Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Heracles heeft Portugees Joshua Silva week op proef

Heracles Almelo heeft vanaf maandag met Joshua Silva een proefspeler in de gelederen, dit meldt de club op haar digitale huis. De ploeg van Peter Bosz is nog altijd op zoek naar een vervanger van de geblesseerde Birger Maertens.

De 21-jarige Joshua Silva speelde voorheen voor Farense uit Portugal en kwam het afgelopen seizoen al eens uit voor Jong Portugal. De verdediger bezit momenteel de transfervrije status, nadat zijn contract bij de Portugese club was afgelopen. "Hij is een talentvolle verdediger die we eens rustig een weekje van nabij gaan bekijken", vertelde algemeen directeur Nico-Jan Hoogma.

Eerder testte Heracles al Cedric D’Ulivo, maar de speler van Olympique Marseille kon geen contract in de wacht spelen. De club uit Almelo is op zoek naar een vervanger van Maertens, die minimaal een half jaar uitgeschakeld is wegens een gescheurde kruisband.

Ben benieuwd, hopen dat het wat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het beslissende moment van Dennis Telgenkamp - 24-10-2011

De wedstrijd Jong Heracles Almelo – Jong Willem II loopt ten einde. De slijtageslag duurt al 115 minuten. René Kolmschot ziet hoe zijn ploeg een voorsprong van 4-3 over de streep probeert te trekken. De trainer heeft al twee wissels verbruikt en heeft alleen nog reservedoelman Dennis Telgenkamp achter de hand.

Kolmschot besluit te wisselen. De moegestreden Semol Souhuwat wordt bedankt voor bewezen diensten. Dennis Telgenkamp hijst zich in het shirt van Ben Rienstra en gaat in de spits lopen. Vijf minuten later bewijst de doelman ook een koelbloedige afmaker te zijn door de bal langs zijn collega Arjan Christianen te schuiven en daarmee is de wedstrijd beslist.

Dennis Telgenkamp bleef na afloop vrij nuchter over zijn opvallende invalbeurt: “ Wij hadden slechts drie wissels en een aantal jongens kreeg krampverschijnselen. De afspraak was dat Nick Hengelman zou blijven keepen en dat ik in de spits zou gaan. Iets wat ik geloof ik al sinds de D-jeugd niet meer heb gedaan. En dan het moment… Ik dacht dat ik een fluitsignaal zou krijgen wegens buitenspel maar dat kwam niet. En dus ben ik maar doorgegaan.â€

Was nog een goed doelpunt ook. Zo hard gelachen niet normaal:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fout zorgt voor niet speelgerechtigde Duarte

Lerin Duarte zal maandag tijdens het EK-kwalificatieduel met Jong Schotland niet in actie komen. Een fout zorgde ervoor dat de speler van Heracles Almelo niet speelgerechtigd is voor Jong Oranje.

De KNVB meldde Duarte aan voor het duel, maar bij de UEFA ging iets mis met de verwerking. De KNVB maakte daarop duidelijk dat bondscoach Cor Pot geen beroep kan doen op de linkspoot in de wedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Schotland. In eerste instantie zat Duarte niet bij de selectie van Jong Oranje.

Pot had de middenvelder opgeroepen toen bekend werd dat Vitesse-speler Marco van Ginkel vanwege een blessure niet kon spelen. Vervolgens ging er iets mis, maar de exacte oorzaak van de miscommunicatie is nog niet bekend, zei Mohammed Allach, technisch manager bij de KNVB.

;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huntelaar wist ik niet, Chadli en Barazite waren bijna rond. Barazite had al een mondeling akkoord met Heracles maar koos toen voor Vitesse volgens mij. Over Chadli hadden Heracles en AGOVV een akkoord, maar toen kwam fct op de proppen en was Heracles history.

Link naar opmerking
Deel via andere websites