) een speler voor 700.000 is gehaald en na een jaar in de beloften voor 1 miljoen wordt verkocht verbaas ik me nergens meer over qua transferbedragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Ik vind 1 miljoen te veel voor Linssen met aflopend contract. Tsja, 100 miljoen voor Bale vind ik ook teveel, maar Real Madrid had het er voor over. Als Groningen een miljoen (wat nog niet eens zeker is) er voor over heeft. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Tsja, 100 miljoen voor Bale vind ik ook teveel, maar Real Madrid had het er voor over. Als Groningen een miljoen (wat nog niet eens zeker is) er voor over heeft. :) We zullen het snel genoeg horen. FC Groningen is altijd zeer open voor de transfersommen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 We zullen het snel genoeg horen. FC Groningen is altijd zeer open voor de transfersommen. 850.000 dus ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Zag het net staan. Had meer richting de 1 miljoen verwacht. Maar nu kijken of er nog een vervanger komt. Peters mag van mij best komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Waarvan €42500 naar Fortuna gaat, we kunnen het goed gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten