cimbomcu Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Misdragen op de familietribune van Vitesse en dan beloond worden met openheid van Heracles. Maar vind het meer bizar dat er ook hier seizoenskaarten enorm verkocht worden aan Ajax supporters. Dat doe je toch niet ;e Juist ja bij Vitesse, dit gaat om de uitwedstrijd tegen Heracles toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Aandoenlijk naïef... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Aandoenlijk naïef... Van Heracles? Best ja. Ik snap alleen niet waarom Feyenoorders zeuren dat Ajax zo wordt behandeld en Feyenoord niet. Feyenoord heeft vaker problemen gehad met Heracles Ajax nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Doelde op jouw redenatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Doelde op jouw redenatie. Ik zeg nergens dat het ongevaarlijk is he wat Heracles heeft besloten, vond de feyenoorders gewoon een beetje calimero reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Discriminatie is het. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Ik zeg nergens dat het ongevaarlijk is he wat Heracles heeft besloten, vond de feyenoorders gewoon een beetje calimero reageren. Nah, ik denk eerlijk gezegd niet dat je genoeg kennis hebt over onze uitwedstrijden om daar goed over te kunnen oordelen. Er zijn bij ons veel buscombi's uitgedeeld vanwege gebeurtenissen in wedstrijden eerder dit seizoen. Dan is het verschil natuurlijk enorm groot met de uitspraken van Heracles nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Nah, ik denk eerlijk gezegd niet dat je genoeg kennis hebt over onze uitwedstrijden om daar goed over te kunnen oordelen. Er zijn bij ons veel buscombi's uitgedeeld vanwege gebeurtenissen in wedstrijden eerder dit seizoen. Dan is het verschil natuurlijk enorm groot met de uitspraken van Heracles nu. Ik weet natuurlijk daar weinig af en reageer op de uitlatingen van Noev aan het begin van dit pagina die zegt dat Feye vaker problemen heeft gehad met Heracles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Ik weet natuurlijk daar weinig af en reageer op de uitlatingen van Noev aan het begin van dit pagina die zegt dat Feye vaker problemen heeft gehad met Heracles. Tuurlijk, maar het punt van de Feyenoorders hier is dat er met twee maten gemeten wordt. Daar zit gewoon wat in. Uit eerdere wedstrijden dit seizoen is gebleken dat Ajax supporters ook problemen veroorzaken. Ook is gebleken dat Heracles niet goed tegen fanatieke supporters van de tegenstander kan in de thuisvakken. Bij Feyenoord was Almelo nu een berlijnse muur geweest waar in de paspoort gekeken wordt waar je vandaan komt. Bij Ajax nu 'moet het een groot feest worden'. Dat is zo'n enorm groot verschil, dat het bijna niet uit te leggen valt. Ook niet met 'Ajax is altijd lief tegen Heracles', aangezien er in meerdere wedstrijden bij verschillende clubs ook is gekeken naar misdragingen in eerdere wedstrijden. Ik gun het Ajax van harte hoor, want ik zou ook een leuk feestje willen vieren met mijn club en mede supporters. Echter willen Feyenoord terecht weten WTF is going on. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Heracles Almelo Hey [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];, even over die Ajax supporters hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Hey [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];, even over die Ajax supporters hè. Triest figuur ben je ook hè ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Hey [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];, even over die Ajax supporters hè. ]Ik zeg nergens dat het ongevaarlijk is he wat Heracles heeft besloten[/b]' date=' vond de feyenoorders gewoon een beetje calimero reageren.[/quote'] Leuke poging maar nee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Hey [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];, even over die Ajax supporters hè. Haha held :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Zullen ze nog wel een keertje over nadenken in Almelo, lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Funsu Ojo? Vond ik toen érg sterk in de PSV jeugd. Maar sinds hij weg moest nooit meer wat van gezien. Jammer dat die kerel zo enorm laks met z'n talent om is gegaan. Ja damn wat een talent, zoveel meer van verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Triest figuur ben je ook hè ;e Inderdaad. [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; kunstgras kan niet branden. Stomme Kevin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Inderdaad. [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; kunstgras kan niet branden. Stomme Kevin. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noev Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Je zal je seizoenskaart maar verkocht hebben aan dat uitschot wat zich gister zo netjes gedragen heeft. Ik hoop dat de technische staf (en spelers) hebben gekeken naar de wedstrijd van gisteren! Druk naar voren en niet bang zijn om met 30 a 40 meter in de rug te voetballen. Uiteraard hopen dat er nog wat vuurwerk naar Cilllessen word gegooid zodat de jochies van Ajax stijf van de angst op het veld lopen en we rollen er zo over heen... :mrgy: Maar goed, ik teken voor een salon remise. