Hyllus Geplaatst 18 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2011 Heracles Almelo heeft een vervanger gevonden voor de naar Roda JC vertrekkende Mark-Jan Fledderus. De Tukkers gaan het nieuwe seizoen in met Lerin Duarte, die overkomt van Sparta Rotterdam en binnenkort een contract voor drie jaar tekent in het Polman Stadion. “De komst van Duarte pas in de lijn die Heracles de laatste tijd heeft ingezetâ€, meent voorzitter Jan Smit. De twintigjarige Duarte brak vorig seizoen door in het eerste van Sparta en kwam tot 41 competitieduels voor de club. “We willen talentvolle spelers aantrekken die hier de mogelijkheden krijgen zich verder te ontwikkelenâ€, zegt Smit in Voetbal International. “Duarte is een creatieve middenvelder die ook gemakkelijk een doelpunt maakt en in wie nog enorm veel rek zit.†Smit hoopt de selectie verder bij elkaar te kunnen houden, maar weet dat hij moet vrezen voor een vertrek van jongens als Everton, Willy Overtoom en Samuel Armenteros. “Er zaten de afgelopen tijd veel scouts bij ons op de tribuneâ€, weet Smit. “We hebben een prima tweede seizoenshelft achter de rug en zijn met 65 goals een van de meest scorende ploegen van de Eredivisie. Waar moeten de clubs anders naar spelers kijken?†Toch 1 van de grootste talenten van de Jupiler league. Erg leuke aanwinst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Vind het jammer dat Fledderus weggaat. Vond ik altijd een leuke speler en maakte natuurlijk het prachtige doelpunt tegen NEC.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Morgen het begin van het einde voor jullie(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 18 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik kan me dit seizoen 2 wedstrijden herinneren tegen Grunn. Als ik zeg dat Grunn daar niet echt een positief gevoel aan over heeft gehouden is dat een understatement. 2 maal afgedroogd, namelijk 3-0 en 1-4.:thumb: Al bieden in het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garantie voor de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 We hebben wat goed te zetten, en in de Euroborg zijn we niet afgedroogd maar hebben we ontzettend geflatteerd verloren. Maar gaat dit keer helemaal goed komen, we 2e wedstrijd zal slechts formaliteit zijn:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 18 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2011 Idd, 4-0 buigen jullie niet zomaar om. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Ghehe, ja men voorzet was ook wel op maat hoor, alsof Tadic hem had gegeven. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 18 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2011 Ghehe, ja men voorzet was ook wel op maat hoor, alsof Tadic hem had gegeven. (d) :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Duarte is een held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Heenwedstrijd Play-Offs; Heracles 3-2 Groningen. Goed gespeeld, veel kansen gecreërd en veel gedomineerd. Jammer van de 2 tegendoelpunten, want dit is een vrij slechte uitgangspositie voor de return aanstaande zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Heen of thuis wedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2011 Euroborg ging vorige keer ook goed. Heb er wel vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Heracles heeft echt eenbazenteam met Overtoom, Everton en die Armenteros_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Heracles heeft echt eenbazenteam met Overtoom, Everton en die Armenteros_O_ Heb me collega's vanmiddag nog gewaarschuwd voor deze spelers en ze waren gewoon weer belangrijk voor Heracles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Mark - Jan Fledderus heeft ook een goud linkerbeen. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Heb me collega's vanmiddag nog gewaarschuwd voor deze spelers en ze waren gewoon weer belangrijk voor Heracles. Vooral die Overtoom is echt een baas. Kan volgens mij makkelijk mee met de top van NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Is die niet bij Groningen weg gestuurd :mrgy: Fledderus dus En nee coentje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Bij AZ volgens mij. En waarom dan wel niet? Doet het al een jaar of 3 uitstekend bij Heracles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Mwoah dit jaar is z'n eerste echte topseizoen, bovendien speelt hij in een team waar de afgelopen 2 jaar gewoon alles lukt en waar het hele team top prestaties levert, prima speler voor een club als AZ denk ik, maar zelfs in Nederland wil je als titelkandidaat toch een andere nummer 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Naja, dan verschillen we daar van mening over. Geeft verder niet ofzo. Hij heeft volgens mij ook al 3 seizoenen achter elkaar 10 of meer goals gemaakt. Dat zegt ook wel veel vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 2008/09 Heracles Almelo 27 3 Eredivisie 2009/10 Heracles Almelo 33 8 Eredivisie 2010/11 Heracles Almelo 33 13 Eredivisie Willie Overtoom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Naja, scheelt niet heel veel iig.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2011 2008/09 Heracles Almelo 27 3 Eredivisie 2009/10 Heracles Almelo 33 8 Eredivisie 2010/11 Heracles Almelo 33 13 Eredivisie Willie Overtoom. Dit seizoen 15 doelpunten. Wel 8 pingels btw maar die moeten er ook in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Rechtstreeks van Wiki gekopieerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2011 Heeft wiki het fout:-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten