RanDMC Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Looms :-D Je kon al weten dat het een keer fout zou gaan als hij erin stond, en ja hoor. En dan ook nog eens korte hoek bij Pasveer. Ik ben blij dat ik niet gegaan ben, kon namelijk in vak Q staan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Sowieso Lens vs Looms is dodelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 De 0-1 was matig verdedigd, ja. Had ook nog het gevoel dat Pasveer hem wel had kunnen hebben in de korte hoek. Gelukkig nog de 1-1 van Everton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Korte hoek was gewoon een enorme fout maar goed. Klikte na 35 minuten ofzo ook maar weg, dacht dat het een walkover zou worden, gelukkig is dat et niet geworden :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 6 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2012 Looms is de grootste knooiert op de linksback in de Eredivisie. Wat een Prutzer, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Blind is erger ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Ondanks dat ze zeer zwak speelden tegen PSV hebben ze echt wel een fraai team gekregen. Is wel eens anders geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Ze zijn weer belangrijk; Armenteros (voorzet) en Everton (kopbal). _O_ Twente 0-1 Heracles. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Bazen, Heracles is een van de weinige clubs naast Feyenoord die ik succes toewens in Nederland. Die Rienstra is wel een aardig talentje of niet, volgens mij staat die solide te verdedigen? En Armenteros is de grootste baas van de Eredivisie, dat die ooit nog een keer naar Feyenoord mag komen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Evertooooon Raaaaamoooosss Daaaaa Silvaaaa!!!! _o__o_ :< Rienstra begint voor mij echt uit te groeien tot een baasje. Zie hem wekelijks goed spelen, waar ik eerst mijn twijfels trok. Maar moet wel zeggen dat dat vooral kwam doordat ik hoorde dat hij een centrale middenvelder was en dat hij toen ineens centraal achterin stond. Daarnaast eis ik een standbeeld voor Duarte. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Volhouden jongens!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Is al afgelopen vrind. Prachtige vent Jan Smit. :mrgy: Gaat helemaal uit z'n dak. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Gefeliciteerd supporters! Heerlijke overwinning moet dit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Wat is die Duarte een ongelooflijk goede versterking afgelopen zomer geweest. Beste man op het veld samen met Rienstra. Geniet er maar van, zal niet heel vaak gebeuren (:oops:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Hyllus en Richard gefeliciteerd met deze meer dan terechte overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Danku. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neymar Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Een paar heerlijke spelers hoor bij Heracles! Armenteros, Everton, Overtoom en vooral Duarte! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 10 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2012 Rammerdiebambam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 februari 2012 Share Geplaatst 11 februari 2012 Haha heerlijk zei nog tegen een Heracles fan Everton gaat het maken vanavond en BAM _O_ Everton vind ik echt een baas zo goed aangepast als een braziliaan en bijna elk seizoen 10+ goals maken. Gisteren ook me hart is zwart-wit :D En Richard eigenlijk is Rienstra ook een middenvelder zo'n saaie middenvelder :P Achterin is die idd heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 11 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2012 Hyllus en Richard gefeliciteerd met deze meer dan terechte overwinning. Dank:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Mooi, weer winst. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Pfoe, dat scheelde niet veel :P Maar toch weer gewonnen, he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2012 Op basis van de tweede helft zeker verdiende drie punten. Vandaag even kijken of fct en psv winnen. Zou gunstig zijn voor het eventueel halen van de playoffs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 24 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2012 Het middenveld van Heracles is ook niet hoogstaand. Het is veel fysiek, maar weinig techniek. Ook hier valt winst te halen. Uit een voorbeschouwing van een vvv fansite. Hoe ging het met hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Goed spel de eerste helft, veel kansen, maar ze maken het niet af. En dan scoort AZ onterecht de 1-0 en meteen daarna alweer 2-0. Tweede helft begint al matig, laag temp en dan loopt Maher ineens weg, niemand let op en hij maakt, toch wel op mooie wijze, de 3-0. En net de penal + rood voor Viergever voor handsbal, terecht. Willie schiet binnen. Zodoende een tussenstand van 3-1 tegen AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten