Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Bazen, Heracles is een van de weinige clubs naast Feyenoord die ik succes toewens in Nederland. Die Rienstra is wel een aardig talentje of niet, volgens mij staat die solide te verdedigen? En Armenteros is de grootste baas van de Eredivisie, dat die ooit nog een keer naar Feyenoord mag komen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evertooooon Raaaaamoooosss Daaaaa Silvaaaa!!!! _o__o_ :<

Rienstra begint voor mij echt uit te groeien tot een baasje. Zie hem wekelijks goed spelen, waar ik eerst mijn twijfels trok. Maar moet wel zeggen dat dat vooral kwam doordat ik hoorde dat hij een centrale middenvelder was en dat hij toen ineens centraal achterin stond. Daarnaast eis ik een standbeeld voor Duarte. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha heerlijk zei nog tegen een Heracles fan Everton gaat het maken vanavond en BAM _O_

Everton vind ik echt een baas zo goed aangepast als een braziliaan en bijna elk seizoen 10+ goals maken. Gisteren ook me hart is zwart-wit :D

En Richard eigenlijk is Rienstra ook een middenvelder zo'n saaie middenvelder :P Achterin is die idd heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed spel de eerste helft, veel kansen, maar ze maken het niet af. En dan scoort AZ onterecht de 1-0 en meteen daarna alweer 2-0. Tweede helft begint al matig, laag temp en dan loopt Maher ineens weg, niemand let op en hij maakt, toch wel op mooie wijze, de 3-0. En net de penal + rood voor Viergever voor handsbal, terecht. Willie schiet binnen. Zodoende een tussenstand van 3-1 tegen AZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites