Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Hahaha, jij bent toch zo'n sneu ventje he.

Heracles is een mooie club, wordt goed geleid en er worden geen overbodige risico's genomen. Ook goed dat ze in tegenstelling tot veel andere clubs proberen te voetballen in plaats van lange ballen, hoop dat Heracles dit seizoen weer mee gaat doen om Play-Offs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er één club lucky is, die altijd met grafvoetbal weet te winnen, is het PSV wel, dus kan me niet voorstellen dat hij dat bedoelde.

Natuurlijk wel, als er een club al dan niet terecht terugkomt van een achterstand is het Ajax wel. Clubmascotte heet niet voor niks Lucky de Lynx :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, jij bent toch zo'n sneu ventje he.

Heracles is een mooie club, wordt goed geleid en er worden geen overbodige risico's genomen. Ook goed dat ze in tegenstelling tot veel andere clubs proberen te voetballen in plaats van lange ballen, hoop dat Heracles dit seizoen weer mee gaat doen om Play-Offs

Wie is er hier nu sneu vriend...

Ik zeg gewoon he-le-maal niks verkeerds over Heracles, dus houd gewoon je bek of denk na voordat je deze kletspraat verkondigt..

@Sebas: :cab: Moet dat nog verteld worden... doe alsjeblieft die ajax kleppen van je kop man:m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PASVEER:moop:

Breek aub je klauwen!

Ja inderdaad, stiekem gewoon een Jood:moop: Wel weer typisch ajax...

Wie is er hier nu sneu vriend...

Ik zeg gewoon he-le-maal niks verkeerds over Heracles, dus houd gewoon je bek of denk na voordat je deze kletspraat verkondigt..

@Sebas: :cab: Moet dat nog verteld worden... doe alsjeblieft die ajax kleppen van je kop man:m:

Misschien bedoelde ik deze post?? Snap dat nadenken niet je sterkste punt is maar een beetje lezen moet wel lukken toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien bedoelde ik deze post?? Snap dat nadenken niet je sterkste punt is maar een beetje lezen moet wel lukken toch??

Ben je serieus 19?:oops:

Waar zie jij in mijn tekst ergens het woord HERACLES.... ik heb het over Pasveer. Het is dus maar de vraag wie er hier niet kan lezen:-D

Wat heeft dit in godsnaam te maken met de persoon Pasveer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LEZEN... Ik bedoel dat je zegt dat Pasveer zn hand mag breken en dat je zo sneu reageert over Ajax. Snap je t nu of moet ik het in een Word document voor je uitwerken?

Ik noem je een sneu ventje omdat je zo triest reageerd over Ajax en Pasveer en daarna zeg ik iets in het algemeen over Heracles, snap je t een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het niet gezien maar wel weer opvallend dat Pasveer weer de fout ingaat. Niet dat ik er complottheorieën ofzo in zie, ik heet geen Harm namelijk.

Pasveer keepte niet zijn meest goede wedstrijd inderdaad. Wel apart dat hij 2 kutwedstrijden keept dit kalenderjaar en dat het 2x tegen ajax is.

Ajax was vandaag gewoon een maatje te groot. Ik denk dat wij als Heracles supporters tevreden kunnen en moeten zijn met het spel wat ze vandaag hebben laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen dat het iets is, alleen lijkt het mij verstandiger om op zoek te gaan naar een verdediger. Met Everton en Armenteros hebben ze twee goede spitsen.

Heracles test Kameroens international met verleden bij Barcelona

Dinsdag, 13 september 2011 om 11:44

Heracles Almelo bekijkt deze week een nieuwe aanvaller. De Tukkers melden op de officiële website dat zij de komende dagen bezoek krijgen van Franck Songo’o, die stage komt lopen. “Franck is een fysiek sterke aanvallerâ€, zegt trainer Peter Bosz, die benieuwd is naar de Afrikaan.

Songo’o is pas 24 jaar oud, maar heeft nu al een heel voetballeven achter zich. De international van Kameroen begon zijn loopbaan in de opleiding van Barcelona en speelde hierna nog voor Portsmouth, Bournemouth, Preston North End, Crystal Palace, Sheffield Wednesday, Real Zaragoza, Real Sociedad en Albacete. Op dit moment heeft Songo’o geen club.

Bosz is benieuwd of de tweevoudig international, die in het vorige seizoen zes wedstrijden speelde voor Albacete en niet scoorde voor de Spaanse club, een aanwinst kan zijn voor Heracles. De Tukkers staan na vijf wedstrijden elfde in de Eredivisie, met vijf punten. Dit weekend wacht FC Utrecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanvaller is eigenlijk overbodig, ja. We hebben Everton, Armenteros, Plet en ook nog Van Mieghem. Nu is die laatste nog vrij jong, maar 3+1 reserve lijkt me nu voldoende. Kunnen inderdaad beter gaan zoeken naar een verdediger, want Maertens is lang uitgeschakeld en we hebben daar (bijna) geen geschikte back-ups. Bovendien zijn z'n statistieken nou ook niet echt veel belovend. :cab:

85 wedstrijden, 2 goals.

Bron; http://en.wikipedia.org/wiki/Franck_Songo%27o

Link naar opmerking
Deel via andere websites