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Je zal je seizoenskaart maar verkocht hebben aan dat uitschot wat zich gister zo netjes gedragen heeft. Ik hoop dat de technische staf (en spelers) hebben gekeken naar de wedstrijd van gisteren! Druk naar voren en niet bang zijn om met 30 a 40 meter in de rug te voetballen. Uiteraard hopen dat er nog wat vuurwerk naar Cilllessen word gegooid zodat de jochies van Ajax stijf van de angst op het veld lopen en we rollen er zo over heen... :mrgy: Maar goed, ik teken voor een salon remise. Ik ook dan zijn we tenminste kampioen hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noev Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Heracles wil maatregelen van KNVB na problemen in De Kuip Ajax speelt zondag uit tegen Heracles Almelo en heeft aan een punt voldoende om kampioen te worden. Supporters van Heracles hebben hun toegangskaarten massaal te koop aangeboden en de clubleiding liet vorige week nog weten dat de fans van Ajax van harte welkom zijn. Door de ongeregeldheden bij de bekerfinale moest men in Almelo echter toch even slikken. De bekerfinale tussen Ajax en PEC Zwolle werd gestaakt, nadat aanhangers van de Amsterdammers vuurwerk op het veld hadden gegooid. Burgemeester Jon Hermans van Almelo hoopt maar dat dit zondag niet gaat gebeuren. "Wij gaan nog steeds uit van een gastvrije, feestelijke wedstrijd. Ik denk ook dat dat nog steeds mogelijk is, maar dan moeten er wel maatregelen worden genomen door de KNVB en door de club", laat Hermans weten aan de NOS. De burgemeester zegt blij te zijn dat de voorzitter van de Supportersvereniging Ajax, Daniël Dekker, stelling heeft genomen tegen het gedrag van de supporters zondag. "Je hebt sociale controle uit te voeren, maar het begint soms bij de supporter zelf die erop uit is om het feestje te verstieren. Afhankelijk van de uitkomst van de analyse van afgelopen zondag, zullen wij onze veiligheidsmaatregelen aanscherpen óf niet. De relatie tussen Ajax en Heracles is goed." Bron: Voetbalzone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noev Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Vernieuwbouw: "Comfort in breedste zin van het woord" - 06-05-2014 Na een traject dat tot dusver maar liefst zeven jaar duurde, kan Heracles Almelo eindelijk een nieuw onderkomen tegemoet zien. De ‘vernieuwbouw’, zoals de opmaat naar de nieuwe thuishaven wordt genoemd, start op 19 mei met het hoofdgebouw. Het nieuwe stadion van Heracles Almelo wordt niet alleen een mondiale showcase qua innovatie en duurzaamheid, maar moet de bezoeker bovendien comfort bieden. Dat zegt Rob Toussaint, commercieel directeur van Heracles Almelo. “We willen met het nieuwe stadion namelijk de strijd met Fox Sports aangaan. De beleving in het stadion is altijd beter, maar het gemak van de televisie moeten we compenseren. Wij willen dat mensen liever live in het stadion aanwezig zijn dan thuis op de bank de wedstrijd via Fox Sports kijken. Dat houdt in dat we veel comfort, in de breedste zin van het woord, moeten bieden”, aldus Toussaint. Zo krijgt iedere toeschouwer meer ruimte. “De seizoenkaarthouders gaan van 49,1 centimeter hart op hart ruimte van stoeltjes - wat de UEFA al een prima afstand vindt - naar 54,6 centimeter. De Business-seats gaan van 55 naar 60 centimeter. De beenruimte voor de Business-seats en skyboxen wordt eveneens vergroot. Voor de Business-seats gaan wij naar een trapaantrede van 80 naar 95 centimeter en voor de skyboxen naar een trapaantrede van 120 cm. Daarbij worden de stoelen luxer. De huidige VIP-stoelen worden qua luxe en ruimte de standaard businessstoelen, de VIP-stoelen worden nog een slag ruimer en luxer. Daarbij willen wij dat het gehele stadion wordt verwarmd. Bij de hoofdtribune onderzoeken wij of dat middels stoelverwarming of heaters plaats gaat vinden”, vertelt Toussaint. De faciliteiten in het huidige Polman Stadion zijn het clubbestuur bovendien al jaren een doorn in het oog. Toussaint: “Het huidige stadion is qua faciliteiten gebouwd op een capaciteit van 6.500 toeschouwers. En voor dat aantal waren de faciliteiten eigenlijk al te mager. Toen waren er al te weinig toiletten en horecapunten. Iemand die op Vak F zit moet op dit moment 120 meter lopen voor een biertje of een toiletbezoek en moet daarbij voor de tribunes langs. De afstand en de ergernissen van andere bezoekers zorgen ervoor dat mensen te weinig gebruik kunnen maken van de horecafaciliteiten. Met de vernieuwbouw moet alles zo snel mogelijk verlopen en op korte afstand zijn. Dus zo kort mogelijke, liefst geen, wachtrijen bij toiletten en horecapunten. Daarbij moet er ook WIFI door het hele stadion komen. Wij willen de eersten zijn waarbij dat goed wordt toegepast. Mensen moeten via WIFI ook bewegende beelden op hun telefoon kunnen kijken. Dat kan nu nog nergens. Daarbij willen we interactiviteit stimuleren, met schermen in de omloop en videowalls in het stadion. Doordat er een omloop komt en mensen via de bovenkant in het stadion komen, hoeven supporters niet meer voor hele tribunes langs te lopen.” Heracles Almelo gaat het nieuwe stadion in een razend tempo realiseren, zegt Toussaint. “Er wordt gebouwd in fases. We gaan er een jaar over doen. Dat is heel snel, maar projecten uit het verleden hebben uitgewezen dat dit kan!” Ben benieuwd, klinkt allemaal veel belovend! WIFI :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Heraclieden, wat vinden jullie van die Kangaskolkka? Heb hem een paar keer in actie gezien (jong heracles, heracles) en hij leek me niet slecht, waarom heeft hij nog geen kans in de basis gehad. Zie dat hij volgend jaar nog onder contract staat. Lijkt mij een leuke spits, erg balvast, kopsterk en fysiek sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Hoorde van De Jonge dat hij moest wennen en pech heeft gehad met blessures maar dat ze volgend seizoen wel op hem rekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Klinkt erg mooi dat 'nieuwe' stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Heraclieden, wat vinden jullie van die Kangaskolkka? Heb hem een paar keer in actie gezien (jong heracles, heracles) en hij leek me niet slecht, waarom heeft hij nog geen kans in de basis gehad. Zie dat hij volgend jaar nog onder contract staat. Lijkt mij een leuke spits, erg balvast, kopsterk en fysiek sterk. veel geblesseerd geweest inderdaad, maar slechter dan Uth kan bijna niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten