Richarð. Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Jammer van Quansah. Cultheld. Uth had ik nog hoop op dat ze hem zouden halen. Ben fan van hem geworden. Voor volgend seizoen hebben we dringend een nieuwe spits nodig en een goede middenvelder. Keeper ook mits mogelijk, maar had gelezen dat Telgenkamp eerste keeper zou worden. Stiekem hoop ik op Coutinho. Lijkt me voor Heracles een goede keeper. Spits misschien Mühren o.i.d. Of kijken of ze Frisjónsson kunnen huren van Celtic. Was een type Plet/Dost en was al bijna overeen gekomen met Heracles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Gaat Pasveer weg dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Contract loopt af en wilt niet verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noev Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Jammer van Quansah. Cultheld. Uth had ik nog hoop op dat ze hem zouden halen. Ben fan van hem geworden. Voor volgend seizoen hebben we dringend een nieuwe spits nodig en een goede middenvelder. Keeper ook mits mogelijk, maar had gelezen dat Telgenkamp eerste keeper zou worden. Stiekem hoop ik op Coutinho. Lijkt me voor Heracles een goede keeper. Spits misschien Mühren o.i.d. Of kijken of ze Frisjónsson kunnen huren van Celtic. Was een type Plet/Dost en was al bijna overeen gekomen met Heracles. Ik betreur het vertrek van Quansah ook, de enige overgebleven cultheld vertrekt. Ik had ook verwacht dat Uth zou blijven, verwacht niet dat die op dit moment al Finbogasson kan vervangen. Heracles heeft een afspraak gemaakt met Telgenkamp dat hij na dit seizoen 1ste keeper word. Ik ben nog niet heel erg overtuigd van Telgenkamp. Een goede 2e keeper die als concurrent kan fungeren lijkt mij het beste. Benieuwd wat Heracles uit de hoge hoed tovert na dit seizoen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Ik ben ook niet overtuigd van Telgenkamp. Daarom vind ik het ook zo jammer dat Pasveer weggaat. Ook z'n vader gaat weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noev Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Brian van Loo neemt zijn taken over, vreemde beslissing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Ik vind Telgenkamp een goede keeper. Heracles zelf ook. Die wilden vorig jaar al van Pasveer af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Ik betreur het vertrek van Quansah ook, de enige overgebleven cultheld vertrekt. Ik had ook verwacht dat Uth zou blijven, verwacht niet dat die op dit moment al Finbogasson kan vervangen. . Heerenveen heeft niet echt geld om een vervanger voor Finbogasson te halen volgens mij, dus Uth zal daar eerste spits worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noev Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Ik hoop dat Heracles Holla of Sno oppikt en Ojo daarnaast aantrekt ( loopt hij uit zijn contract?) Dan heb je het middenveld compleet. In de verdediging moet er een ervaren CV bij komen ( Brouwers ? ) en een linksback (Schilder? helaas onmogelijk) In de spits Veldwijk ( onmogelijk wss) of Muhren ( ;e) en dan nog een leuke rechtsbuiten er bij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Holla zou mooi zijn, maar weet niet of hij dat ziet zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Heracles Almelo Als je de relatie met de supporter van Feyenoord en Ajax zou moeten vergelijken, wie mogen jullie dan meer? Ik vind de aanpak van de uitsupporters van beide clubs wel erg verschillend namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Wij kregen 3jaar terug lekker jodenkoeken in uitvak en bakkie kofie hehe. Prima club dat Heracles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Ik hoop dat Heracles Holla of Sno oppikt en Ojo daarnaast aantrekt ( loopt hij uit zijn contract?) Dan heb je het middenveld compleet. . Funsu Ojo? Vond ik toen érg sterk in de PSV jeugd. Maar sinds hij weg moest nooit meer wat van gezien. Jammer dat die kerel zo enorm laks met z'n talent om is gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Holla zou mooi zijn, maar weet niet of hij dat ziet zitten. Holla moet je niet meer willen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noev Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Als je de relatie met de supporter van Feyenoord en Ajax zou moeten vergelijken, wie mogen jullie dan meer? Ik vind de aanpak van de uitsupporters van beide clubs wel erg verschillend namelijk. Ikzelf heb iets meer met Feyenoord, sympathie en respect. Maar geen supporter. Met Ajax heb ik helemaal niks. Maar in Almelo en omstreken zitten nog al veel Ajax fans, in de harde kern van Heracles ook. Wat betreft de aanpak van uit supporters, Feyenoord heeft zich vorig seizoen in de beker finale van de jeugd (!) Feyenoord A1 - PSV A1 flink misdragen. Niet alleen spandoeken van Heracles in de fik gestoken, maar ook lopen rellen op het station en veel schade aan het stadion aangebracht. Tijdens de beker wedstrijd Heracles - Feyenoord, waar Feyenoord de buscomibi regeling gingen boycotten zaten er 2 grote groepen op de thuis vakken. Ook dit keer is er trammelant geschopt. Niet zo gek dat Heracles bang was voor de competitie wedstrijd tegen Feyenoord, en daarom streng ging controleren op het station en dergelijke. Hierin zit waarschijnlijk ook het grote verschil, met Ajax hebben de fans geen incidenten gehad. En tel daar de grote groep ajax fans in de regio bij op. Funsu Ojo? Vond ik toen érg sterk in de PSV jeugd. Maar sinds hij weg moest nooit meer wat van gezien. Jammer dat die kerel zo enorm laks met z'n talent om is gegaan. Inderdaad Funso Ojo, heeft na zijn PSV tijd helemaal laten lopen. Zag Dordrecht als laatste kans en je ziet wat voor een talent de man heeft! Denk dat Heracles een prima club en volgende stap voor hem is . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Kansloze club zeg ;e Ajax-supporters met een geldig toegangsbewijs zijn volgende week zondag op alle tribunes van Heracles welkom. “Wij zijn gastvrij, een goede gastheer, :-D :mrgy: Nu wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Kansloze club zeg ;e :-D :mrgy: Nu wel? Misschien verder kijken dan je neus lang is? Wat betreft de aanpak van uit supporters, Feyenoord heeft zich vorig seizoen in de beker finale van de jeugd (!) Feyenoord A1 - PSV A1 flink misdragen. Niet alleen spandoeken van Heracles in de fik gestoken, maar ook lopen rellen op het station en veel schade aan het stadion aangebracht. Tijdens de beker wedstrijd Heracles - Feyenoord, waar Feyenoord de buscomibi regeling gingen boycotten zaten er 2 grote groepen op de thuis vakken. Ook dit keer is er trammelant geschopt. Niet zo gek dat Heracles bang was voor de competitie wedstrijd tegen Feyenoord, en daarom streng ging controleren op het station en dergelijke. Hierin zit waarschijnlijk ook het grote verschil, met Ajax hebben de fans geen incidenten gehad. En tel daar de grote groep ajax fans in de regio bij op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Incidentje bij Vitesse wordt alweer gauw in de doofpot gestopt zo te zien. Mag hopen dat Heracles wint. Kijken of t dan ook nog van die lieve jongens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Incidentje bij Vitesse wordt alweer gauw in de doofpot gestopt zo te zien. Mag hopen dat Heracles wint. Kijken of t dan ook nog van die lieve jongens zijn. :cab: Het gaat toch om Heracles - Ajax en niet om Vitesse - Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 (bewerkt) :cab: Het gaat toch om Heracles - Ajax en niet om Vitesse - Ajax? Snap de reactie van Luke. wel. Thuisvakken zaten vol met provocerende Ajacieden waardoor het ook uit de klauwen liep (op de familietribune ;e). De geschiedenis van Feyenoord is niet goed in Almelo maar het is apart dat supporters uit de niet omgeving van Almelo worden geweigerd en nu Ajax langs komt het ineens een groot feest moet worden. Maar sowieso, supporters verkopen hun seizoenskaarten aan Ajax supporters. Echt serieus, zulke mensen zijn zo triest voor worden en het geeft voor mij al aan dat je dan geen echte supporter bent. Wij kregen 3jaar terug lekker jodenkoeken in uitvak en bakkie kofie hehe. Prima club dat Heracles Enige club ook waarvan ik weet waar je bier kan krijgen in het uitvak. En inderdaad koffie voor de wedstrijd haha. 19 april 2014 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Het gaat om Heracles - Ajax daar is nog niet eerder wat gebeurd en het gaat niet om Ajax - Vitesse zo moeilijk is dat toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Het gaat om Heracles - Ajax daar is nog niet eerder wat gebeurd en het gaat niet om Ajax - Vitesse zo moeilijk is dat toch niet? Never mind Cim, je begrijpt het punt niet dat Luke probeert te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Never mind Cim, je begrijpt het punt niet dat Luke probeert te maken. Zeker wel :) Hij zegt dat die van Ajax geen lieve jongetjes zijn kijk maar naar Vitesse uit. Dat klopt ook maar dat heeft niks met het feit te maken dat er bij Heracles - Ajax nooit problemen zijn geweest. Heracles laat Ajax fans toe omdat er nooit problemen zijn geweest tussen beide supporters groepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Misdragen op de familietribune van Vitesse en dan beloond worden met openheid van Heracles. Maar vind het meer bizar dat er ook hier seizoenskaarten enorm verkocht worden aan Ajax supporters. Dat doe je toch niet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten